Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля (Джерело фінансування закупівлі - Медична субвенція)
Очікувана вартість
23 500,00 UAH
UA-2019-06-20-000556-a eb7c83d354534e849effe919b028c9ee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вербська Маріна

+38 043 266 54 04 vocdil@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 34004453
Місцезнаходження: 21032, Україна , Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця вул. Київська 68
Контактна особа: Вербська Маріна
+38 043 266 54 04
vocdil@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:21
Очікувана вартість: 23 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Згідно умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Картопля (фасовка 20-25 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21032, Україна, Вінницька обл., Вінниця, Київська,68
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 15:01
ogoloshennya_картопля.doc
20 червня 2019 15:01
dogovir_картопля.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-20-000556-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович, Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 03 липня 2019 14:00
щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Кравчук І.М.
ФОП Облапенко В.І. просить звернути увагу Замовника – Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» щодо закупівлі код ДК 021-2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (Картопля (Джерело фінансування закупівлі - Медична субвенція))
Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-20-000556-a
ID eb7c83d354534e849effe919b028c9ee

щодо виявлення не відповідності Тендерної документації в учасника ФОП Кравчука Ігоря Михайловича, який брав участь в даній закупівлі.
Замовник - Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» у ТД прописав вимоги щодо товару даної закупівлі, кваліфікації учасників торгів та які документи учасник (-ки) повинні були надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції.
ФОП Кравчук І.М. надав не повний пакет документів, які прописав Замовник у ТД, а саме:

- Технічні вимоги до товару:
1. залишковий термін придатності на момент постачання товару не менше 80% загального терміну зберігання.
2. в сертифікатах обов’язково повинні бути чітко зазначені терміни реалізації продукції.
3. копії санітарно - гігієнічного висновку, в якому повинні бути зазначені органолептичні та фізико-хімічні показники.

ФОП Кравчук І.М. не виконав дану умову, не надавши відповідного документу, в якому би зазначався залишковий термін придатності товару.
В Сертифікаті відповідності, який надав до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. не зазначені терміни реалізації продукції, тобто терміни придатності чи умови зберігання не прописані у ТД пропозиції ФОП Кравчука І.М.
А також не надав копію санітарно - гігієнічного висновку, або пояснення у разі відсутності кваліфікаційного документу. Так, як Замовник Комунальний заклад «Вінницька обласна клінічна дитяча інфекційна лікарня» прописав чітко у ТД певні умови щодо дотримання всіх вимог до даної закупівлі. Цитуємо Замовника – «У разі відсутності кваліфікаційного документу, учасник повинен надати пояснення з цього приводу посилаючись на нормативно-правову базу», чого ФОП Кравчук І.М. не зробив.

ФОП Кравчук І.М. надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, в якій надає відомості про складські приміщення – 15 м.кв., орендодавець – ТОВ «Продукт Гарант», Житомирська обл., м. Бердичів, вул. Житомирська, буд. 84, генеральний директор Сокіл Г.О.
та автотранспорт – номер АМ 2715 ВН 1993 р.в. вантажопідйомність - 4000 кг. та зазначає, що матеріально-технічна база є орендованою та додав до ТД документи щодо оренди.
Також до ТД пропозиції ФОП Кравчук І.М. додав документи, а саме:
- Оригінал договору оренди складу №1 від 10.07.2018р.
- Оригінал довіреності на автотранспорт ГАЗ 33021 – 2003р.в., номер шасі (кузова,рами) ХТН 330200188159, 33021031918800, реєстраційний номер АМ5233АМ, фургон ізотермічний-В.
- Оригінал санітарної обробки автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал санітарного паспорту автотранспорту ГАЗ 33021 – 2003р.в.
- Оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу ГАЗ 33021 – 2003р.в.

В усіх наданих документах прописано, що орендодавцем та власником є Сокіл Г.О.

Дана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу не є обґрунтованою, оскільки не зрозуміло яким автотранспортом планується постачання товару, оскільки у підтвердження усього вище зазначеного у довідці не надано документів, які б підтверджували співпрацю чи оренду автотранспортного засобу для постачання товару. Виникли не зрозумілі розбіжності щодо даних у довідці та документів, які надав ФОП Кравчук І.М.

Також потрібно було надати
- копії медичних книжок працівників учасника (водіїв, експедиторів, комірників, тощо), які будуть залучені до виконання поставок товару, що є предметом закупівлі.

ФОП Кравчук І.М. надав медичну книжку, в якій прописано, що Кравчук І.М. є водієм, а суб’єктом господарювання є ПП «Сокіл» та довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, де прописано, що Кравчук І.М. є керівником та бухгалтером.

Виходячи із вищезазначеного постають питання щодо працевлаштування Кравчука І.М., на яких саме посадах він виконує свою діяльність та взагалі де він працює, тому просимо детально переглянути тендерну пропозицію ФОП Кравчук І.М. та зробити об’єктивну оцінку, прийнявши відповідні рішення, що не суперечать Тендерній документації, вимогам чинному законодавству, зокрема ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 липня 2019 16:14
Доброго дня! Відповідно да Вашого звернення повідомляємо, що Фізична особа-підприємець Кравчук і.М. є самозайнятою особою, яка реалізує свою здатність до праці шляхом самостійної, на власний ризик діяльності з метою отримання прибутку, тому ФОП Кравчук І.М. може бути як власником так і водієм, про що було зазначено у довідці учасника. Відповідно до вимог ТД зазначалося, що учасник повинен надати копію документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості або декларація про відповідність, або висновок санітарно-епідемілогічної служби), учасником було надано сертифікат відповідності.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ" 19 560,00
UAH з ПДВ
19 560,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович 23 000,00
UAH з ПДВ
20 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Укрпродлогістика" 21 000,00
UAH з ПДВ
21 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 16:08
картопля.rar

Публічні документи

27 червня 2019 12:25
тех. паспорт на ТЗ.pdf
27 червня 2019 12:25
по ст. 17 ЗУ.PDF
27 червня 2019 12:25
Лист щодо договору.PDF
27 червня 2019 12:25
Лист щодо висновку.PDF
27 червня 2019 12:25
Копія мед.книжка.PDF
27 червня 2019 12:25
Документи статутні.PDF
27 червня 2019 12:25
Довідка щодо підпису.PDF
27 червня 2019 12:25
Довідка щодо ПДВ.PDF
27 червня 2019 12:25
Довідка рахунки.PDF
27 червня 2019 12:25
Гарантійний лист.PDF
27 червня 2019 12:25
Документи картопля.PDF
27 червня 2019 12:25
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"

Фізична особа – підприємець Облапенко Владислав Ігорович

ТОВ "Укрпродлогістика"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
Переможець 19 560,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 12:54

Документи

15 липня 2019 12:54
Протокол 35.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КРАВЧУК ІГОР МИХАЙЛОВИЧ"
#2498119871
19 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 липня 2019 12:54
Протокол 35.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_кравчук_картопля.pdf укладений
19 липня 2019 10:21