Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту)
Current repairs on the asphaltic cover of the on-site roads and passages (payment after-line repair)
Очікувана вартість
6 368 502,95 UAH
UA-2019-06-20-000772-a f628c525d3b14ce1818ca6da7187e933
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 tender_shrazmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька область обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: District Administration of Zaporizhzhia Local Council in Shevchenkivskyi District
National ID: 37573885
Contact point: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
tender_shrazmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:36
Очікувана вартість: 6 368 502,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 843,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 20 червня 2019 16:21
Enquiries until: 12 липня 2019 10:00
Complaints submission until: до 18 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 липня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 6 368 503 UAH including VAT
Minimal lowering step: 31 843 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Територія Шевченківського району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repairs on the asphaltic cover of the on-site roads and passages (payment after-line repair)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця зазначений у Договорі, на підставі оформленого належним чином акту наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані послуги здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Пiсляоплата 7 Банківські 70
Підписання договору Для придбання Виконавцем матеріалів, які необхідні для організації Робіт за цим Договором, може здійснюватися попередня оплата відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 у розмірі до 30 % від обсягу фінансування послуг за Договором на відповідний рік. Попередня оплата надається виключно на підставі листа – заявки Виконавця та у разі наявності коштів на рахунку Замовника на предмет цього Договору. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-18-000005 ● 877115d9a62640d9a7813a61eb29d380
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2019 10:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

17.09.2019 №143

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу
від 17.09.2019 № 143

Витяг з переліку
процедур закупівель

UA-2019-06-20-000772-a, Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району, ДК 021:2015: 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів (оплата послуг з поточного ремонту), інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 липня 2019
UA-2019-06-20-000772-af628c525d3b14ce1818ca6da7187e933
Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна, Запорізька область обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Статусбудінжиніринг" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 липня 2019 10:16
Протокол 24.07.2019.pdf
24 липня 2019 10:17
Електронний підпис

Документи

24 липня 2019 10:17
Протокол 24.07.2019.pdf
24 липня 2019 10:19
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 09:52
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:44
Грицаєнко А.О. МВС.pdf
20 липня 2019 12:14
Електронний підпис
20 липня 2019 12:14
Електронний підпис
20 липня 2019 10:02
гарантия 11525.zip
20 липня 2019 10:02
18 Довідкапро санкції.pdf
20 липня 2019 10:02
Довіреність 40.zip
20 липня 2019 10:02
15 Проект договору.pdf
20 липня 2019 10:02
8 Довідка працвники.pdf
20 липня 2019 10:02
21 Довідка бенефіціар.pdf
20 липня 2019 10:02
5 Довідка довкілля.pdf
20 липня 2019 10:02
12 Копія Статуту.pdf
20 липня 2019 10:02
6 Довідка обладнення.pdf
20 липня 2019 10:02
2 Тех завданя.pdf
20 липня 2019 10:02
23 Графік.pdf
20 липня 2019 10:02
24 ДЦ.pdf
20 липня 2019 10:02
1ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ" 6 368 000,00
UAH з ПДВ
6 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 6 366 112,99
UAH з ПДВ
6 366 112,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 09:52
Електронний підпис
01 серпня 2019 09:44
Грицаєнко А.О. МВС.pdf
20 липня 2019 12:14
Електронний підпис
20 липня 2019 12:14
Електронний підпис
20 липня 2019 10:02
гарантия 11525.zip
20 липня 2019 10:02
18 Довідкапро санкції.pdf
20 липня 2019 10:02
Довіреність 40.zip
20 липня 2019 10:02
15 Проект договору.pdf
20 липня 2019 10:02
8 Довідка працвники.pdf
20 липня 2019 10:02
21 Довідка бенефіціар.pdf
20 липня 2019 10:02
5 Довідка довкілля.pdf
20 липня 2019 10:02
12 Копія Статуту.pdf
20 липня 2019 10:02
6 Довідка обладнення.pdf
20 липня 2019 10:02
2 Тех завданя.pdf
20 липня 2019 10:02
23 Графік.pdf
20 липня 2019 10:02
24 ДЦ.pdf
20 липня 2019 10:02
1ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
Переможець 6 336 000,00
UAH з ПДВ
31 липня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСОЛЬ-СТРОЙ"
#42600763
6 336 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2019 16:10
дог.124.pdf укладений
13 серпня 2019 16:08
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 10:51
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 10:46
Доп угода 2 до дог 124.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 10:45
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 11:14
1 дод уг д. 124.pdf зміни до договору
23 вересня 2019 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опублікувати додаткову угоду до договору від 13.08.2019 № 124 відповідно до п. 3 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі), але не в розумінні цієї підстави, а на виконання вимог ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» публікація повідомлення про внесення змін до договору.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклаltyj додаткову угоду до договору від 13.08.2019 № 124 щодо зменшення ціни договору без зміни кількості (обсягу) послуг на суму 16 077,06 грн. відповідно до п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 319 922,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 053 320,49 UAH)