Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33120000-7– Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ( Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний з режимом довготривалого відеомоніторингу)
Очікувана вартість
580 000,00 UAH
UA-2019-06-20-000192-c ec9bad409ac34487ac366a8ade138fc7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Коротеева

+380567446165 dmkl5@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985475
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Контактна особа: Елена Коротеева
+380567446165
dmkl5@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 червня 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:10
Очікувана вартість: 580 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний з режимом довготривалого відеомоніторингу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 09:35
ТД_.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Вівон 578 000,00
UAH з ПДВ
578 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Данильченко Сергій Павлович 580 000,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Вівон

ФОП Данильченко Сергій Павлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Вівон
#19430625
Переможець 578 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Вівон
#19430625
578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:19
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2019 16:38
додугода_1.PDF зміни до договору
23 липня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:07
дог144.PDF укладений
22 липня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін):  Сторони дійшли згоди щодо необхідності внесення змін до договору, а саме 1. Викласти пункт 1.2. в наступній редакції: 1.2. Найменування товару: код ДК 021:2015 – 33120000-7–  Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання ( Комплекс електроенцефалографічний комп’ютерний з режимом довготривалого відеомоніторингу), а саме :Комплекс діагностичний СПЕКТР+ для ЕЕГ «Нейрон-Спектр+»   – 1 комплект (далі — ТОВАР). Кількість та комплектація ТОВАРУ зазначена в Специфікації на поставку товару (Додаток 1), яка є невід'ємною частиною Договору. 2. Викласти пункт 4.1. в наступній редакції: 4.1. Оплата проводиться після пред’явлення ПОСТАЧАЛЬНИКОМ рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості та акту приймання-передачі товару, протягом тридцяти календарних днів з моменту підписання акту приймання передачі товару ЗАМОВНИКОМ. 3. Викласти пункт 5.1. в наступній редакції: 5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: з моменту складання Договору – поставка товару здійснюється у повному обсязі до 31.08.2019 року. 4. Інші умови Договору залишаються без змін. 5. Ця додаткова угода укладена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, набирає чинності з дати її підписання і є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 144
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 578 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 813,08 UAH)