Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
rubber-technical products
Очікувана вартість
7 463 852,64 UAH
UA-2019-06-20-000898-a ● c784542521084d8fafe65dc095bacfd9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Chaikovska Olena Viktorivna +38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 13:58 |
Очікувана вартість: | 7 463 852,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 319,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 223900 UAH |
Publication date: | 20 червня 2019 17:34 |
Enquiries until: | 19 липня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 25 липня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 липня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 463 853 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 37 319 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Scope of the procurement
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226920 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
втулка підвісу гальмівного башмака
CPV: 34630000-2
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 14:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 14:43 |
2882 ТД ГТВ_нова редакція_19.07.2019.docx | |
19 липня 2019 14:43 |
Зміни до тендеру_2882_19.07.2019.doc | |
20 червня 2019 17:31 |
Додаток №9.docx |
19 липня 2019 14:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 14:43 |
2882 ТД ГТВ_нова редакція_19.07.2019.docx
|
|||
19 липня 2019 14:43 |
Зміни до тендеру_2882_19.07.2019.doc
|
|||
20 червня 2019 17:31 |
Додаток №9.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по технічній частини.
Дата подання: 01 липня 2019 14:29
Дата відповіді: 10 липня 2019 18:18
Згідно с тендерною документацією Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» щодо проведення відкритих торгів на закупівлю частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (оголошення UA-2019-06-20-000898-a)
стосовно п. 2.2: Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати:
- підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом.
просимо надати пояснення чи визнається у якості письмового узгодження підписи відповідними особами філії АТ «Українська залізниця», які зроблені безпосередньо на кресленику с печаткою та датою узгодження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Узгодження креслеників здійснюється структурними підрозділами філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» відповідно до покладених на них функцій (більш детальну інформацію розміщено в публічному доступі на офіційному веб-порталі Товариства за адресою в мережі Інтернет https://www.uz.gov.ua/about/activity/science/ndkti_uz/).
Узгодження може бути здійснено шляхом нанесення відповідних записів безпосередньо на конструкторських документах або листом, направленим на адресу заявника.
Письмове узгодження здійснюється уповноваженими посадовими особами відповідних структурних підрозділів філії НДКТІ (СП «Київське ПКТБрс», СП «Полтавське ПКТБрл», СП «Дніпровське НКТБ КГ»).
Узгодження може бути здійснено шляхом нанесення відповідних записів безпосередньо на конструкторських документах або листом, направленим на адресу заявника.
Письмове узгодження здійснюється уповноваженими посадовими особами відповідних структурних підрозділів філії НДКТІ (СП «Київське ПКТБрс», СП «Полтавське ПКТБрл», СП «Дніпровське НКТБ КГ»).
Запитання по технічній частини.
Дата подання: 01 липня 2019 15:07
Дата відповіді: 10 липня 2019 18:17
Згідно с тендерною документацією Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» щодо проведення відкритих торгів на закупівлю частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (оголошення UA-2019-06-20-000898-a)
просимо надати пояснення стосовно п. 4 Дані на товар п.п. 4.1:
Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4.
В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено наступне:
У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію та повинен становити не менше шести років або 500 тис. км пробігу.
У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, який обчислюється від дня виготовлення продукції та повинен становити не менше двох років.
Також в інструкції зазначено - Гарантійні строки експлуатації та зберігання продукції не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником.
Згідно з діючою НД України , а саме ДСТУ8634:2016 «Настанови щодо розроблення та поставлення на виробництво нехарчової продукції», а також ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Система разработки и постановки продукции на производство. Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство», нами було розроблено і затверджено в установленому порядку відповідними службами АТ "Укрзалізниця":
1. "Технічне завдання втулки підвіски гальмівного башмака з поліуретану термопластичного литого для вантажних вагонів. ТЗ 002-2018";
2. Технічні умови ТУ У 30.2-21251048-001:2018 «Втулка подвески тормозного башмака из полиуретана термопластичного литьевого для грузовых вагонов».
Згідно з затвердженноє документаціею:
- виробник гарантує п'ять років експлуатації або 500 тис. км. пробігу вагона;
- гарантійний термін зберігання втулок підвіски гальмівного башмака один рік з дати упаковки, зазначеної на пакувальній тарі. Термін зберігання понад зазначену прирівнюється до терміну експлуатації виробів.
Таким чином ми маємо узгоджену з АТ "Укрзалізниця" технічні умови ТУ У 30.2-21251048-001:2018 та техничну документацію ТЗ 002-2018 у який зазначені інший гарантійний строк експлуатації та зберігання продукції ніж зазначені у Інструкція щодо заповнення таблиці.
У зв’язку з вищезазначеним вважаємо необхідним внести зміни у інструкцію щодо заповнення таблиці «Дані на товар», стосовно гарантійного строку експлуатації та зберігання продукції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000898-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 12 липня 2019 09:40
Вимога
Текст вимоги викладений у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 17:15
Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000898-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 12 липня 2019 09:45
Вимога замовнику
Наше підприємство є вітчизняним виробником гумово-технічних виробів, в тому числі втулки підвісу гальмівного башмака Т258.00.02. Враховуючи те, що втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 є продукцією залізничного призначення, з метою постачання виключно якісної продукції, що відповідає всім встановленим нормам та технічним вимогам, наше підприємство проводить інспекторський контроль.
В п.3.3.2 тендерної документації сказане наступне: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), завірений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника.
Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам».
Ми вважаємо, що дана редакція вимог є дискримінуючою та такою, що відповідає інтересам окремих постачальників, та обмежує участь у торгах потенційних вітчизняних виробників даної продукції для потреб АТ «Укрзалізниця», призводить до закупівлі продукції втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 за завищеними цінами.
Просимо уважно розглянути нашу вимогу та викласти п.3.3.2 тендерної документації у наступній редакції:
« Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, яке здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо).
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо:
а) оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам;
або
б) на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2;
Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Це дозволить провести процедуру закупівлі прозоро, виключити фактор дискримінації потенційних учасників та зекономити замовнику грошові кошти в значному обсязі.
Розгорнути
Згорнути
В п.3.3.2 тендерної документації сказане наступне: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), завірений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника.
Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам».
Ми вважаємо, що дана редакція вимог є дискримінуючою та такою, що відповідає інтересам окремих постачальників, та обмежує участь у торгах потенційних вітчизняних виробників даної продукції для потреб АТ «Укрзалізниця», призводить до закупівлі продукції втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 за завищеними цінами.
Просимо уважно розглянути нашу вимогу та викласти п.3.3.2 тендерної документації у наступній редакції:
« Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, яке здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо).
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо:
а) оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам;
або
б) на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2;
Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Це дозволить провести процедуру закупівлі прозоро, виключити фактор дискримінації потенційних учасників та зекономити замовнику грошові кошти в значному обсязі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 17:15
Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-20-000898-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:21251048
Дата подання: 28 серпня 2019 17:37
Дата подання: 28 серпня 2019 17:37
"Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель"
Вих. № 101 від 28.08.2019
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
23 серпня 2019р. відбувся розгляд тендерних пропозицій на закупівлю гумово-технічних виробів, а саме втулки підвісу гальмівного башмака ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (номер процедури закупівлі UA-2019-06-20-000898-а) у кількості 226 920 шт., замовником якого є Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», (надалі–Філія «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця»), учасниками є Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ЕНЕРДЖИ», (надалі–ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА АЛЬКОР», (надалі–ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «СЕАЛ», (надалі–ТОВ «НВП «СЕАЛ») та Приватна фірма «СОФІЯ», (надалі–ПФ «СОФІЯ» або Скаржник).
За результатами розгляду було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р., у якому зазначено, що тендерна пропозиція ПФ «СОФІЯ» відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- учасником ПФ «СОФІЯ» надано тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, термін дії якої становить менше 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Додатку №7 тендерної документації.
Також у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08.2019 року вказано, що згідно з листом Департаменту вагонного господарства від 21.08.2019 року № ЦВ-10/1393 не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам, а саме:
- згідно Додатку №4 в колонці 9 вказується гарантійний строк експлуатації, який повинен становити не менше 6 років від дня введення в експлуатацію. Але згідно п. 8.4 Технічних умов виробника гарантійний строк експлуатації складає 5 років.
ПФ «СОФІЯ», яка приймає участь в зазначеній вище закупівлі, не погоджується з прийнятим рішенням в частині обгрунтування підстав його дискваліфікації та в частині прийнятого рішення щодо допущення до аукціону учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ».
Тому вважаємо за необхідне оскаржити прийняте Замовником рішення про дискваліфікацію ПФ «СОФІЯ» та допущення до торгів учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації шляхом подання даної скарги з наступних підстав.
1. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника дискваліфікувати (відхилити тендерну пропозицію) Скаржника-ПФ «Софія»:
Ми вважаємо, що ПФ «СОФІЯ» повністю виконала вимоги тендерної документації, а тому всі підстави дискваліфікації, що вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р. є такими, що носять дискредитаційний характер і не відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
2. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника прийняти пропозиції ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» і допуску останніх до подальшого аукціону:
Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможців ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» з порушенням вимог тендерної документації, застосування дискримінаційного підходу до учасників при наданні оцінки, грубо порушили права та охоронювані Законом інтереси Скаржника.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Філію «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця» повністю скасувати своє рішення, викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08. 2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 18:38
Рішення від 30.08.2019 № 12075 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 18:38
Про перенесення розгляду UA-2019-06-20-000898-a.b3 .pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 20:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2019 №13106.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 18:47
рішення від 17.09.2019 № 13106.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 21:14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 серпня 2019
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" |
7 461 129,60
UAH з ПДВ
|
7 461 129,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" |
7 463 852,64
UAH з ПДВ
|
7 463 852,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" #40318506 |
Переможець |
7 461 129,60
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 19:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 16:07
|
ЗПВД_ЦЗВ-01-07819-01.pdf | укладений |
04 травня 2020 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:36
|
ЦЗВ-01-07819-01 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2019 16:17
|
ЦЗВ-01-07819-01.pdf | укладений |
04 жовтня 2019 16:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | ЦЗВ-01-07819-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |