Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із супроводження в 2019-2020 роках проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP-систем
Support services for projects implemented with the use of SAP systems software for 2019-2020
Очікувана вартість
8 697 600,00 UAH
UA-2019-06-19-003162-c d9105d78814747eb94536d8198fda49e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Краснова

+380442540108 nataliia.krasnova@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Наталія Краснова
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Додаткові контактні особи: Зайченко Маріанна
+3805273962
Marianna.Zaichenko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: National Bank of Ukraine
National ID: 00032106
Contact point: Nataliia Krasnova
+380442540108
nataliia.krasnova@bank.gov.ua
Additional contacts: Зайченко Маріанна
+3805273962
Marianna.Zaichenko@bank.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2019 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2019 11:00
Очікувана вартість: 8 697 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH
Publication date: 19 червня 2019 18:26
Enquiries until: 21 липня 2019 11:00
Complaints submission until: до 27 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 липня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 8 697 600 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,57 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Scope of the procurement
Місце надання послуг: Національний банк України, 03028, м. Київ, просп. Науки, 7 та/або, за потреби – на іншій території Замовника; за узгодженої із Замовником потреби – на території Виконавця, зокрема, при проведенні підготовчих робіт з опрацювання заявок, які не потребують доступу до SAP-систем Національного банку України.
Обсяг надання послуг: Орієнтовний (мінімальний) обсяг надання послуг – 7 200 людино-годин.
Строк надання послуг: протягом 2019-2020 років, з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін і до 31.12.2020 року включно.
Розгорнути Згорнути
Amount of services to be provided: support services for projects implemented with the use of SAP systems software for automation of the NBU processes for 2019-2020. Approximate (minimum) amount of services – 7 200 man-hours.
Place for provision of services: National Bank of Ukraine, 7, Nauky ave., Kyiv, 03028 and/or on other location of the Bidding advertiser, if required; on the premises of the Executor if agreed with the Bidding advertiser, in particular, during the preparatory work on processing bids that don’t require access to SAP systems of the NBU.
Term for provision of services: services are provided during 2019-2020, from the date of signing the agreement, through 31 December 2020.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги із супроводження в 2019-2020 роках проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP-систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Support services for projects implemented with the use of SAP systems software for 2019-2020
CPV: 72250000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом десяти робочих днів після підписання уповноваженими особами Сторін акта про передавання- приймання наданих послуг у повному обсязі за відповідний період (календарний місяць) Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 18:26
Додаток 5_Проект договору_SAP Projects_2019-2020.doc
19 червня 2019 18:26
Тендерна документація_SAP Projects_Final_II.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційними критеріЇ тендеру
Дата подання: 10 липня 2019 14:12
Дата відповіді: 11 липня 2019 19:01
Добрий день. Компанія ТОВ Юнова Консалтинг зацікавилася вашою тендерною пропозицією, але має наступне питання: > Тендерною документацією щодо закупівлі «Послуги із супроводження в 2019-2020 роках проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP-систем» код ДК 021:2015 – 72250000-2 “Послуги, пов’язані із системами та підтримкою” за процедурою – відкриті торги для Національного банку України згідно з кваліфікаційними критеріями до учасників Тендеру передбачено надання довідки у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність аналогічного договору (договорів), який забезпечував Супроводження проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP за період з 2014 по 2019 рр. (з урахуванням інформації по субпідрядним організаціям (у разі залучення)). > Чи будуть виконані кваліфікаційні критерії, якщо учасник не має аналогічного договору (договорів), а субпідрядна організація, яка буде залучатися учасником до надання послуг із супроводження в 2019-2020 роках проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP-систем, має аналогічний договір, який відповідає кваліфікаційним критеріям?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Умовами тендерної документації на дану закупівлю вимагається наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника, про наявність аналогічного договору (договорів), який забезпечував Супроводження проектів, реалізованих із використанням програмного забезпечення SAP за період з 2014 по 2019 рр. (з урахуванням інформації по субпідрядним організаціям (у разі залучення)).Довідка повинна містити: назви послуг, назву замовника, рік надання послуг, адресу замовника, прізвище, ініціали та телефони контактних осіб замовника.
Тобто, для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, довідка повинна обов’язково містити інформацію щодо наявності аналогічних договорів (аналогічного договору) саме в учасника процедури Закупівлі та з урахуванням інформації по субпідрядним організаціям (у разі залучення).

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2019-06-19-003162-cd9105d78814747eb94536d8198fda49e
Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Учасник Документи Рішення
TOB «ЮНОВА КОНСАЛТІНГ» Документи
Очікується рішення

Публічні документи

30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:00
02_Таблиця цін.pdf
30 липня 2019 16:00
SAP_Certificate_Mokrushov_2012_Support.pdf
30 липня 2019 16:00
05_5.1_Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

TOB «ЮНОВА КОНСАЛТІНГ»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНОВА КОНСАЛТІНГ» 8 046 000,00
UAH з ПДВ
8 046 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:15
Електронний підпис
30 липня 2019 16:00
02_Таблиця цін.pdf
30 липня 2019 16:00
SAP_Certificate_Mokrushov_2012_Support.pdf
30 липня 2019 16:00
05_5.1_Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

TOB «ЮНОВА КОНСАЛТІНГ»

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій