Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the road of general use of the local value O150214 Bashtanka - Berezneguvat (separate plots), Bashtansky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
The current average repair of the road of general use of the local value O150214 Bashtanka - Berezneguvat (separate plots), Bashtansky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
58 310 495,00 UAH
UA-2019-06-20-000055-b ● ec70f83fc082461ab51a4741b0a1e478
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна , Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Контактна особа: |
Управління інфраструктури 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi |
National ID: | 23626208 |
Contact point: |
UPRAVLINNYa INFRASTRUKTURI MIKOLAYiVSKOYi OBLASNOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi 380512370205 uis_2017@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 червня 2019 08:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:50 |
Очікувана вартість: | 58 310 495,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 580 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 20 червня 2019 08:55 |
Enquiries until: | 30 липня 2019 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 серпня 2019 18:00 |
Information
Estimated total value: | 58 310 495 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 580 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
The current average repair of the road of general use of the local value O150214 Bashtanka - Berezneguvat (separate plots), Bashtansky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате, (окремими ділянками), Баштанський район
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
The current average repair of the road of general use of the local value O150214 Bashtanka - Berezneguvat (separate plots), Bashtansky district, Mykolaiv region(45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 30 листопада 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф.КБ-2в і ф.КБ-3. Ненадходження коштів від головного розпорядника на реєстраційний рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державної казначейської служби Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 червня 2019 08:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 08:58 |
Проект Договору 214.rtf | |
20 червня 2019 08:58 |
ТД 214.rtf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000055-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "УНІВЕРСАЛ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:41524142
Дата подання: 16 липня 2019 12:25
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до інформації розміщеної у системі електронних закупівель Prozzoro, Замовником УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ оголошено Відкриті торги з публікацією англ. мовою ID UA-2019-06-20-000055-b предмет закупівлі Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна гарантія, видана банківською установою» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність положень, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та чинним нормам Цивільного кодексу України.
В тендерній документації, а саме в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» частина 3.2 (забезпечення тендерної пропозиції), вказано: «Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою».
З даними вимогами категорично не можливо погодитись, оскільки вони порушують норми чинного Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України а також порушують права учасників у виборі установ котрі можуть надати гарантію, як основний вид забезпечення тендерної пропозиції, а також створюють монопольне становище у сфері надання фінансових послуг.
Відповідно до ч.8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасниками перед замовником, що виникають у зв’язку із поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до ст. 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
Центр знань «Prozorro інфобокс» (https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya) повідомляє, що Замовник не може зазначати у вимогах до гарантії, яка конкретно установа її має надати.
Виходячи із вище викладеного слід дійти висновку, що видати гарантію, як вид забезпечення тендерної пропозиції може банк, фінансова організація та страхова організація.
У такому випадку вимагаємо від Вас як від Замовника усунути порушення законодавства України в сфері публічних закупівель у тендерній документації.
Замінити визначення «електронна гарантія, видана банківською установою» на «Гарантія» відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Встановити, що гарантію, як вид тендерного забезпечення може видати не тільки банківська установа, а також фінансова та страхова організація.
У випадку ігнорування даної вимоги будемо змушені звернутись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України з метою притягнення посадових осіб замовника до відповідальності визначеної чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 липня 2019 10:59
«Управлінням інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністраціїі (надалі по тексту – Замовник) розглянуто Вашу вимогу, оприлюднену в електронній системі закупівель 16-07-19, 12:25:14 (надалі по тексту – Вимога). За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно зі ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник п.3.2 тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме згідно із абз.1 п.3.2 вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія, видана банківською установою. При цьому Замовнкик не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не омежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.»
Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), тендерна документація повинна містити, серед іншого, інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Згідно ч.1 ст. 24 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику.
Відповідно п.8 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно зі ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Замовник самостійно встановлює в тендерній документації вимоги до тендерної пропозиції учасника та визначає інформацію, яку має подати учасник в її складі, при цому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовник п.3.2 тендерної документації встановив вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме згідно із абз.1 п.3.2 вид забезпечення тендерної пропозиції – електронна гарантія, видана банківською установою. При цьому Замовнкик не обмежує учасників у виборі банківської установи.
Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції жодним чином не суперечать нормам Закону, Цивільного та Господарського кодексів України, не є дискримінаційними та не омежують коло учасників, тому Ваша Вимога не може бути задоволена.»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000055-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 03 вересня 2019 12:37
Неправомірне відхилення
Вимога по процедурі UA-2019-06-20-000055-b
Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019 року замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР".
Підстави відхилення викладені у п.8, а саме: а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації.
п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію)
Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати що саме порушив учасник).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз.3 ч.2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019 року замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР".
Підстави відхилення викладені у п.8, а саме: а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації.
п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію)
Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати що саме порушив учасник).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст.3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз.3 ч.2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 вересня 2019 16:47
Відповідно до ч.2,3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов`язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п`ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже, в протоколі розгляду тендерних пропозицій має бути зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" та він має бути оприлюднений електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій. При цьому положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено, що протокол розгляду тендерних пропозицій має містити детальний виклад підстави відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019р. замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (надалі - Протокол).
Підстави відхилення викладені у п.8 Протоколу:
а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації.
п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію).
Отже, додаток 3 до тендерної документації встановлює,
«Для документального підтвердження надається:
аналогічний* виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
форма(и) № КБ-3, що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) № КБ-2в, скан – копія(ї) оригіналу(ів) листа(-тів) відгуку(-ків) від замовника робіт по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами виконаних робіт (наданих послуг)), також подається від балансоутримувача довідка на підтвердження, що організація є балансоутримувачем доріг (дороги). При наданні в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідряду, учасник надає лист – відгук як від генпідрядника, так і від замовника робіт по договору (балансоутримувача об’єкта виконання робіт), в рамках якого виконувався субпідрядний договір.
Примітки:
* 2. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг.
До тендерної документації ДП «ЛИДЕР» залучено:
- довідку про виконання аналогічного договору на закупівлю послуг (вих. №29/07/4 від 29.07.2019р.);
- договір №98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області;
- відгук Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації (вих. №21-859/0/19/314 від 25.06.2019 р).
ГБН Г.1-218-182:2011 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ, ЕКОНОМІЧНІ І ТЕХНІЧНІ НОРМАТИВИ. РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ, визначає види ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування.
В свою чергу, п.2 Встановлюється два види ремонтів:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний.
Замовник чітко визначив поняття «аналогічний договір»слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг.
В залучених документах ДП «ЛИДЕР», у тому числі, але не виключно, у договорі № 98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області, не міститься підтвердження надання послуг (виконання робіт) саме з поточного середнього ремонту.
П.3.5. Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, встановлює, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах).
Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
На підставі вищезазначеного, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ДП «ЛИДЕР».
Отже, в протоколі розгляду тендерних пропозицій має бути зазначено підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" та він має бути оприлюднений електронною системою закупівель автоматично в день розкриття пропозицій. При цьому положеннями Закону України "Про публічні закупівлі" не передбачено, що протокол розгляду тендерних пропозицій має містити детальний виклад підстави відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02.09.2019р. замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" (надалі - Протокол).
Підстави відхилення викладені у п.8 Протоколу:
а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження кваліфікаційного критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах), що є порушенням вимог п.3.5. та додатку 3 до тендерної документації.
п.1.ч.1.ст.30 Закону (учасник не відповідає кваліфікаційному критерію).
Отже, додаток 3 до тендерної документації встановлює,
«Для документального підтвердження надається:
аналогічний* виконаний договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору). Зазначений договір повинен бути укладений та виконаний у період з 2013 року по теперішній час.
форма(и) № КБ-3, що свідчить(ать) про повне виконання обсягів робіт (надання послуг), передбачених аналогічним договором та форма(и) № КБ-2в, скан – копія(ї) оригіналу(ів) листа(-тів) відгуку(-ків) від замовника робіт по вище вказаному договору (із обов’язковим зазначенням у листі(ах) – відгуку(ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі та суму виконання, характеристику учасника за результатами виконаних робіт (наданих послуг)), також подається від балансоутримувача довідка на підтвердження, що організація є балансоутримувачем доріг (дороги). При наданні в складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору субпідряду, учасник надає лист – відгук як від генпідрядника, так і від замовника робіт по договору (балансоутримувача об’єкта виконання робіт), в рамках якого виконувався субпідрядний договір.
Примітки:
* 2. Під поняттям «аналогічний договір» слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг.
До тендерної документації ДП «ЛИДЕР» залучено:
- довідку про виконання аналогічного договору на закупівлю послуг (вих. №29/07/4 від 29.07.2019р.);
- договір №98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області;
- відгук Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури обласної державної адміністрації (вих. №21-859/0/19/314 від 25.06.2019 р).
ГБН Г.1-218-182:2011 ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ, ЕКОНОМІЧНІ І ТЕХНІЧНІ НОРМАТИВИ. РЕМОНТ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ. ВИДИ РЕМОНТІВ ТА ПЕРЕЛІК РОБІТ, визначає види ремонтів та перелік ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування.
В свою чергу, п.2 Встановлюється два види ремонтів:
- капітальний ремонт;
- поточний ремонт, який поділяється на середній та дрібний.
Замовник чітко визначив поняття «аналогічний договір»слід розуміти договір з надання послуг (виконання робіт) з поточного середнього та/або капітального ремонту, та/або реконструкції, та/або будівництва автомобільних доріг.
В залучених документах ДП «ЛИДЕР», у тому числі, але не виключно, у договорі № 98 від 01.10.2018р. поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0221710 Виноградове –Тарасівка, на ділянці км 2+636 –км 3+346 в Херсонській області, не міститься підтвердження надання послуг (виконання робіт) саме з поточного середнього ремонту.
П.3.5. Тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, встановлює, що на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (мається на увазі досвід виконання аналогічних робіт в Україні, Білорусії, Албанії, Македонії, Сербії, Чорногорії, Туреччини, Ізраїлі, країнах Близького Сходу та Середньої Азії, учасників країн членів СОТ, країнах ЄС та інших країнах).
Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається учасниками згідно форм та вимог, встановлених у додатках 1, 2, 3 цієї документації.
У разі, якщо пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, встановленим Замовником цією тендерною документацією, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
На підставі вищезазначеного, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ДП «ЛИДЕР».
Номер вимоги: UA-2019-06-20-000055-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ, Код ЄДРПОУ:35156965
Дата подання: 04 вересня 2019 15:31
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
Звернення до Замовника за роз'ясненнями ТОВ «Софія-Граніт».
Неправомірне відхилення
Вимога по процедурі UA-2019-06-20-000055-b.
Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 9/5/2019 від 02.09.2019 року (далі – Протокол) замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Софія-Граніт».
Пунктом 7 вказаного Протоколу Причинами відхилення визначені:
а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано забезпечення тендерної пропозиції вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника;
б) Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження щодо листа заперечення використання машини маркувальної «Контур 650», що є порушення умов Додатку 1 та п.3.5. тендерної документації.
Пунктом 8 Протоколу підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" є :
п.4 ч.1ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію)
п.1 ч.1 ст. 30 (учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції)
Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати, що саме порушив учасник).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст. 3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз. 3 ч. 2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Неправомірне відхилення
Вимога по процедурі UA-2019-06-20-000055-b.
Згідно з вимогами ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій № 9/5/2019 від 02.09.2019 року (далі – Протокол) замовник - Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Софія-Граніт».
Пунктом 7 вказаного Протоколу Причинами відхилення визначені:
а) Учасником в складі тендерної пропозиції не надано забезпечення тендерної пропозиції вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою. Банківська установа, що видала електронну гарантію, повинна мати діючу ліцензію на здійснення банківської діяльності (видана НБУ), яка надається в складі тендерної пропозиції учасника;
б) Учасником на підтвердження кваліфікаційним критеріям - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в складі тендерної пропозиції не надано підтвердження щодо листа заперечення використання машини маркувальної «Контур 650», що є порушення умов Додатку 1 та п.3.5. тендерної документації.
Пунктом 8 Протоколу підставами відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі" є :
п.4 ч.1ст.30 Закону (тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційному критерію)
п.1 ч.1 ст. 30 (учасником не надано забезпечення тендерної пропозиції)
Ми, як учасник вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену замовником як підстави для відхилення, та вимагаємо надати відповідь щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. При цьому вимагаємо конкретно зазначити причини відхилення та порівняти їх з відповідною вимогою тендерної документації (не лише зазначити загальне посилання на пункти та розділи тендерної документації, а й вказати, що саме порушив учасник).
Крім того, звертаємо Вашу увагу на практику рішень Колегії АМКУ, яка зобов’язує замовника зазначати конкретні та чіткі підстави для відхилення тендерної пропозиції, та у протилежному випадку зобов’язує замовника відмінити своє рішення, надане без конкретизації підстав відхилення. Подібні Ваші дії як замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, які визначені вимогами ст. 3 Закону, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також нагадуємо, що маємо право згідно вимог абз. 3 ч. 2 ст.18 Закону оскаржити рішення замовника протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 06 вересня 2019 15:19
Дата подання: 06 вересня 2019 15:19
Неправомірне відхилення учасника
Документи до скарги розміщенні у вкладенні, платіжне доручення додається.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка
Дата: 06 вересня 2019 15:53
Рішення від 10.09.2019 № 12610.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 11:12
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.c5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР", Код ЄДРПОУ:34168990
Дата подання: 06 вересня 2019 15:55
Дата подання: 06 вересня 2019 15:55
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 11:14
рішення від 10.09.2019 № 12608 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 11:14
Інформація про перенесення часу розгляду Скарги від 07.09.2019 №UA-2019-06-20-000055-b.c5 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:03
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 №13679 .pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 17:06
рішення від 25.09.2019 №13679 .pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 4/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2019 09:57
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.a6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ ", Код ЄДРПОУ:40023552
Дата подання: 06 вересня 2019 16:43
Дата подання: 06 вересня 2019 16:43
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 11:43
рішення від 10.09.2019 № 12635 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 11:43
Інформація про перенесення розгляду скарги від 06.09.2019 № UA-2019-06-20-000055-b.a6.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 № 13675.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 17:01
рішення від 25.09.2019 № 13675.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 19:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 6/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2019 09:56
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.b8
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Миколаївбудцентр, Код ЄДРПОУ:40984166
Дата подання: 07 вересня 2019 23:52
Дата подання: 07 вересня 2019 23:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 20:16
Рішення від 11.09.2019 № 12746.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 20:16
Інформація про перенесення дати розгляду скарги № 7981.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 № 13702.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 16:57
рішення від 25.09.2019 № 13702.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 20:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 8/5/2019 від 02 вересня 2019 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Миколаївбудцентр за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 04 жовтня 2019 09:54
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ, Код ЄДРПОУ:35156965
Дата подання: 06 вересня 2019 16:55
Дата подання: 06 вересня 2019 16:55
Скарга
на неправомірні дії тендерного комітету під час проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 вересня 2019 21:47
Рішення від 11.09.2019 №12738+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2019 21:47
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-06-20-000055-b.a7 .pdf
Дата публікації: 23 вересня 2019 21:12
Інформація про перенесення дати розгляду скарги UA-2019-06-20-000055-b.a7 .pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 19:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2019 №13703.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 16:46
Рішення від 25.09.2019 №13703.pdf
Дата публікації: 30 вересня 2019 19:36
Номер скарги: UA-2019-06-20-000055-b.b9
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР", Код ЄДРПОУ:42677684
Дата подання: 09 жовтня 2019 15:25
Дата подання: 09 жовтня 2019 15:25
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 жовтня 2019 12:51
рішення від 11.10.2019 № 14671 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 12:51
Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2019 № 15499.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 19:03
рішення від 28.10.2019 № 15499 .pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 21:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 17/5/2019 від 04 жовтня 2019 року) про допущення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за предметом закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Дата виконання рішення замовником: 11 листопада 2019 14:45
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 листопада 2019
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 23626208 |
Місцезнаходження: | 54009, Україна, Миколаївська область обл., Миколаїв, АДМІРАЛЬСЬКА, БУДИНОК № 22, кім. 712 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ СОФІЯ-ГРАНІТ | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВ Миколаївбудцентр | Документи |
Допущено до аукціону
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр |
51 313 230,00
UAH з ПДВ
|
46 648 392,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50 |
46 648 396,00
UAH з ПДВ
|
46 648 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "МИКОЛАЇВАВТОДОР" |
51 254 300,00
UAH з ПДВ
|
46 648 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
54 228 760,00
UAH з ПДВ
|
54 228 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Миколаївбудцентр #40984166 |
Очікує рішення |
46 648 392,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 15:23
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 грудня 2019 14:07 |
Коментар щодо відміни: | Головний розпорядник коштів здійснив скорочення видатків на закупівлю: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка – Березнегувате (окремими ділянками), Баштанський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). |
Документи:
24 грудня 2019 14:07
|
Повідомлення.docx |
24 грудня 2019 14:07
|
Протокол № 12 визнати торги такими, що не відбулися.rtf |