Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
997 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000798-a 2b76610c45be40c4983eefa04bacd242
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волик Олесандр Сільвестрович

+380472643466 chistota_ck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкаська служба чистоти"
Код ЄДРПОУ: 03328652
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Чайковського, буд. 117
Контактна особа: Волик Олесандр Сільвестрович
+380472643466
chistota_ck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:49
Очікувана вартість: 997 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 992,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 шт
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18003, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Чайковськкого, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за Товар здійснюються у національній валюті України – гривні. 4.2. Замовник здійснює оплату за Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту поставки Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:33
ПРОЕКТ договору (1).docx
20 червня 2019 16:33
Документація (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розмірів контейнера які повинні відповідати євростандарту EN840-2
Дата подання: 25 червня 2019 11:08
Дата відповіді: 27 червня 2019 15:39
Добрий день. Розмір на кресленні (Орієнтовне схематичне зображення металоконструкції товару предмету закупівлі) 787мм не відповідає стандарту EN840-2. В стандарті EN840-2 цей розмір 880 +20/-50мм. Прошу виправити невідповідність, або викреслити у документації "Та розмірам євростандарту EN840-2".
Відповідь: Доброго дня, Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та неможливості усунути виявлене порушення під час проведення процедури закупівлі. Зауваження будуть враховані під час проведення наступних торгів.
Дискримінаційна вимога в документації
Дата подання: 25 червня 2019 13:12
Дата відповіді: 27 червня 2019 15:40
Замовник в тендерній документації зазначає что лише договір про наявність досвіду на товар за Кодом ДК 021:2015 44610000-9 буде вважатися аналогічним! Вважаємо що це є дискримінаційною вимогою виходячи з того що такими умовами Замовник звужує коло Учасників які можуть мати договори з аналогічним товаром, але в договорі буде відсутнє посилання на ДК 021:2015 44610000-9 в зв’язку з тим что ДК це - Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України. Тобто якщо у Учасника є аналогічний договір не з державної установою потреби визначати товар за ДК не має, але використовувати для підтвердження досвіду не можливо виходячи з вимог Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та неможливості усунути виявлене порушення під час проведення процедури закупівлі. Зауваження будуть враховані під час проведення наступних торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-000798-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "РЕНТОК ГРУП", Код ЄДРПОУ:42403886
Дата подання: 25 червня 2019 17:52
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
20.06.2019р. Комунальним підприємством «Черкаська служба чистоти» Черкаської міської ради (далі – Замовник) були оголошені відкриті торги відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», назва предмета закупівлі: Контейнери для збору твердих побутових відходів, Код ДК 021:2015 – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів (металевий оцинкований контейнер для збирання побутових відходів об’ємом 1,1 м. куб). Номер оголошення про торги на веб-сайті уповноваженого державного органу з питань публічних закупівель UA-2019-06-20-000798-a.
Уважно вивчивши умови закупівлі, було виявлено невідповідності умов документації конкурсних торгів Закону, які повинні бути усунуті до закінчення строку подання пропозицій у торгах.
Виходячи зі змісту ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів (надалі ДКТ) може зазнавати змін за ініціативою замовника або учасників. Після внесення змін до ДКТ строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
У Додатку № 2 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розміщеному на сайті Уповноваженого органу 20.06.2019 року у складі Тендерної документації, Замовник передбачив вимоги, які призводять до недобросовісної конкуренції та дискримінації Учасників.
Проаналізувавши закупівлі, які проводилися раніше Замовником (оголошення №UA-2018-06-14-000643-b ) вбачається, що технічні вимоги до предмета закупівлі виписані під конкретного Учасника, а саме ТОВ «ЮГСТАЛЬ». Так, у вказаній закупівлі, яка мала місце у 2018 році, Учасник ТОВ «ЮГСТАЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Паспорт виробу на Металевий контейнер для збору побутових відходів, технічні характеристики якого повністю збігаються з вимогами Замовника та дає підстави стверджувати, що закупівля проводиться під конкретного Учасника.
З розміщеної Замовником на сайті Уповноваженого органу тендерної документації вбачається порушення норм чинного законодавства про закупівлі.
Замовник зазначає конкретну конструкцію та не обумовлює причини та вимоги щодо особливостей конструкції даного контейнеру, зокрема: кришка ПВХ має бути плоскою з подвійною стінкою; з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження; корпус контейнера виконаний з гарячекатаної і холодно тягнутої листової та фасонної конструкційної сталі; кріплення конструктивних елементів зварюванням; колеса з металевим ободом; можливість використання контейнера без коліс (Додаток №2 ). Проте, такі особливості не зазначені у стандартах EN 840-2, ДСТУ, відповідно до яких здійснюється виробництво контейнерів.

Замовник надміру деталізуючи технічні характеристики контейнера порушує основоположні принципи зазначені в Законі України «Про публічні закупівлі», а саме принципи:
Пункту 1 ч.1 ст.3, що стосується добросовісної конкуренції між учасниками;
Пункту 4 ч.1 ст.3, що стосується недискримінації учасників;
що в свою чергу призводить до зменшення кількості Учасників які можуть відповідати умовам, визначеним у тендерній документації Замовником.

При цьому, Замовником не обґрунтовано, переваги корпуса контейнера виконаного з гарячекатаної і холодно тягнутої листової та фасонної конструкційної сталі над корпусом, виготовленим методом штампування з холоднокатаної рулонної і листової сталі. Кріплення конструктивних елементів захвату і підйому зварюванням зарекомендувало себе під час експлуатації значно гірше, ніж кріплення болтовим з'єднанням з можливістю заміни при пошкодженні без порушення цинкового шару та без необхідності проведення зварних ремонтних робіт. Колесо з ободом, виготовленим методом виливання з полiпропiлену, має беззаперечну перевагу над колесом з металевим ободом. Поліпропілен має значно довший строк служби.
Кришка контейнера з подвійною стінкою не сприяє збільшенню строку експлуатації контейнера, та не впливає на його міцність.
Умова про можливість використання контейнера без коліс також обмежує коло потенційних учасників та фактично зводить їх до одного виробника ТОВ «ЮГСТАЛЬ», оскільки це є конструктивною особливістю контейнерів, які виготовляються вказаним товариством. При цьому, контейнер для збору ТПВ без коліс не відповідає функціональному призначення контейнера пересувного.
Вимога Тендерної документації, що з внутрішнього боку контейнер має бути посилений металевими посилюючими полосами для бічного завантаження, є актуальним для слабких контейнерів, виконаних з неякісного матеріалу. Контейнери, які пропонуються нами, з внутрішнього боку не мають металевих посилюючих полос, оскільки в цьому відсутня потреба. Наші контейнери виготовлені з міцної якісної сталі та придатні для бічного завантаження, при цьому не деформуються та не втрачають функціональних характеристик.

Тому вважаємо, що вимоги Замовника стосовно вище перерахованих технічних вимог є не обґрунтованою, та порушує ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник таким чином значно зменшує коло осіб які можуть відповідати технічним характеристикам, які він передбачив.
З зазначеного випливає, що замовник передбачив у Додатку № 2 до тендерної документації такі технічні вимоги, які суперечать основоположним принципам здійснення закупівель, чим порушив норми ч.4 ст. 22 яка передбачає, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Зважаючи на вищевикладене, ми позбавлені можливості прийняти участь у конкурсних торгах, оскільки, в порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" щодо недискримінації учасників закупівель, Замовник в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики встановив умови, які дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь інших учасників, які могли б запропонувати аналогічні найменування товару, що є предметом закупівлі.
Отже, на підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст.3, 5, 22, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО:
1. Виключити з Додатку № 2 до тендерної документації вимоги які порушують норми чинного законодавства.
2. Привести у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» Додаток № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 червня 2019 15:49
Доброго дня, Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та неможливості усунути виявлене порушення під час проведення процедури закупівлі. Зауваження будуть враховані під час проведення повторних торгів.

Документи подані скаржником

25 червня 2019 17:52
Копія паспорту виробу.pdf

Документи

27 червня 2019 15:49
Протокол

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-24-000005 ● 0cdaefe58fdd4be58fbe6a7c10bb326d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019 12:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.06.2019 № 64
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.06.2019 № 64


Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

5 UA-2019-06-20-000798-a, 20.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-24 12:09:02

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Код ДК 021:2015 – 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-20-000798-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
- чому при проведенні цієї закупівлі оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутній пункт «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
Зазначаємо, що відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-26 10:42:53

Рішення щодо процедури закупівлі

Доброго дня, Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявленого порушення в порядку оприлюднення оголошення при проведенні процедури закупівлі. Ваші зауваження будуть враховані при повторному проведенні процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня, Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі через неможливість усунення виявленого порушення в порядку оприлюднення оголошення при проведенні процедури закупівлі. Ваші зауваження будуть враховані при повторному проведенні процедури закупівлі.

2019-07-05 10:32:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником прийнято рішення про відміну торгів

2019-07-05 10:35:26

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 15:54
Коментар щодо відміни: Замовником прийнято рішення, згідно ст. 31 Закону «Про публічні закупівлі», про відміну процедури закупівлі в разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та неможливості усунути виявлене порушення під час проведення процедури закупівлі.
Документи:
27 червня 2019 15:53
Протокол