Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
485 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000202-c ● 9b649eb33d494386b60990ca7f605e79
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02146959 |
Місцезнаходження: | 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Тетяна Войтенко +380474438858 viddilosvity207@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 09:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 08:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 08:08 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 15:20 |
Очікувана вартість: | 485 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62000 метр кубічний
ДК 021:2015:09120000-6 – Газове паливо (Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту Уманської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 червня 2019 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 червня 2019 10:30 |
Перелік змін.docx | |
27 червня 2019 10:30 |
ТД _ газ (зі змінами).doc |
27 червня 2019 10:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 червня 2019 10:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
27 червня 2019 10:30 |
ТД _ газ (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000202-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Енергогазрезерв", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 26 червня 2019 12:22
Усунення дискримінаційних вимог з ТД
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою тендерною документацією (далі - ТД) вказуємо, що вимога щодо подання учасниками нотаріально завіреної копії відповідної постанови Регулятора, що видав ліцензію на постачання природного газу (Розділ 3, п. 5) є дискримінаційною з наведених нижче причин:
1. Законом України від 26.11.2015 № 835-V111 «Про внесення змін до Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (із змінами), внесені зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», які набрали чинності 01.01.2017 згідно з якими НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носії, а всім ліцензіатам надаються копії відповідної Постанови. Відтак відсутня можливість для отримання нотаріальної копії. Перевірити справжність відповідної Постанови можливо на офіційному веб-сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua (в розділі Документи обрати Постанови), що виключає необхідність для Замовника вимагати в ТД надання учасниками нотаріально завіреної Постанови регулятора.
2. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних/публічних закупівель від 01.04.16 р. № 635-р/пк-ск задоволено скаргу з аналогічного питання, щодо зміни вимог Замовника в ТД щодо надання нотаріально засвідчених копій відповідних документів (перевірити можливо на офіційному веб-сайті АМКУ за посиланням http://www.amc.gov.ua). АМКУ зазначив у рішенні, що встановлення замовником у документації таких вимог позбавляє потенційних учасників процедури закупівлі можливості подати свої пропозиції, а вимога про подання нотаріально посвідчених копій документів передбачених ТД не відповідає нормам п. 3 гл. 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Мін’юсту від 22.02.12 р. № 296/5. Оскільки нотаріуси беруться засвідчувати не всi документи, АМКУ таким чином говорить про обмеження конкуренції. Водночас АМКУ звернув увагу на те, що встановлення замовником у ТД вимоги щодо необхідності нотаріального посвідчення документів покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати, що може призвести до здорожчання предмета закупівлі. І хоча замовник обґрунтував необхідність нотаріального посвідчення документів з метою недопущення подання учасниками недостовірної інформації та ефективного проведення закупівлі, а також те, що за вимогами ТД учасники не повинні включати в ціну пропозиції витрати, які вони понесли у зв’язку з її підготовкою, орган оскарження зазначив, що така вимога замовника є порушенням принципу здійснення закупівель максимально економно та ефективно, а дії замовника є дискримінаційними.
Виходи з вищевикладеного просимо виключити зазначену вище вимогу з умов тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
1. Законом України від 26.11.2015 № 835-V111 «Про внесення змін до Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (із змінами), внесені зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», які набрали чинності 01.01.2017 згідно з якими НКРЕКП не видає ліцензії на паперовому носії, а всім ліцензіатам надаються копії відповідної Постанови. Відтак відсутня можливість для отримання нотаріальної копії. Перевірити справжність відповідної Постанови можливо на офіційному веб-сайті регулятора за посиланням http://www.nerc.gov.ua (в розділі Документи обрати Постанови), що виключає необхідність для Замовника вимагати в ТД надання учасниками нотаріально завіреної Постанови регулятора.
2. Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ із розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних/публічних закупівель від 01.04.16 р. № 635-р/пк-ск задоволено скаргу з аналогічного питання, щодо зміни вимог Замовника в ТД щодо надання нотаріально засвідчених копій відповідних документів (перевірити можливо на офіційному веб-сайті АМКУ за посиланням http://www.amc.gov.ua). АМКУ зазначив у рішенні, що встановлення замовником у документації таких вимог позбавляє потенційних учасників процедури закупівлі можливості подати свої пропозиції, а вимога про подання нотаріально посвідчених копій документів передбачених ТД не відповідає нормам п. 3 гл. 8 Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України, затвердженого наказом Мін’юсту від 22.02.12 р. № 296/5. Оскільки нотаріуси беруться засвідчувати не всi документи, АМКУ таким чином говорить про обмеження конкуренції. Водночас АМКУ звернув увагу на те, що встановлення замовником у ТД вимоги щодо необхідності нотаріального посвідчення документів покладає на учасників процедури закупівлі додаткові матеріальні витрати, що може призвести до здорожчання предмета закупівлі. І хоча замовник обґрунтував необхідність нотаріального посвідчення документів з метою недопущення подання учасниками недостовірної інформації та ефективного проведення закупівлі, а також те, що за вимогами ТД учасники не повинні включати в ціну пропозиції витрати, які вони понесли у зв’язку з її підготовкою, орган оскарження зазначив, що така вимога замовника є порушенням принципу здійснення закупівель максимально економно та ефективно, а дії замовника є дискримінаційними.
Виходи з вищевикладеного просимо виключити зазначену вище вимогу з умов тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 червня 2019 09:48
Дякуємо за звернення. Вашу вимогу буде розглянуто.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2019 16:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ЧЕРКАСИ-ГАЗ" |
297 786,00
UAH з ПДВ
|
297 786,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
314 340,00
UAH з ПДВ
|
311 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
316 944,00
UAH з ПДВ
|
312 094,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
314 278,00
UAH з ПДВ
|
314 278,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
314 960,00
UAH з ПДВ
|
314 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" |
334 800,00
UAH з ПДВ
|
334 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
411 680,00
UAH з ПДВ
|
411 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
477 871,20
UAH з ПДВ
|
477 871,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
483 600,00
UAH з ПДВ
|
481 175,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ "ЧЕРКАСИ-ГАЗ" #38843087 |
Відхилено |
297 786,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 12:20
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Відхилено |
311 860,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 14:04
|
|
ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" #36860996 |
Відхилено |
312 094,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 08:14
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Відхилено |
314 278,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 10:22
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Відхилено |
314 960,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 12:12
|
|
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" #37877430 |
Відхилено |
334 800,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 14:11
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889 |
Переможець |
411 680,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 15:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2020 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:13
|
Додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:10
|
Додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:37
|
Додаткова угода до_2407_1.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 13:57
|
Договір № 2407_1.pdf | укладений |
26 липня 2019 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни |
Номер договору про закупівлю: | 2407/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 2407/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 2407/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |