Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам`яне
Очікувана вартість
675 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000721-a 0a1005adcc1449ecaaf7fffcb194f3ac
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левадна Марина Василівна

+380484823202 mk.sarata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти,сім`ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40939181
Місцезнаходження: 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул. Крістіана Вернера,84
Контактна особа: Левадна Марина Василівна
+380484823202
mk.sarata@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 14:31
Очікувана вартість: 675 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 377,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 т
Вугілля кам`яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68200, Україна, Одеська область, смт Сарата, вул. Крістіана Вернера, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 липня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 12:58
Перелік змін.docx
01 липня 2019 12:58
ТД вугілля зі змінами.doc
01 липня 2019 13:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 12:58
Перелік змін.docx
01 липня 2019 12:58
ТД вугілля зі змінами.doc
20 червня 2019 16:05
ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 20 червня 2019 17:59
Дата відповіді: 21 червня 2019 11:17
Шановний Замовник, відповідно до відомостей Торгово-промислової палати вартість предмета закупівлі- АМ 13-25 складає 6500-7500 грн а 1 тонну. Яким чином Вами розраховано очівану вартість?
Відповідь: Доброго дня. Аналізуючи результат попоредньої закупівлі даного предмету, учасник, з яким укладено договір про закупівлю №59 від 07.05.2019 р. надав остаточну ціну за одиницю товару - 4690 грн. З метою забезпечити навчальні заклади необхідною потребою вугілля кам`яного, тендерним комітетом було розраховано очікувану вартість, близьку до ринкової. Дякуємо за звернення.
Дискриміація учасників
Дата подання: 21 червня 2019 12:14
Дата відповіді: 21 червня 2019 13:30
Тобто вами розрахована очікувана вартість під конктретного учасника? Ваша ціна не є ринковою навіть приблизно!
Відповідь: Ваша думка не є вірною. Вам було повідомлено аналіз попередньої закупівлі. Враховуючи те, що здійснюється оптова закупівля , ціна розраховувалась відносно ринковим цінам.
дискримінація та спотворення результатів тендеру ще на етапі визначення вартістної складової предмету закупівлі?! так чи ні?
Дата подання: 28 червня 2019 18:27
Дата відповіді: 01 липня 2019 10:49
Шановний Замовник, ваша відповідь "Враховуючи те, що здійснюється оптова закупівля та ціна розраховувалась відносно ринковим цінам" та "Аналізуючи результат попоредньої закупівлі даного предмету, учасник, з яким укладено договір про закупівлю №59 від 07.05.2019 р. надав остаточну ціну за одиницю товару - 4690 грн." не відповідає дійсності. Чи можете ви гарантувати, що такий контракт буде виконаний по цій ціні?! Точно НІ.!!! Тому про який аналіз йде мова. Проаналізуйте краще попередні закупівлі і всі вони закінчуються контрактами по 4900 а виконуються по 6500. Коли договір буде виконаний тоді можна буде казати про дійсно справедливий аналіз попередньої закупівлі на який можна опиратись як на аргумент та підставу визначення ринкових цін при оптових поставках. А поки що аналіз ваших всіх інших закупівель минулих років вочевідь не дає такої картини. Ціна за якою укадаються договори та кінцева ціна за якою вони виконуються це різні ціни завжди. Нажаль в усіх закупівлях на тверде паливо в одеський області, не тільки саме в Саратському районі, має місто жорсткий демпінг цін який створюють місцеві монополісти задля отримання контракту і ви наразі цим користуєтесь замість того щоб унеможливити це протизаконня в публічних закупівлях.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На території Саратського району роздрібна ціна вугілля марки АМ (13-25) складає від 6000 6500 грн у різних постачальників. Під час планування тендерної закупівлі кількість вугілля обраховано з вартості за тону 6000 грн . Тому кількість вугілля. визначена в итендерній документації змінюватись не буде.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-24-000014 ● ddc7f49863874be6b9cfdfaa0e91da8d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2019 15:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2019 Одеса № 214

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016
№ 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.06.2019 та службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Романа КУТАФІНА від 21.06.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.06.2019 № 214
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
6. UA-2019-06-20-000721-a 20.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Гаврилюк А.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Висновки моніторингу розглянуто. Інформація зазначена в листі що додається.

2019-07-01 14:57:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"" 532 000,00
UAH з ПДВ
525 952,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Південний паливний склад 601 104,00
UAH з ПДВ
526 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 637 616,00
UAH з ПДВ
526 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 11:11
Довідка.pdf.p7s
16 липня 2019 11:11
Довідка.pdf
16 липня 2019 11:11
документи переможця.pdf
16 липня 2019 11:11
public_doc.pdf
16 липня 2019 11:11
public_doc.p7s
16 липня 2019 11:11
Довідка МВС_08.07.2019_2.pdf
16 липня 2019 11:11
Довідка.pdf.p7s
05 липня 2019 15:26
ТП.pdf
05 липня 2019 15:26
Статут_нотар.завір..pdf
05 липня 2019 15:26
сертифікат якості.PDF
05 липня 2019 15:26
Реєстр.pdf
05 липня 2019 15:26
Витяг ПДВ.pdf
05 липня 2019 15:26
Витяг ЄДРПОУ_04.07.2019.pdf

Публічні документи

09 липня 2019 10:46
Електронний підпис
09 липня 2019 10:44
Електронний підпис
09 липня 2019 10:41
Статут.pdf
09 липня 2019 10:40
Тех.паспорта Камаз.pdf
09 липня 2019 10:39
Тех паспорта DAF, MIELLER.pdf
09 липня 2019 10:39
Тех паспорта DAF, MIELLER.jpg
09 липня 2019 10:39
Договір 4 ВАГТ Сарата.pdf
09 липня 2019 10:39
Паспорт ваги Сарата.pdf
09 липня 2019 10:39
Договор 0301 Знамянка.pdf
09 липня 2019 10:39
1 ДФ Працівники.pdf
09 липня 2019 10:39
Паспорт директора.pdf
09 липня 2019 10:39
НДС.pdf
09 липня 2019 10:39
Статистика.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 15:53
Електронний підпис
08 липня 2019 15:51
6.5.Копія протокл 1.pdf
08 липня 2019 15:51
6.2. копія Протокол 11.pdf
08 липня 2019 15:51
11.Склад Сарата.pdf
08 липня 2019 15:51
11.1Склад Сарата2.pdf
08 липня 2019 15:51
6.6.Копія протокол 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС""

ТОВ Південний паливний склад

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС""
#39343817
Переможець 525 952,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС""
#39343817
525 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:39
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:34
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 14:15
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:09
Доатова угода 4 (вугілля Теплоенергосервіс).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 16:06
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 12:45
Додаткова угода 3 до договору 25.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 12:33
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 09:52
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
21 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 14:47
Договір укладений
25 липня 2019 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікація додаткової угоди про зміну назви замовника
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 03 липня 2020
Сума оплати за договором: 631 142,40
UAH