ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. 25-а Східна в м. Херсоні
Очікувана вартість
2 421 649,00 UAH
UA-2019-06-20-000554-a 5c1edfea8c2e43f692d74c69ec0ef4be
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Олексійович Іванов

0552461103 dorogiburlay@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26472400
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., Херсон, вул. Залізнична, 8
Контактна особа замовника: Микола Олексійович Іванов
0552461103
dorogiburlay@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 червня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 2 421 649,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 108,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. 25-а Східна в м. Херсоні

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. 25-а Східна в м. Херсоні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт проїзної частини вул. 25-а Східна в м. Херсоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проїзна частина вул. 25-а Східна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку До початку виконання робіт Замовник перерахує Виконавцю авансовий платіж на придбання матеріалів в розмірі до 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених в планах робіт Замовника, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради на поточний рік, на відкритий Виконавцем небюджетний рахунок в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, відповідно до пункту 2(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Виконавець зобов’язується протягом трьох місяців з дня проплати придбати відповідні матеріали та надати акти виконаних робіт. Невикористані після зазначеного терміну суми авансу повертаються Замовнику. У випадку порушення терміну відпрацювання авансу Виконавець оплачує Замовникові пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми авансу за кожний день затримки. Замовник оплачує рахунок на аванс протягом 5 робочих днів з дати рахунку. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30-ти календарних днів в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Джерело фінансування закупівлі – кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 червня 2019 15:19
Електронний цифровий підпис
20 червня 2019 15:10
Додаток 9 до ТД -п.177 - 2019.doc
20 червня 2019 15:10
Додаток 8 до ТД-п.177 -2019.doc
20 червня 2019 15:09
Додаток 7 до ТД - п.177- 2019.doc
20 червня 2019 15:09
Додаток 6 до ТД-п.177 - 2019.doc
20 червня 2019 15:08
Додаток 5 до ТД-п.177 -2019.doc
20 червня 2019 15:07
Додаток 4 до ТД-п.177 - 2019.doc
20 червня 2019 15:07
Додаток 3 до ТД-п.177 - 2019.doc
20 червня 2019 15:06
Додаток 2 до ТД -п.177 - 2019.docx
20 червня 2019 15:06
ДОДАТОК 1 до ТД -п.177-2019.doc
20 червня 2019 15:05
дороги-Капремонт 25-а Східна-ТД -п.177-2019.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку