Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт по утепленню стін фасаду гуртожитку ФПО в м. Хмельницький по вул. Водопровідна, 8 ВНМУ ім. М. І. Пирогова» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 320 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000365-b ● a91f0cd79762412e8dea5836b453aaab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02010669 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Пирогова, 56 |
Контактна особа: |
Прохоров Олег Дмитрович 380986672441 tender@vnmu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по утепленню стін фасаду гуртожитку ФПО в м. Хмельницький по вул. Водопровідна, 8 ВНМУ ім. М. І. Пирогова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29001, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Водопровідна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
—
29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов, на підставі ф.КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та довідок ф.КБ-3 про вартість виконаних будівельних робіт, за фактично виконані роботи кожного місяця. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) днів з дня підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (ф.КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Вартість матеріальних ресурсів у складі прямих витрат при проведенні розрахунків за обсяги виконаних робіт визначається на підставі виконаних обсягів робіт, нормативних витрат матеріальних ресурсів за ресурсними елементними кошторисними нормами, та їх вартістю за договірною ціною. До розрахунку вартості виконаних робіт, що підлягають оплаті, застосовується порядок, визначений Державними стандартами України, в тому числі: -Вартість прямих витрат визначається у такому порядку: відповідно до «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 (з урахуванням доповнень та змін). - Кошти на покриття загальновиробничих витрат визначаються у такому порядку: додаток Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013; - Інші витрати (за видами витрат), що підлягають компенсації Підряднику у складі вартості виконаних робіт, визначаються у такому порядку: адміністративні витрати: додаток Д п.7 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, інші витрати, що стосуються виконання робіт: за розрахунками. - Сума прибутку, що підлягає перерахуванню Підряднику, визначається у такому порядку: додаток Е п.8 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. У разі здійснення розрахунків Замовником із третіми особами, Підрядник, крім документів про обсяги та вартість виконаних робіт на об’єкті будівництва в цілому, подає Замовнику для здійснення розрахунків документ про розподіл вартості виконаних робіт між ним та третіми особами та 3-х сторонній договір. 10². Джерело фінансування закупівлі: кошти спеціального фонду Державного бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 11:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 10:59 |
Додаток 3.docx | |
20 червня 2019 10:59 |
Додаток 2.docx | |
20 червня 2019 10:55 |
Технічна документація.rar | |
20 червня 2019 10:55 |
Додаток 1.docx | |
20 червня 2019 10:55 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000365-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В.", Код ЄДРПОУ:13306700
Дата подання: 07 серпня 2019 18:54
Неправомірне визнання переможцем ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ”
Відповідно до абз. 14 п.1 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції “орієнтовний календарний графік виконання робіт згідно додатку Л.1 ДБН А.3.1.-5:2016 із зазначенням етапів виконання робіт та строків виконання кожного етапу ”.
Враховуючи діючі Державні будівельні норми організації будівельного виробництва згідно затвердженої форми, календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва повинен містити інформацію про найменування робіт, обсяги робіт (одиниця вимірювання/кількість), затрати праці люд./дні., тривалість робіт в днях, кількість змін, склад бригади, чисельність працюючих у зміні, період виконання робіт (рік, місяць, квартал). Учасник ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” надав у складі тендерної пропозиції календарний графік, який не містить інформації щодо тривалості робіт в днях, кількості змін, склад бригади, чисельність працюючих у зміні. Виходячи з вищевикладеного, календарний графік не відповідає ДБН А.3а1-5:2016, відповідно не відповідає вимогам ТД Замовника.
Відповідно до абз. 3 п. 5.1.1 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції “копії документів, що підтверджують право власності або законні підстави користування (оренда, договори щодо надання послуг) основними засобами, що вказані учасником згідно довідки про наявність (на момент подання пропозиції Учасником) обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання послуг”.
Учасник ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” надав у складі своєї пропозиції скан-копію договору щодо надання послуг будівельних машин та механізмів від 12 грудня 2016 року №98. Відповідно до Розділу 7 “Строк дії договору”, дія договору закінчилась 31 грудня 2017 року. Відповідно, даний договір не є дійсним і перелік будівельних машин та механізмів зазначений у Інформаційній довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 04 липня 2019 року №6 не є достовірним. Також, Учасником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 04 грудня 2018 року №04/12/2018. Проте, даний договір підписаний з однієї сторони. Особистого підпису Замовника ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” в особі директора Балана Олександра Костянтиновича не поставлено на третій сторінці даного договору. Вважаємо, що Учасник надав недостовірну інформацію у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, всупереч вимогам ч. 1 ст. 16, ч. 1 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” та порушуючи вимоги абз. 14 п.1 та абз. 3 п. 5.1.1 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, наданою тендерною пропозицією Учасника не виконано всі умови Тендерної документації Замовника.
Вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи діючі Державні будівельні норми організації будівельного виробництва згідно затвердженої форми, календарний графік виконання робіт на об’єкті будівництва повинен містити інформацію про найменування робіт, обсяги робіт (одиниця вимірювання/кількість), затрати праці люд./дні., тривалість робіт в днях, кількість змін, склад бригади, чисельність працюючих у зміні, період виконання робіт (рік, місяць, квартал). Учасник ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” надав у складі тендерної пропозиції календарний графік, який не містить інформації щодо тривалості робіт в днях, кількості змін, склад бригади, чисельність працюючих у зміні. Виходячи з вищевикладеного, календарний графік не відповідає ДБН А.3а1-5:2016, відповідно не відповідає вимогам ТД Замовника.
Відповідно до абз. 3 п. 5.1.1 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції “копії документів, що підтверджують право власності або законні підстави користування (оренда, договори щодо надання послуг) основними засобами, що вказані учасником згідно довідки про наявність (на момент подання пропозиції Учасником) обладнання та матеріально технічної бази, необхідної для виконання послуг”.
Учасник ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” надав у складі своєї пропозиції скан-копію договору щодо надання послуг будівельних машин та механізмів від 12 грудня 2016 року №98. Відповідно до Розділу 7 “Строк дії договору”, дія договору закінчилась 31 грудня 2017 року. Відповідно, даний договір не є дійсним і перелік будівельних машин та механізмів зазначений у Інформаційній довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 04 липня 2019 року №6 не є достовірним. Також, Учасником надано у складі тендерної пропозиції скан-копію Договору про надання послуг з перевезення вантажів автомобільним транспортом від 04 грудня 2018 року №04/12/2018. Проте, даний договір підписаний з однієї сторони. Особистого підпису Замовника ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” в особі директора Балана Олександра Костянтиновича не поставлено на третій сторінці даного договору. Вважаємо, що Учасник надав недостовірну інформацію у складі своєї тендерної пропозиції.
Таким чином, всупереч вимогам ч. 1 ст. 16, ч. 1 ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі” та порушуючи вимоги абз. 14 п.1 та абз. 3 п. 5.1.1 Розділу III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, наданою тендерною пропозицією Учасника не виконано всі умови Тендерної документації Замовника.
Вимагаємо, дискваліфікувати Учасника ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника.
В іншому разі змушені будемо звернутись до Державної аудиторської служби для проведення моніторингу та в Антимонопольний комітет України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 10:55
На Вимогу ПМП «А.С.В.» від 07.08.2019 щодо рішення Тендерного комітету Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова (далі - Замовник) про визначення переможцем публічної закупівлі: «Капітальний ремонт по утепленню стін фасаду гуртожитку ФПО в м. Хмельницький по вул. Водопровідна, 8 ВНМУ ім. М. І. Пирогова» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація), Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-20-000365-b, Учасника - ТОВ “8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ” (Протокол № 3 від 05.08.2019), Тендерний комітет Замовника повідомляє.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та положеннями Тендерної документації публічної закупівлі у Замовника відсутні правові підстави та повноваження задовільнити вимогу ПМП «А.С.В.» від 07.08.2019.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII встановлено, що «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Керуючись приписами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та положеннями Тендерної документації публічної закупівлі у Замовника відсутні правові підстави та повноваження задовільнити вимогу ПМП «А.С.В.» від 07.08.2019.
Пояснення на вимогу ПМП "А.С.В."
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ |
3 241 530,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." |
2 939 466,00
UAH з ПДВ
|
2 939 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТБС-ПРОФ" |
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
3 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ #37152281 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 14:59
|
|
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ #37152281 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 15:07
|
|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700 |
Переможець |
2 939 466,00
UAH з ПДВ
|
27 серпня 2019 11:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:13
|
ДУ №3 від 28.12.2020 р. до Д 06_09 від 11.09.2019 р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:58
|
ДУ №3 від 28.12.2020 р. до Д 06_09 від 11.09.2019 р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 12:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2020 12:28
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2020 12:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2019 10:39
|
ДУ 2.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2019 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 вересня 2019 10:48
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
16 вересня 2019 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2019 11:12
|
Договір.pdf | укладений |
11 вересня 2019 11:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення описки |
Номер договору про закупівлю: | 06/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 06/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2020 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 06/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості будівельних ресурсів |
Номер договору про закупівлю: | 06/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з арифметичною опискою при внесенні ціни договору та ціни договору без ПДВ. Зменшення вартості будівельних ресурсів |
Номер договору про закупівлю: | 06/09 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |