Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля (Джерело фінансування закупівлі - Медична субвенція)
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000556-a ● eb7c83d354534e849effe919b028c9ee
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 34004453 |
Місцезнаходження: | 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця вул. Київська 68 |
Контактна особа: |
Вербська Маріна +38 043 266 54 04 vocdil@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 11:21 |
Очікувана вартість: | 23 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Картопля (фасовка 20-25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 15:01 |
ogoloshennya_картопля.doc |
20 червня 2019 15:01 |
dogovir_картопля.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000556-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 03 липня 2019 14:00
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Кравчук І.М.
ФОП Облапенко В.І. просить звернути увагу Замовника – Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» щодо закупівлі код ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля (Джерело фінансування закупівлі - Медична субвенція))
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-20-000556-a
ID eb7c83d354534e849effe919b028c9ee
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Кравчука Ігоря Михайловича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник - Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Кравчук І.М. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:
- Технічні вимоги до товару:
1. залишковий термін придатності на момент постачання товару не менше 80% загального терміну зберігання.
2. в сертифікатах обов’язково повинні бути чітко зазначені терміни реалізації продукції.
3. копії санітарно - гігієнічного висновку, в якому повинні бути зазначені органолептичні та фізико-хімічні показники.
ФОП Кравчук І.М. не виконав дану умову, не надавши відповідного документу, в якому би зазначався залишковий термін придатності товару.
В Сертифікаті відповідності, який надав до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. не зазначені терміни реалізації продукції, тобто терміни придатності чи умови зберігання не прописані у ТД пропозиції ФОП Кравчука І.М.
А також не надав копію санітарно - гігієнічного висновку, або пояснення у разі відсутності кваліфікаційного документу. Так, як Замовник Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» прописав чітко у ТД певні умови щодо дотримання всіх вимог до даної закупівлі. Цитуємо Замовника – «У разі відсутності кваліфікаційного документу, учасник повинен надати пояснення з цього приводу посилаючись на нормативно-правову базу», чого ФОП Кравчук І.М. не зробив.
ФОП Кравчук І.М. надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, в якій надає відомості про складські приміщення – 15 м.кв., орендодавець – ТОВ «Продукт Гарант», Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 84, генеральний директор Сокіл Г.О.
та автотранспорт – номер АМ 2715 ВН 1993 р.в. вантажопідйомність - 4000 кг. та зазначає, що матеріально-технічна база є орендованою та додав до ТД документи щодо оренди.
Також до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. додав документи, а саме:
- Оригінал договору оренди складу №1 від 10.07.2018р.
- Оригінал довіреності на автотранспорт ГАЗ 33021 – 2003р.в., номер шасі (кузова,рами) ХТН 330200188159, 33021031918800, реєстраційний номер АМ5233АМ, фургон ізотермічний-В.
- Оригінал санітарної обробки автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал санітарного паспорту автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021 – 2003р.в.
В усіх наданих документах прописано, що орендодавцем та власником є Сокіл Г.О.
Дана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу не є обґрунтованою, оскільки не зрозуміло яким автотранспортом планується постачання товару, оскільки у підтвердження усього вище зазначеного у довідці не надано документів, які б підтверджували співпрацю чи оренду автотранспортного засобу для постачання товару. Виникли не зрозумілі розбіжності щодо даних у довідці та документів, які надав ФОП Кравчук І.М.
Також потрібно було надати
- копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.
ФОП Кравчук І.М. надав медичну книжку, в якій прописано, що Кравчук І.М. є водієм, а суб’єктом господарювання є ПП «Сокіл» та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де прописано, що Кравчук І.М. є керівником та бухгалтером.
Виходячи із вищезазначеного постають питання щодо працевлаштування Кравчука І.М., на яких саме посадах він виконує свою діяльність та взагалі де він працює, тому просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравчук І.М. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-20-000556-a
ID eb7c83d354534e849effe919b028c9ee
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Кравчука Ігоря Михайловича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник - Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Кравчук І.М. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:
- Технічні вимоги до товару:
1. залишковий термін придатності на момент постачання товару не менше 80% загального терміну зберігання.
2. в сертифікатах обов’язково повинні бути чітко зазначені терміни реалізації продукції.
3. копії санітарно - гігієнічного висновку, в якому повинні бути зазначені органолептичні та фізико-хімічні показники.
ФОП Кравчук І.М. не виконав дану умову, не надавши відповідного документу, в якому би зазначався залишковий термін придатності товару.
В Сертифікаті відповідності, який надав до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. не зазначені терміни реалізації продукції, тобто терміни придатності чи умови зберігання не прописані у ТД пропозиції ФОП Кравчука І.М.
А також не надав копію санітарно - гігієнічного висновку, або пояснення у разі відсутності кваліфікаційного документу. Так, як Замовник Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» прописав чітко у ТД певні умови щодо дотримання всіх вимог до даної закупівлі. Цитуємо Замовника – «У разі відсутності кваліфікаційного документу, учасник повинен надати пояснення з цього приводу посилаючись на нормативно-правову базу», чого ФОП Кравчук І.М. не зробив.
ФОП Кравчук І.М. надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, в якій надає відомості про складські приміщення – 15 м.кв., орендодавець – ТОВ «Продукт Гарант», Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 84, генеральний директор Сокіл Г.О.
та автотранспорт – номер АМ 2715 ВН 1993 р.в. вантажопідйомність - 4000 кг. та зазначає, що матеріально-технічна база є орендованою та додав до ТД документи щодо оренди.
Також до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. додав документи, а саме:
- Оригінал договору оренди складу №1 від 10.07.2018р.
- Оригінал довіреності на автотранспорт ГАЗ 33021 – 2003р.в., номер шасі (кузова,рами) ХТН 330200188159, 33021031918800, реєстраційний номер АМ5233АМ, фургон ізотермічний-В.
- Оригінал санітарної обробки автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал санітарного паспорту автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021 – 2003р.в.
В усіх наданих документах прописано, що орендодавцем та власником є Сокіл Г.О.
Дана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу не є обґрунтованою, оскільки не зрозуміло яким автотранспортом планується постачання товару, оскільки у підтвердження усього вище зазначеного у довідці не надано документів, які б підтверджували співпрацю чи оренду автотранспортного засобу для постачання товару. Виникли не зрозумілі розбіжності щодо даних у довідці та документів, які надав ФОП Кравчук І.М.
Також потрібно було надати
- копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.
ФОП Кравчук І.М. надав медичну книжку, в якій прописано, що Кравчук І.М. є водієм, а суб’єктом господарювання є ПП «Сокіл» та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де прописано, що Кравчук І.М. є керівником та бухгалтером.
Виходячи із вищезазначеного постають питання щодо працевлаштування Кравчука І.М., на яких саме посадах він виконує свою діяльність та взагалі де він працює, тому просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравчук І.М. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 16:14
Доброго дня! Відповідно да Вашого звернення повідомляємо, що Фізична особа-підприємець Кравчук і.М. є самозайнятою особою, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку, тому ФОП Кравчук І.М. може бути як власником так і водієм, про що було зазначено у довідці учасника. Відповідно до вимог ТД зазначалося, що учасник повинен надати копію документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідемілогічної служби), учасником було надано сертифікат відповідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" |
19 560,00
UAH з ПДВ
|
19 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович |
23 000,00
UAH з ПДВ
|
20 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Укрпродлогістика" |
21 000,00
UAH з ПДВ
|
21 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" #2498119871 |
Переможець |
19 560,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір_кравчук_картопля.pdf | укладений |
19 липня 2019 10:21
|