Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

гумово-технічні вироби
rubber-technical products
Очікувана вартість
7 463 852,64 UAH
UA-2019-06-20-000898-a c784542521084d8fafe65dc095bacfd9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 2019tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Chaikovska Olena Viktorivna
+38 (044) 465 08 82
2019tender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 червня 2019 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 23 вересня 2019 13:58
Очікувана вартість: 7 463 852,64 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 319,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 223900 UAH
Publication date: 20 червня 2019 17:34
Enquiries until: 19 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 7 463 853 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 319 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
гумово-технічні вироби
rubber-technical products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
226920 шт
Втулка підвісу гальмівного башмака
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

втулка підвісу гальмівного башмака
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 14:43
2882 ТД ГТВ_нова редакція_19.07.2019.docx
19 липня 2019 14:43
Зміни до тендеру_2882_19.07.2019.doc
20 червня 2019 17:31
Додаток №9.docx
19 липня 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 14:43
2882 ТД ГТВ_нова редакція_19.07.2019.docx
20 червня 2019 17:31
2882 ТД ГТВ.docx
19 липня 2019 14:43
Зміни до тендеру_2882_19.07.2019.doc
20 червня 2019 17:31
Додаток №9.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по технічній частини.
Дата подання: 01 липня 2019 14:29
Дата відповіді: 10 липня 2019 18:18
Згідно с тендерною документацією Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» щодо проведення відкритих торгів на закупівлю частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (оголошення UA-2019-06-20-000898-a) стосовно п. 2.2: Якщо продукція виготовляється за креслеником згідно з ГОСТ 2.102-68 (за винятком креслеників, які входять до повного комплекту конструкторської документації на машину, механізм, обладнання), окрім документу виробника, що містить вимоги до виготовлення, контролю, приймання, постачання продукції, надати: - підтвердження про актуальність креслеників на продукцію залізничного призначення шляхом письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. просимо надати пояснення чи визнається у якості письмового узгодження підписи відповідними особами філії АТ «Українська залізниця», які зроблені безпосередньо на кресленику с печаткою та датою узгодження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Узгодження креслеників здійснюється структурними підрозділами філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» відповідно до покладених на них функцій (більш детальну інформацію розміщено в публічному доступі на офіційному веб-порталі Товариства за адресою в мережі Інтернет https://www.uz.gov.ua/about/activity/science/ndkti_uz/).
Узгодження може бути здійснено шляхом нанесення відповідних записів безпосередньо на конструкторських документах або листом, направленим на адресу заявника.
Письмове узгодження здійснюється уповноваженими посадовими особами відповідних структурних підрозділів філії НДКТІ (СП «Київське ПКТБрс», СП «Полтавське ПКТБрл», СП «Дніпровське НКТБ КГ»).
Запитання по технічній частини.
Дата подання: 01 липня 2019 15:07
Дата відповіді: 10 липня 2019 18:17
Згідно с тендерною документацією Філії «Центр забезпечення виробництва» АТ «Українська залізниця» щодо проведення відкритих торгів на закупівлю частин залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху (гумово-технічні вироби) (оголошення UA-2019-06-20-000898-a) просимо надати пояснення стосовно п. 4 Дані на товар п.п. 4.1: Надати заповнені відповідно інструкції дані у табличній формі, що зазначені у Додатку №4. В інструкції щодо заповнення таблиці зазначено наступне: У колонці 9 – вказується гарантійний строк експлуатації продукції, який обчислюється від дня введення продукції в експлуатацію та повинен становити не менше шести років або 500 тис. км пробігу. У колонці 10 – вказується гарантійний строк зберігання продукції, який обчислюється від дня виготовлення продукції та повинен становити не менше двох років. Також в інструкції зазначено - Гарантійні строки експлуатації та зберігання продукції не повинні бути менші, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою технічною документацією, за якою виготовляється продукція, або виробником. Згідно з діючою НД України , а саме ДСТУ8634:2016 «Настанови щодо розроблення та поставлення на виробництво нехарчової продукції», а також ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 «Система разработки и постановки продукции на производство. Железнодорожный подвижной состав. Порядок разработки и постановки на производство», нами було розроблено і затверджено в установленому порядку відповідними службами АТ "Укрзалізниця": 1. "Технічне завдання втулки підвіски гальмівного башмака з поліуретану термопластичного литого для вантажних вагонів. ТЗ 002-2018"; 2. Технічні умови ТУ У 30.2-21251048-001:2018 «Втулка подвески тормозного башмака из полиуретана термопластичного литьевого для грузовых вагонов». Згідно з затвердженноє документаціею: - виробник гарантує п'ять років експлуатації або 500 тис. км. пробігу вагона; - гарантійний термін зберігання втулок підвіски гальмівного башмака один рік з дати упаковки, зазначеної на пакувальній тарі. Термін зберігання понад зазначену прирівнюється до терміну експлуатації виробів. Таким чином ми маємо узгоджену з АТ "Укрзалізниця" технічні умови ТУ У 30.2-21251048-001:2018 та техничну документацію ТЗ 002-2018 у який зазначені інший гарантійний строк експлуатації та зберігання продукції ніж зазначені у Інструкція щодо заповнення таблиці. У зв’язку з вищезазначеним вважаємо необхідним внести зміни у інструкцію щодо заповнення таблиці «Дані на товар», стосовно гарантійного строку експлуатації та зберігання продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення залишити тендерну документацію без змін.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-000898-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 12 липня 2019 09:40
Вимога
Текст вимоги викладений у доданому файлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 17:15
Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000898-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АВІТОНС", Код ЄДРПОУ:42495783
Дата подання: 12 липня 2019 09:45
Вимога замовнику
Наше підприємство є вітчизняним виробником гумово-технічних виробів, в тому числі втулки підвісу гальмівного башмака Т258.00.02. Враховуючи те, що втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 є продукцією залізничного призначення, з метою постачання виключно якісної продукції, що відповідає всім встановленим нормам та технічним вимогам, наше підприємство проводить інспекторський контроль.
В п.3.3.2 тендерної документації сказане наступне: «Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, підтвердження відповідності якої здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо), завірений підписом та печаткою (за наявності) уповноваженої особи виробника.
Форма документу про відповідність виробництва встановлюється органом з оцінки відповідності, який видав цей документ.
Документ про підтвердження відповідності виробництва, повинен бути чинним за строком дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам».
Ми вважаємо, що дана редакція вимог є дискримінуючою та такою, що відповідає інтересам окремих постачальників, та обмежує участь у торгах потенційних вітчизняних виробників даної продукції для потреб АТ «Укрзалізниця», призводить до закупівлі продукції втулка підвісу гальмівного башмака Т258.00.02 за завищеними цінами.
Просимо уважно розглянути нашу вимогу та викласти п.3.3.2 тендерної документації у наступній редакції:
« Для підтвердження відповідності виробництва, на якому виготовляється вітчизняна та імпортна продукція, яке здійснено після 01.01.2018 року – документ про відповідність, виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який підтверджує можливість виробника виготовляти запропоновану до постачання продукцію учасником (атестат виробництва, схвалення (сертифікат) системи управління якості виробника тощо).
Пункт 3.3.2 не застосовується у випадку, якщо:
а) оцінка відповідності здійснена на відповідність технічним регламентам;
або
б) на продукцію, яка пропонується учасником до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» відповідно до п.3.2;
Якщо оцінка відповідності продукції проведена за межами України, надати документ про визнання результатів оцінки відповідності відповідно до ст. 45 Закону України від 15.01.2015 «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Це дозволить провести процедуру закупівлі прозоро, виключити фактор дискримінації потенційних учасників та зекономити замовнику грошові кошти в значному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 липня 2019 17:15
Втулка гальмівного башмака не входить до «Переліку продукції, при виробництві якої повинен здійснюватися інспекторський контроль», затвердженого наказом АТ «Укрзалізниця від 01.02.2016 №044.
Тому стосовно предмету закупівлі надання учасником процедури закупівлі документів, підтверджуючих проведення інспекторського контролю відповідно до п.3.2 тендерної документації не передбачено.
Можливість надання документів про визнання результатів оцінки відповідності, проведеної за кордоном, що регулюється положеннями ст..45 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», передбачено пунктом 1.5 тендерної документації.

Документи подані скаржником

12 липня 2019 09:40
Вимога замовнику.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-20-000898-a.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ", Код ЄДРПОУ:21251048
Дата подання: 28 серпня 2019 17:37
"Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель"
Вих. № 101 від 28.08.2019 СКАРГА що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям 23 серпня 2019р. відбувся розгляд тендерних пропозицій на закупівлю гумово-технічних виробів, а саме втулки підвісу гальмівного башмака ДК 021:2015: 34630000-2 частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (номер процедури закупівлі UA-2019-06-20-000898-а) у кількості 226 920 шт., замовником якого є Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця», (надалі–Філія «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця»), учасниками є Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ЕНЕРДЖИ», (надалі–ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ»), Товариство з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА АЛЬКОР», (надалі–ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР»), Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «СЕАЛ», (надалі–ТОВ «НВП «СЕАЛ») та Приватна фірма «СОФІЯ», (надалі–ПФ «СОФІЯ» або Скаржник). За результатами розгляду було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р., у якому зазначено, що тендерна пропозиція ПФ «СОФІЯ» відхилена на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - учасником ПФ «СОФІЯ» надано тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії, термін дії якої становить менше 125 календарних днів з дати фактичного кінцевого терміну подання тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Додатку №7 тендерної документації. Також у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08.2019 року вказано, що згідно з листом Департаменту вагонного господарства від 21.08.2019 року № ЦВ-10/1393 не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним та якісним вимогам, а саме: - згідно Додатку №4 в колонці 9 вказується гарантійний строк експлуатації, який повинен становити не менше 6 років від дня введення в експлуатацію. Але згідно п. 8.4 Технічних умов виробника гарантійний строк експлуатації складає 5 років. ПФ «СОФІЯ», яка приймає участь в зазначеній вище закупівлі, не погоджується з прийнятим рішенням в частині обгрунтування підстав його дискваліфікації та в частині прийнятого рішення щодо допущення до аукціону учасників ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ». Тому вважаємо за необхідне оскаржити прийняте Замовником рішення про дискваліфікацію ПФ «СОФІЯ» та допущення до торгів учасників, які не відповідають вимогам Тендерної документації шляхом подання даної скарги з наступних підстав. 1. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника дискваліфікувати (відхилити тендерну пропозицію) Скаржника-ПФ «Софія»: Ми вважаємо, що ПФ «СОФІЯ» повністю виконала вимоги тендерної документації, а тому всі підстави дискваліфікації, що вказані Замовником в протоколі розгляду тендерних пропозицій №2882/338/-19-Т від 23.08.2019р. є такими, що носять дискредитаційний характер і не відповідають вимогам, встановленим тендерною документацією, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Підстави подання скарги, в частині неправомірності рішення Замовника прийняти пропозиції ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-Енерджи» і допуску останніх до подальшого аукціону: Дії Замовника щодо прийняття рішення про визначення переможців ТОВ «ОМЕГА АЛЬКОР» та ТОВ «Е-ЕНЕРДЖИ» з порушенням вимог тендерної документації, застосування дискримінаційного підходу до учасників при наданні оцінки, грубо порушили права та охоронювані Законом інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Філію «ЦЗВ» АТ «Українська залізниця» повністю скасувати своє рішення, викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 2882/338/-19-Т від 23.08. 2019 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2019 18:38
Рішення від 30.08.2019 № 12075 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 18:38
Про перенесення розгляду UA-2019-06-20-000898-a.b3 .pdf
Дата публікації: 16 вересня 2019 20:02
рішення від 17.09.2019 № 13106.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2019 21:14

Документи подані скаржником

28 серпня 2019 17:37
СКАРГА.pdf
28 серпня 2019 17:37
Платіжне доручення.pdf
28 серпня 2019 17:37
Гарант_1287 .pdf
28 серпня 2019 17:37
ТЗ - тит лист439206366.pdf
28 серпня 2019 17:37
ТУ- тит лист2003496212.pdf
28 серпня 2019 17:37
Письмо 78.pdf
28 серпня 2019 17:37
Лист ЦТ454595764.pdf
28 серпня 2019 17:37
Акт МВК927593049.pdf
28 серпня 2019 17:37
2.1_протокол 61702704260052_p001.pdf
28 серпня 2019 17:37
2.1_протокол 61704101129304-1-1.pdf
28 серпня 2019 17:37
Письмо 93.pdf
28 серпня 2019 17:37
Протокол 2882.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 серпня 2019
UA-2019-06-20-000898-ac784542521084d8fafe65dc095bacfd9
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" Документи
Відхилено
Документи

Документи

23 серпня 2019 16:33
Протокол 2882.pdf
23 серпня 2019 16:33
Електронний підпис

Публічні документи

19 липня 2019 12:42
Електронний підпис
19 липня 2019 12:40
Наказ_Грицак.7z
19 липня 2019 12:40
Лiцензiя_Банк.7z
19 липня 2019 12:40
Довiренiсть_Грицак_.7z
19 липня 2019 12:39
!ЕЦП.7z
19 липня 2019 12:39
Платежка.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Платежка.pdf
19 липня 2019 12:39
Гарантийний лист -ТУ.pdf
19 липня 2019 12:39
Лист - сировина.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Лист - сировина.pdf
19 липня 2019 12:39
Лист - УН.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Лист - УН.pdf
19 липня 2019 12:39
Паспорт - зразок.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Паспорт - зразок.pdf
19 липня 2019 12:39
Кресленик.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Кресленик.pdf
19 липня 2019 12:39
ТУ.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
ТУ.pdf
19 липня 2019 12:39
Експ висновок.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Експ висновок.pdf
19 липня 2019 12:39
Акт МВК.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Акт МВК.pdf
19 липня 2019 12:39
Атестат виробництва.pdf
19 липня 2019 12:39
Протокол 22 03 18.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Протокол 22 03 18.pdf
19 липня 2019 12:39
Проект договора.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Проект договора.pdf
19 липня 2019 12:39
Довідка - ст 17.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Довідка - ст 17.pdf
19 липня 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf
19 липня 2019 12:39
Дані на товар -.pdf.p7s
19 липня 2019 12:39
Дані на товар -.pdf

Документи

23 серпня 2019 16:31
Протокол 2882.pdf
23 серпня 2019 16:32
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 16:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
26 липня 2019 16:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 липня 2019 16:21
0084.zip
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF
26 липня 2019 16:20
permission letter Omega 24.06.2019.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
permission letter Omega 24.06.2019.PDF
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF
26 липня 2019 16:20
IS0.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
IS0.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
IS0.PDF
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf.p7s
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf.p7s
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF
26 липня 2019 16:19
Декларація.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація.pdf
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF.p7s
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf

Документи

23 серпня 2019 16:29
Протокол 2882.pdf
23 серпня 2019 16:30
Електронний підпис

Публічні документи

29 липня 2019 08:55
Протокол зборів.pdf
26 липня 2019 17:25
ISO.pdf
26 липня 2019 17:25
щодо КД.pdf
26 липня 2019 17:25
ТУ.pdf
26 липня 2019 17:25
Паспорт зразок.pdf
26 липня 2019 17:25
Лист від главка.pdf
26 липня 2019 17:25
лист - дозвіл.pdf
26 липня 2019 17:24
цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 17:24
ст 17.pdf
26 липня 2019 17:24
Наказ на директора.pdf
26 липня 2019 17:24
згода договір.pdf
26 липня 2019 17:24
Довідка.pdf
26 липня 2019 17:24
Довідка про досвід.pdf
26 липня 2019 17:24
платіжне доручення.pdf
26 липня 2019 17:24
Гарантія Кастоді 102.pdf
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf.(2).P7S
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf.(1).P7S
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf
26 липня 2019 17:24
102 ДОГОВОР КАСТОДИ.pdf

Документи

23 серпня 2019 16:32
Протокол 2882.pdf
23 серпня 2019 16:32
Електронний підпис

Публічні документи

28 липня 2019 14:35
Квалификация ПДФ.pdf
28 липня 2019 14:33
Технич часть ецп.rar
28 липня 2019 14:33
Технич часть ецп.rar.p7s
28 липня 2019 14:33
Квалификация ПДФ ецп.pdf
28 липня 2019 14:33
Технич часть.pdf
28 липня 2019 14:33
Страховая гарантия.zip
28 липня 2019 14:33
Платіжне доручення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНА ФІРМА "СОФІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"

ТОВ "НВП "СЕАЛ""

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР" 7 461 129,60
UAH з ПДВ
7 461 129,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ" 7 463 852,64
UAH з ПДВ
7 463 852,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 16:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
26 липня 2019 16:21
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 липня 2019 16:21
0084.zip
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Лист-згода.PDF
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Витяг ПДВ.PDF
26 липня 2019 16:20
permission letter Omega 24.06.2019.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
permission letter Omega 24.06.2019.PDF
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF.p7s
26 липня 2019 16:20
Passport.PDF
26 липня 2019 16:20
IS0.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
IS0.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
IS0.PDF
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
equipment and workers.PDF
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
dealing Omega 24.06.2019.PDF
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf.p7s
26 липня 2019 16:19
ТУ У 30.2-32900322-017.2013.pdf
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf.p7s
26 липня 2019 16:19
Лист ЦТ.pdf
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF.p7s
26 липня 2019 16:19
Захист довкілля.PDF
26 липня 2019 16:19
Декларація.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація.pdf
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Декларація 2.pdf
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF.p7s
26 липня 2019 16:18
Дані на товар.PDF
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf.p7s.p7s
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf.p7s
26 липня 2019 16:18
Акт МВК.pdf

Публічні документи

29 липня 2019 08:55
Протокол зборів.pdf
26 липня 2019 17:25
ISO.pdf
26 липня 2019 17:25
щодо КД.pdf
26 липня 2019 17:25
ТУ.pdf
26 липня 2019 17:25
Паспорт зразок.pdf
26 липня 2019 17:25
Лист від главка.pdf
26 липня 2019 17:25
лист - дозвіл.pdf
26 липня 2019 17:24
цінова пропозиція.pdf
26 липня 2019 17:24
ст 17.pdf
26 липня 2019 17:24
Наказ на директора.pdf
26 липня 2019 17:24
згода договір.pdf
26 липня 2019 17:24
Довідка.pdf
26 липня 2019 17:24
Довідка про досвід.pdf
26 липня 2019 17:24
платіжне доручення.pdf
26 липня 2019 17:24
Гарантія Кастоді 102.pdf
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf.(2).P7S
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf.(1).P7S
26 липня 2019 17:24
102_ДУ_Енерджи.pdf
26 липня 2019 17:24
102 ДОГОВОР КАСТОДИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ЕНЕРДЖИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР"
#40318506
Переможець 7 461 129,60
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 19:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА АЛЬКОР"
#40318506
7 461 129,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 16:07
ЗПВД_ЦЗВ-01-07819-01.pdf укладений
04 травня 2020 16:07
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 09:36
ЦЗВ-01-07819-01 (1).pdf зміни до договору
20 грудня 2019 09:36
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 16:17
ЦЗВ-01-07819-01.pdf укладений
04 жовтня 2019 16:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-07819-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 жовтня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 8 912 354,16
UAH (в тому числі ПДВ 1 485 392,36 UAH)