ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту)
Current repairs on the asphaltic cover of the on-site roads and passages (payment after-line repair)
Очікувана вартість
6 368 502,95 UAH
UA-2019-06-20-000772-a f628c525d3b14ce1818ca6da7187e933
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження замовника: 69068, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа замовника: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net
Official name: District Administration of Zaporizhzhia Local Council in Shevchenkivskyi District
National ID: 37573885
Contact point: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:36
Очікувана вартість: 6 368 502,95 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 63 685,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 843,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 20 червня 2019 16:21
Enquiries until: 12 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 368 503 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 843 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 63 685,03 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Територія Шевченківського району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repairs on the asphaltic cover of the on-site roads and passages (payment after-line repair)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Пiсляоплата 7 Банківські 70
Підписання договору Для придбання Виконавцем матеріалів, які необхідні для організації Робіт за цим Договором, може здійснюватися попередня оплата відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 у розмірі до 30 % від обсягу фінансування послуг за Договором на відповідний рік. Попередня оплата надається виключно на підставі листа – заявки Виконавця та у разі наявності коштів на рахунку Замовника на предмет цього Договору. Аванс 30 Календарні 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000005 ● 877115d9a62640d9a7813a61eb29d380
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-18 10:44:04
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

17.09.2019 №143

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 17.09.2019 № 143

Витяг з переліку
процедур закупівель

UA-2019-06-20-000772-a, Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту), інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 26 вересня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, 37573885, Україна, місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту), 6368502.95UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: f628c525d3b14ce1818ca6da7187e933, 2019-06-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 18 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Шевченківському району, що оформлено протоколом від 20.06.2019 року № 161; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; повідомлення про намір укласти договір; тендерну пропозицію переможця торгів – товариства з обмеженою відповідальністю «Консоль-строй»; протокол засідання тендерного комітету від 31.07.2019 №219; договір укладений за результатами процедури закупівлі від 13.08.2019 № 124. Порушень не встановлено., 26 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації вимогам Закону, відповідності тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Консоль-строй» умовам тендерної документації та законодавству, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Відсутні.

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
UA-2019-06-20-000772-af628c525d3b14ce1818ca6da7187e933
Найменування замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження замовника: 69068, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Статусбудінжиніринг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 липня 2019 10:16
Протокол 24.07.2019.pdf
24 липня 2019 10:17
sign.p7s

Публічні документи

20 липня 2019 09:10
sign.p7s
20 липня 2019 09:10
sign.p7s
20 липня 2019 09:09
5. Проект договору.pdf
20 липня 2019 09:09
2. Технічна частина.rar
20 липня 2019 09:09
6. Дозвіл на ОПД.pdf
20 липня 2019 09:09
3. Кваліфікація.rar

Документи

24 липня 2019 10:17
Протокол 24.07.2019.pdf
24 липня 2019 10:19
sign.p7s

Публічні документи

01 серпня 2019 09:52
sign.p7s
01 серпня 2019 09:44
Грицаєнко А.О. МВС.pdf
20 липня 2019 12:14
sign.p7s
20 липня 2019 12:14
sign.p7s
20 липня 2019 10:02
гарантия 11525.zip
20 липня 2019 10:02
18 Довідкапро санкції.pdf
20 липня 2019 10:02
Довіреність 40.zip
20 липня 2019 10:02
15 Проект договору.pdf
20 липня 2019 10:02
8 Довідка працвники.pdf
20 липня 2019 10:02
21 Довідка бенефіціар.pdf
20 липня 2019 10:02
5 Довідка довкілля.pdf
20 липня 2019 10:02
12 Копія Статуту.pdf
20 липня 2019 10:02
6 Довідка обладнення.pdf
20 липня 2019 10:02
2 Тех завданя.pdf
20 липня 2019 10:02
23 Графік.pdf
20 липня 2019 10:02
24 ДЦ.pdf
20 липня 2019 10:02
1ТП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ" 6 368 000,00
UAH з ПДВ
6 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 6 366 112,99
UAH з ПДВ
6 366 112,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 09:52
sign.p7s
01 серпня 2019 09:44
Грицаєнко А.О. МВС.pdf
20 липня 2019 12:14
sign.p7s
20 липня 2019 12:14
sign.p7s
20 липня 2019 10:02
гарантия 11525.zip
20 липня 2019 10:02
18 Довідкапро санкції.pdf
20 липня 2019 10:02
Довіреність 40.zip
20 липня 2019 10:02
15 Проект договору.pdf
20 липня 2019 10:02
8 Довідка працвники.pdf
20 липня 2019 10:02
21 Довідка бенефіціар.pdf
20 липня 2019 10:02
5 Довідка довкілля.pdf
20 липня 2019 10:02
12 Копія Статуту.pdf
20 липня 2019 10:02
6 Довідка обладнення.pdf
20 липня 2019 10:02
2 Тех завданя.pdf
20 липня 2019 10:02
23 Графік.pdf
20 липня 2019 10:02
24 ДЦ.pdf
20 липня 2019 10:02
1ТП.pdf

Публічні документи

20 липня 2019 09:10
sign.p7s
20 липня 2019 09:10
sign.p7s
20 липня 2019 09:09
5. Проект договору.pdf
20 липня 2019 09:09
2. Технічна частина.rar
20 липня 2019 09:09
6. Дозвіл на ОПД.pdf
20 липня 2019 09:09
3. Кваліфікація.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
Переможець 6 336 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
6 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 серпня 2019 16:10
дог.124.pdf укладений
13 серпня 2019 16:08
sign.p7s зміни до договору
23 вересня 2019 11:14
1 дод уг д. 124.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опублікувати додаткову угоду до договору від 13.08.2019 № 124 відповідно до п. 3 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі), але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» публікація повідомлення про внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку