Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці (Трансляційні підсилювачі)
Очікувана вартість
538 272,00 UAH
UA-2019-06-20-000939-c ● fcd6216aac2d428c9160246a6b593e04
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
Контактна особа: |
Денис Варець +380577244648 nh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 червня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 11:23 |
Очікувана вартість: | 538 272,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 691,36 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Трансляційні підсилювачі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Трансляційний підсилювач «Перон» SМ 200 або еквівалент (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61080, Україна, Харківська область, м. Харків , вул. Південнопроектна, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 13:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 13:14 |
371 ТД гучномовці.doc |
20 червня 2019 13:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 червня 2019 13:14 |
371 ТД гучномовці.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 червня 2019 10:38
Дата відповіді: 21 червня 2019 13:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Еквівалент допускається. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється відповідно до розділу 5 тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000939-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАНАСЕНКО Д.В., Код ЄДРПОУ:2356313153
Дата подання: 28 серпня 2019 12:45
Що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД»
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Пунктом 9 додатку 2 до тендерної документації вимагається Довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів. ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано Інформацію про здійснення діяльності у відповідності до установчих документів (Лист №050719/11 від 05 липня 2019року - файл під назвою «11. Гарантійний лист – діяльність»), в якому зазначено, що ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» здійснює діяльність у відповідності до установчих документів. Хочемо зазначити, що діяльність, пов’язана із виконанням умов договору, який укладається за результатами проведення даної закупівлі - поставка товару. ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» планує здійснювати поставку товару не власного виробництва (інформація про виробника заначено в довідці щодо предмета закупівлі (Лист №050719/13 від 05 липня 2019року – файл під назвою «13 Довідка щодо предмету закупівлі»). Серед видів діяльності, які зазначені в установчому документі (Статуті «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» (п. 3.2 Статті 3)) зазначені предмети діяльності Товариства, серед яких відсутній вид діяльності, який передбачає поставку товару за даною закупівлею, а саме – роздрібна торгівля. Відповідно до пп.4.4 п.4 ДСТУ 4303:2004 Оптова торгівля – це вид економічної діяльності, що охоплює купівлю – продажу товарів за договорами партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачу через роздрібну торгівлю. Роздрібна торгівля – це вид економічної діяльності, що охоплює купівлю – продаж товарів кінцевому споживачу. Оскільки Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія “Південна залізниця” є кінцевим споживачем – постачальник повинен мати серед зареєстрованих видів діяльності такий вид діяльності як роздрібна торгівля. Також в інформації, що міститься в Єдиному Держаному реєстрі, який є відкритим – у ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» також відсутній цей вид діяльності. Отже, ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» не має права згідно з установчими документами на укладання договору на поставку товару за результатами проведення закупівлі.
2. Замовником встановлено для учасників такий кваліфікаційний критерій, як Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації). Учасником ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано довідку, в якій зазначено тільки кількість працюючих, та ця довідка не містить жодної інформації, що ці працівники мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, з чого можна робити висновки, що учасник не відповідає такому кваліфікаційному критерію як Наявність працівників саме відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленому статтею 16 цього Закону.
3. П 10 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надання інформації про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору. Учасником ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано інформацію з зазначенням адреси електронної пошти (e-mail) лист №050719/12 від 05 липня 2019 року (файл «12 Довідка із зазначенням електронної пошти»), який містить тільки інформацію щодо адреси електронної пошти. Жодної інформації про учасника, як вимагалося тендерною документацією, не надано. Інших документів на виконання умов зазначеного пункту також не надано. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Пунктом 9 додатку 2 до тендерної документації вимагається Довідка/інформація у довільній формі про те, що учасник здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів. ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано Інформацію про здійснення діяльності у відповідності до установчих документів (Лист №050719/11 від 05 липня 2019року - файл під назвою «11. Гарантійний лист – діяльність»), в якому зазначено, що ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» здійснює діяльність у відповідності до установчих документів. Хочемо зазначити, що діяльність, пов’язана із виконанням умов договору, який укладається за результатами проведення даної закупівлі - поставка товару. ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» планує здійснювати поставку товару не власного виробництва (інформація про виробника заначено в довідці щодо предмета закупівлі (Лист №050719/13 від 05 липня 2019року – файл під назвою «13 Довідка щодо предмету закупівлі»). Серед видів діяльності, які зазначені в установчому документі (Статуті «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» (п. 3.2 Статті 3)) зазначені предмети діяльності Товариства, серед яких відсутній вид діяльності, який передбачає поставку товару за даною закупівлею, а саме – роздрібна торгівля. Відповідно до пп.4.4 п.4 ДСТУ 4303:2004 Оптова торгівля – це вид економічної діяльності, що охоплює купівлю – продажу товарів за договорами партіями для подальшого їх продажу кінцевому споживачу через роздрібну торгівлю. Роздрібна торгівля – це вид економічної діяльності, що охоплює купівлю – продаж товарів кінцевому споживачу. Оскільки Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія “Південна залізниця” є кінцевим споживачем – постачальник повинен мати серед зареєстрованих видів діяльності такий вид діяльності як роздрібна торгівля. Також в інформації, що міститься в Єдиному Держаному реєстрі, який є відкритим – у ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» також відсутній цей вид діяльності. Отже, ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» не має права згідно з установчими документами на укладання договору на поставку товару за результатами проведення закупівлі.
2. Замовником встановлено для учасників такий кваліфікаційний критерій, як Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації). Учасником ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано довідку, в якій зазначено тільки кількість працюючих, та ця довідка не містить жодної інформації, що ці працівники мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, з чого можна робити висновки, що учасник не відповідає такому кваліфікаційному критерію як Наявність працівників саме відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленому статтею 16 цього Закону.
3. П 10 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надання інформації про учасника з обов’язковим зазначенням адреси електронної пошти (e-mail), яка в подальшому буде використовуватись для інформування під час виконання договору. Учасником ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надано інформацію з зазначенням адреси електронної пошти (e-mail) лист №050719/12 від 05 липня 2019 року (файл «12 Довідка із зазначенням електронної пошти»), який містить тільки інформацію щодо адреси електронної пошти. Жодної інформації про учасника, як вимагалося тендерною документацією, не надано. Інших документів на виконання умов зазначеного пункту також не надано. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 12:35
Питання буде винесено на тендерний комітет, рішення буде опубліковано у вігляді протокольного рішення .
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000939-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ПАНАСЕНКО Д.В., Код ЄДРПОУ:2356313153
Дата подання: 28 серпня 2019 12:49
Що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД»
1. Пунктом 2.1 розділу ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Додатку 4 до тендерної документації вимагається надання довідки щодо предмета закупівлі відповідно до форми (додатка 7 ТД). На виконання вимог ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» надав Довідку щодо предмету закупівлі – Лист №050719 від 05 липня 2019 року (файл «13 Довідка щодо предмету закупівлі»). Колонка 11 цієї довідки передбачає надання учасником інформації стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції. В довідці, яку надав учасник ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» в колонці 11 міститься посилання на стор. 14 технічних умов. Проте, на сторінці 14 Технічних умов, (файл «15 копія ТУ ПЕРРОН»), які були на дані учасником ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД», не зазначено всієї інформації, яка вимагалась в колонці 11. Ця інформація також не зазначена і в інших документах, які надав учасник ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» в складі своєї пропозиції. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, виходячи з вище зазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
2. Пунктом 2.3 Технічних вимог до предмета закупівлі додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання копії ТУ (або ТЗ) або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника) та було зазначено, що Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. Звертаємо увагу, що ТОВ «Інтрехолтрейд» надав копію ТУ, які містить посилання на ГОСТи, які є скасованими або заміненими:
гост 14254-96 скасованный стор. 10 пункт 4.16 1.3.5,стор. 13 пункт 4.2 1.7.4
гост 11478-88 скасованный стор. 3, стор 11 пункт 4.25 1.4.1
гост 28002 скасованный стор 11 пункт 4.30 1.4.4 (зазначено неповна назва ГОСТа)
гост 26828-86 скасованный стор 13 пункт 4.2 1.7.1
гост 14192-77 замінений стор 14 пункт 4.2 1.7.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
гост 25874-83 замінений стор 16 пункт 2.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
гост 23088-80 замінений стор 14 пункт 4.2 1.7.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
та в цих частинах не було внесено змін, також, скановане ТУ містить викреслений текст та не має посилання щодо офіційного затвердження змін. Отже, надана ТОВ «Інтрехолтрейд» копія ТУ є не актуальною і, як наслідок, не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання саме актуальної копії, отже, тендерна пропозиція ТОВ «Інтрехолтрейд» не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Отже, виходячи з вище зазначеного, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації та учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
2. Пунктом 2.3 Технічних вимог до предмета закупівлі додатку 4 до тендерної документації вимагалося надання копії ТУ (або ТЗ) або витяги з них (титульний лист, технічні характеристики, методи контролю, правила приймання, експлуатації, зберігання, транспортування, маркування, пакування, гарантії виробника) та було зазначено, що Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них повинні бути актуальними на момент подання пропозиції учасником. Звертаємо увагу, що ТОВ «Інтрехолтрейд» надав копію ТУ, які містить посилання на ГОСТи, які є скасованими або заміненими:
гост 14254-96 скасованный стор. 10 пункт 4.16 1.3.5,стор. 13 пункт 4.2 1.7.4
гост 11478-88 скасованный стор. 3, стор 11 пункт 4.25 1.4.1
гост 28002 скасованный стор 11 пункт 4.30 1.4.4 (зазначено неповна назва ГОСТа)
гост 26828-86 скасованный стор 13 пункт 4.2 1.7.1
гост 14192-77 замінений стор 14 пункт 4.2 1.7.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
гост 25874-83 замінений стор 16 пункт 2.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
гост 23088-80 замінений стор 14 пункт 4.2 1.7.5 (назва заміненного ГОСТа не вказано)
та в цих частинах не було внесено змін, також, скановане ТУ містить викреслений текст та не має посилання щодо офіційного затвердження змін. Отже, надана ТОВ «Інтрехолтрейд» копія ТУ є не актуальною і, як наслідок, не відповідає вимогам тендерної документації щодо надання саме актуальної копії, отже, тендерна пропозиція ТОВ «Інтрехолтрейд» не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до п. 4 частини 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 вересня 2019 12:35
Питання буде винесено на тендерний комітет, рішення буде опубліковано у вігляді протокольного рішення .
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-20-000939-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42786575
Дата подання: 30 липня 2019 14:09
Дата подання: 30 липня 2019 14:09
Скарга до АМКУ
Наше підприємство не погоджується з рішенням Замовника, щодо вибору переможця в процедурі закупівлі, про що більш детально зазначаємо в скарзі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 19:45
рішення від 01.08.2019 № 10428 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 19:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 16 08 2019 №11367.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 16:35
Рішення від 16.08.2019 №11367.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2019 22:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення прийняті тендерним комітетом та оприлюднені у вигляді протоколів
Дата виконання рішення замовником: 27 серпня 2019 12:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ПАНАСЕНКО Д.В. |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
399 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" |
538 200,00
UAH з ПДВ
|
538 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" |
538 266,00
UAH з ПДВ
|
538 266,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ПАНАСЕНКО Д.В. #2356313153 |
Рішення скасоване |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 11:55
|
|
ФОП ПАНАСЕНКО Д.В. #2356313153 |
Відхилено |
399 600,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 12:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР ХОЛД ТРЕЙД" #42786575 |
Переможець |
538 200,00
UAH з ПДВ
|
02 вересня 2019 16:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 09:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:32
|
371 ДУ пролонгація сброшен.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2019 15:55
|
371 ДУ1 зменшення ціни.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2019 14:32
|
371 ДОГОВІР.pdf | укладений |
20 вересня 2019 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в бік зменшення без зміни кількості та якості товарів |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-191294/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-191294/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | П/НХ-191294/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | П/НХ-191294/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |