Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реактиви та реагенти.
Очікувана вартість
484 425,00 UAH
UA-2019-06-20-000892-b 0fadd4a58d2044bc9c5a0dcdb4ca7160
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Машкова Людмила

kmkl7kmkl7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №7
Код ЄДРПОУ: 05494840
Місцезнаходження: 03179, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Контактна особа: Машкова Людмила
kmkl7kmkl7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:13
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:13
Очікувана вартість: 484 425,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 422,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 лот
Реактиви та реагенти.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03179, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛ. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 13:56
ТД-лабораторні реактиви - 05.2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-000892-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Хитрук Євген Михайлович, Код ЄДРПОУ:2528602450
Дата подання: 24 червня 2019 10:28
Вимога про усунення порушення
Вимога щодо усунення порушення при здійснення закупівлі!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 12:32
Не задоволено
Тендерний комітет Київської міської клінічної лікарні № 7 розглянув Вашу вимогу та повідомляє, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) зокрема частини 3 цієї статті, а саме: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.».
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, оскільки кожен учасник, який є офіційним дилером, дистриб’ютором, повинен мати підтвердження своїх можливостей від виробника на поставку продукції, яку він представляє.
Окрім цього, дана вимога передусім зумовлена уникненням ситуації пов’язаної із закупівлею фальсифікатів та неякісних реагентів та реактивів, а також забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних товарів учасником торгів.
Надання гарантійного листа від виробника або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником або представником, дилером, дистриб’ютором, уповноваженим на це виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Відповідно до вище викладеного тендерний комітет не має наміру вносити зміни до тендерної документації.

Документи подані скаржником

24 червня 2019 10:28
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Нова 449 530,22
UAH з ПДВ
449 530,22
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юхименко Людмила Володимирівна 472 451,44
UAH з ПДВ
472 451,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 12:39
Документи переможця
04 липня 2019 19:14
НВФ Сіместа Ваал.pdf
04 липня 2019 19:13
Статут.pdf
04 липня 2019 19:13
Довідка з банку.pdf
04 липня 2019 19:12
Проект договору.pdf
04 липня 2019 19:12
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 12:26
Паспорт.pdf
04 липня 2019 11:39
Довідки з банку.pdf
04 липня 2019 10:07
Паспорт.pdf
04 липня 2019 10:06
Копіі договорів ч2.pdf
04 липня 2019 10:06
Копіі договорів ч1.pdf
04 липня 2019 10:06
Сіместа.pdf
04 липня 2019 10:06
Біолайф.pdf
04 липня 2019 10:06
Проект договору.pdf
04 липня 2019 10:06
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Нова

ФОП Юхименко Людмила Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Нова
#30578379
Переможець 449 530,22
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Нова
#30578379
449 530,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 08:30
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 09:10
дог 99.pdf укладений
23 липня 2019 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 25 грудня 2019
Сума оплати за договором: 449 530,22
UAH (в тому числі ПДВ 33 368,07 UAH)