Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області
Очікувана вартість
34 242 276,00 UAH
UA-2019-06-20-000903-c 7576f0cfb5db4a12b3826eb4da5e3a0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05408846
Місцезнаходження замовника: 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
Контактна особа замовника: Ольга Калита
+380459757552
viddiljkgirpin@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 14:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 14:55
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 34 242 276,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 171 211,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво алеї набережної
з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпніь, (прибережна зона від вул. Підгірна до траси Р-30)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45243510-0 — Спорудження набережних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання.
Дата подання: 22 червня 2019 17:00
Дата відповіді: 24 червня 2019 08:13
Добрий день! Надайте технічне завдання предмету закупівлі.
Відповідь: Технічне завдання завантажено у додатку 3

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000005 ● 1d67012c137241699ce926dd89a6c0f7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-25 15:46:03
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.07.2019 № 142
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2019 № 142

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-20-000903-c 20.06.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-26 15:53:25

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в м. Ірпінь Київської області за кодом ДК 021:2015: 45243510-0 — Спорудження набережних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-20-000903-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
Яким числом було затверджено протокол засідання тендерного комітету виконавчого комітету Ірпінської міської ради по розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця по відкритим торгам по об’єкту «Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в м. Ірпінь Київської області»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-31 10:57:33

щодо дати підписання (складання) протоколу

Відповідно до вимог ст. 27 та 28 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерним комітетом виконавчого комітету Ірпінської міської ради 09.07.2019 були розглянуті пропозиції учасників закупівлі за процедурою відкриті торги по об’єкту "Будівництво алеї набережної з велодоріжкою
від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області" результати розгляду зафіксовані протокольно (скан копія протоколу додається від 09.07.2019 на 2х аркушах).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виконавчий комітет Ірпінської міського ради на висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства за процедурою відкриті торги за об’єктом «Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області» інформує роз’ясненює факти, викладені у висновку.

2019-08-06 14:09:45

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 31 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 15 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 05408846, Україна, м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області , 34242276UAH, 45243510-0, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 7576f0cfb5db4a12b3826eb4da5e3a0e, 2019-06-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 25 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.06.2019 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію Малого Приватного Підприємства «Спортивно-Технічний Клуб «СОНА», протокол розгляду тендерних пропозицій 09.07.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір 10.07.2019, договір від 26.07.2019 № 503. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Додаток 3 «Технічні вимоги до виконання робіт», який є невід’ємною частиною ТД, оприлюднено 24.06.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10, а саме тендерна документація оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 06.07.2019). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція Малого Приватного Підприємства «Спортивно-Технічний Клуб «СОНА» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 6 Розділу 6 ТД, оскільки Переможцем не підтверджено можливість надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі обрання його переможцем тендеру. Також встановлено, що Переможцем не надано свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вантажний самоскид МАЗ, загальний вантажний самоскид MAN 26.284, загальний вантажний самоскид КАМАЗ, загальний вантажний самоскид DAF, навантажувач JCB 180, навантажувач JCB 260, навантажувач CAT TH 360, автокран МАЗ 533702, екскаватор Caterpillar M320D2, які вказані у довідці від 02.07.2019 № 101, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 Додатку 2 до ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможця відсутні копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань всіх працівників (в тому числі залучених) з питань охорони праці та техніки безпеки, що вказані в довідці від 02.07.2019 № 100, окрім директора Пащинського С.І., чим не дотримано вимоги п. 2.1 Додатку 2 до ТД. Під час моніторингу встановлено, що Переможцем не надано документів, що вимагалися п.п. 1, п.п. 3, п.п. 5.2 п. 1.2 Додатку 2 до ТД, які подаються переможцем торгів згідно з п. 1.2 Розділу 3 ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 26.07.2019 № 503 на загальну суму 33 901 563,66 грн. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору від 26.07.2019 № 503, а саме: додаток № 1 Кошторисна документація (п. 1.2 договору) та додаток № 5 План фінансування робіт (п. 4.2 договору), що є невід’ємними його частинами, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону., 31 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ КЛУБ "СОНА" 33 901 563,66
UAH з ПДВ
33 901 563,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК"ІБІС" 34 078 784,15
UAH з ПДВ
34 078 784,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2019 03:34
sign.p7s
06 липня 2019 03:30
130.imd
06 липня 2019 03:30
додаток 3.pdf
06 липня 2019 03:30
реестр.pdf
06 липня 2019 03:30
дог.61 від 26.05.2017р.rar
06 липня 2019 03:30
дог. 222 від 20.07.2018р..pdf
06 липня 2019 03:30
дог. 149 від 19.07.2017р..pdf
06 липня 2019 03:30
дог. 101 від 27.06.2017р..pdf
06 липня 2019 03:30
дог.162 від 12.12.2017р..pdf
06 липня 2019 03:30
таблица3.pdf
06 липня 2019 03:30
накази.pdf
06 липня 2019 03:30
IMG_0001.pdf
06 липня 2019 03:30
накази.pdf
06 липня 2019 03:30
охорона праці.pdf
06 липня 2019 03:30
таблица2.pdf
06 липня 2019 03:30
накази.pdf
06 липня 2019 03:30
договiр_по_досвiду.pdf
06 липня 2019 03:30
4_лист-згода.pdf
06 липня 2019 03:30
ЗАГАЛЬНІ ДАНІ.PDF
06 липня 2019 03:30
20190704_151943.PDF
06 липня 2019 03:30
таблиця 4.pdf
06 липня 2019 03:30
IMG_0001.pdf
06 липня 2019 03:30
лізінг.pdf
06 липня 2019 03:30
балансова вартість.pdf
06 липня 2019 03:30
минигрейдер.pdf
06 липня 2019 03:30
ягуар.pdf
06 липня 2019 03:30
технічні паспорти.pdf
06 липня 2019 03:30
таблиця1.pdf
06 липня 2019 03:30
п.1.3.-виробнича база.pdf
06 липня 2019 03:30
виконроб.pdf
06 липня 2019 03:30
календарний графік.pdf
06 липня 2019 03:30
інші довідки.pdf
06 липня 2019 03:30
договір.pdf
06 липня 2019 03:30
IMG_0001.pdf
06 липня 2019 03:30
тендерна пропозиція.pdf
06 липня 2019 03:30
рішення+наказ.pdf
06 липня 2019 03:30
паспорт+код.pdf
06 липня 2019 03:30
банк.pdf
06 липня 2019 03:30
статут.pdf
06 липня 2019 03:30
статистика.pdf
06 липня 2019 03:30
ПДВ.pdf
06 липня 2019 03:30
ліцензія.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 21:59
зарплата.pdf
02 липня 2019 21:59
загальновиробничі.pdf
02 липня 2019 21:59
договірна.pdf
02 липня 2019 21:59
адміністративні.pdf
02 липня 2019 21:59
r_4_ДЦ_ЛС2_2-1-8.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
02 липня 2019 21:58
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 липня 2019 17:51
ресурси.pdf
02 липня 2019 17:51
пояснювальна.pdf
02 липня 2019 17:51
прибуток.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС2_2-1-8.pdf
02 липня 2019 17:38
r_4_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
02 липня 2019 17:37
ресурси.pdf
02 липня 2019 17:37
договірна.pdf
02 липня 2019 17:37
зарплата.pdf
02 липня 2019 17:37
пояснювальна.pdf
02 липня 2019 17:37
загальновиробничі.pdf
02 липня 2019 17:37
адміністративні.pdf
02 липня 2019 17:37
прибуток.pdf
01 липня 2019 12:02
IMG_0010.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0005.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0011.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0004.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0006.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0009.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0003.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0007.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0002.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0008.jpg
01 липня 2019 12:02
IMG_0001.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ КЛУБ "СОНА"
#13719327
Переможець 33 901 563,66
UAH з ПДВ
10 липня 2019 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ КЛУБ "СОНА"
#13719327
33 901 563,66
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 липня 2019 14:07
sign.p7s укладений
26 липня 2019 14:04
503.pdf укладений
26 липня 2019 13:55
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 14:06
додаткова угода №3.pdf укладений
27 грудня 2019 13:50
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 13:47
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:32
sign.p7s зміни до договору
28 листопада 2019 14:20
додаткова 2.pdf зміни до договору
28 листопада 2019 14:17
sign.p7s зміни до договору
06 серпня 2019 15:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 15:13
Протокол технічні помилки.pdf зміни до договору
06 серпня 2019 15:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення п.14 Договору
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 33 889 011,78
UAH (в тому числі ПДВ 5 637 708,73 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку