Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м.Бухарест), км 119+000 – км 124+300 (додаткові роботи №2).
Очікувана вартість
2 575 645,00 UAH
UA-2019-06-20-000257-c cf21cc53c9574fa282092170ae1c82df
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487782580 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487782580
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання основних видів робіт по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м. Бухарест), км 119+000 – км 124+300 за результатами відкритих торгів з ТОВ "Ростдорстрой" укладено договір підряду №84П/18 від 25.06.2018року, договірна ціна складає 104 300 753,00 грн. Разом з цим відповідно до протоколу засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 28.05.2019р. №4 в процесі виконання робіт виконання робіт з поточного середнього ремонту автомобільної по договору виникла необхідність у виконанні додаткових обсягів робіт, зокрема з організації дорожнього руху, для забезпечення безпечного руху транспортних засобів та належного регулювання дорожнього руху. Зазначені обсяги робіт необхідно виконати для забезпечення безпечного пропуску транспортних засобів та запобігання створенню місць концентрації ДТП. Дані роботи приведуть зазначені ділянки до належного технічного стану а також вони являються технологічно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати основним виконавцем робіт, так як заміна Підрядника призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з виконанням основного обсягу робіт, експлуатацією та обслуговуванням даних ділянок автомобільної дороги. Документи, що підтверджують необхідність застосування процедури: • акт дефектів на додаткові роботи від 19.04.2019р. • протокол засідання технічної ради Служби автомобільних доріг в Одеській області від 28.05.2019р. №4 • Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922 – VІІІ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 09:48
Оскарження наміру укласти договір: 01 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса – Рені (на м.Бухарест), км 119+000 – км 124+300 (додаткові роботи №2). (Джерело фінансування закупівлі - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детально викладено в умовах договору Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

20 червня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 09:47
Намір 119-124.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой»
#33658865
Переможець 2 490 090,00
UAH з ПДВ
20 червня 2019 09:48

Документи

20 червня 2019 09:48
Електронний підпис
20 червня 2019 09:48
Намір 119-124.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 червня 2019 09:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой»
#33658865
2 490 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 червня 2019 09:48
Електронний підпис
20 червня 2019 09:48
Намір 119-124.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2019 12:58
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 13:49
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 11:12
ДЦ 119-124 (1).pdf зміни до договору
02 липня 2019 11:12
1_ДЦ 119-124.pdf укладений
02 липня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 10:28
84П_18_ДР2 від 02.07.2019.pdf укладений
02 липня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через технічну помилку, одразу не був прикріплений додаток "договірна ціна". Договірна ціна додається.
Номер договору про закупівлю: 84П/18/ДР2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічною помилкою п.1.1. розділу I. «Предмет договору» викласти у новій редакції: п.1.1. Замовник доручає Підряднику та зобов’язується прийняти і оплатити якісне надання послуг по поточному середньому ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-15 Одеса-Рені (на м. Бухарест), км 119+000 – км 124+300 (додаткові роботи №2) (45233142-6 Ремонт доріг), за рахунок коштів державного бюджету, а Підрядник зобов’язується на свій власний ризик, в межах ціни договору, надати послуги, доручені йому Замовником.
Номер договору про закупівлю: 84П/18/ДР2
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до абз.1. п. 3.4. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 1. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 117 050,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 2 373 040,00 грн. (два мільйони триста сімдесят три тисячі сорок грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 395 506,67 грн. (триста дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот шість грн. 67 коп.).
Номер договору про закупівлю: 84П/18/ДР2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 01 серпня 2019
Сума оплати за договором: 2 373 040,00
UAH (в тому числі ПДВ 395 506,67 UAH)