Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання) 39160000-1 ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 132 669,00 UAH
UA-2019-06-19-003095-c 34c5cdea10cb402cbd22d9af0cbd0c91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:52
Очікувана вартість: 1 132 669,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 326,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1494 штука
Засоби навчання та обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:20
Додаток 2 - 2.pdf
26 червня 2019 17:20
Додаток 3 - 2.pdf
26 червня 2019 17:20
Додаток 5 - 2.pdf
26 червня 2019 17:20
ТД - 2.pdf
26 червня 2019 17:19
ЗТД.pdf
26 червня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 17:20
Додаток 2 - 2.pdf
19 червня 2019 17:41
Додаток 2.pdf
26 червня 2019 17:20
Додаток 3 - 2.pdf
19 червня 2019 17:41
Додаток 3.pdf
26 червня 2019 17:20
Додаток 5 - 2.pdf
19 червня 2019 17:41
Додаток 5.pdf
26 червня 2019 17:20
ТД - 2.pdf
19 червня 2019 17:41
ТД.pdf
26 червня 2019 17:19
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документації торгів
Дата подання: 20 червня 2019 09:13
Дата відповіді: 25 червня 2019 20:31
надайте будь-ласка тендерну документацію у форматі ворд
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Замовником дотримано усіх вимог Закону під час оголошення закупівлі UA-2019-06-19-003095-c Шкільні меблі (Засоби навчання та обладнання) 39160000-1 ДК 021:2015 та оприлюднено тендерну документацію відповідно до вимог Закону.
Разом з тим відповідно до частини 1 статті 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Проте запитання розміщене в електронній системі закупівель не містить вимог щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації або вимог щодо усунення порушення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-003095-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 червня 2019 10:54
щодо видалення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Прошу тендерний комітет замовника внести зміни в тендерну документацію та видалити дискримінаційні вимоги,а саме:
1.якщо учасник процедури закупівлі не є виробником товару, для підтвердження статусу офиийного представника виробника необхідно надати у складі тендерноі пропозиций на товар, що е предметом закушвл! авторизаційний лист виробника (або його офіційного представника) виданий Учаснику на товар, що є предметом закушвлі 3 зазначенням найменування замовника та номера тендеру в системі публічних закупівель.
--в даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі , що являється
порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
іінадання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Додатково інформую щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції.

2. . копію Титульноі сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та
обладнання, з обов`язковим погодженням Державною науковою установою «інститут модернізацій освіти» Міністерства освіти і науки Украни, виданих на виробника товару; . копія свідоцтва про визнання вдповдності педагогічним вимогам на набори розвивальних ігор, видане відповідним органом МОН Украіни, та підписане виробником товару.
Дані вимоги порушують ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.5 розділу 1 «загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання, погоджені відповідним органом МОН України, завірені виробником Замовник ставить учасників у нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. На сьогоднішній день є лише одне підприємство, яке має свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам і щосили користується цим. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов’язані робити ТУ та посвідчувати якість в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 20:33
На Ваше звернення повідомляємо, що вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі авторизаційного листа або листів від виробника обладнання або його офіційного представника по підтвердженню повноважень постачальника на постачання товару є звичайною та поширеною практикою.
Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання неякісного та неоригінального товару, чи постачання товару не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції.
Без листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими.
Поширеною ситуацією є випадки постачання обладнання в обхід офіційних каналів, «сірого обладнання», що в майбутньому може призвести до негативних наслідків, адже мова йде про належне гарантійне обслуговування та товар, що купується за бюджетні кошти.
Офіційні виробники (їх представники - дистриб’ютори, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, виробники (офіційні представники (дистриб’ютори)) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Разом з тим, така позиція вбачається у рішеннях постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2405-р/пк-пз від 16.03.2018 тощо. Необхідно зазначити, що рішення з такою позицією є актуальними, оскільки прийняті постійно діючою адміністративною колегією антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупів протягом минулого та поточного року.
Твердження про дискримінаційний характер вимоги є безпідставним, оскільки Вами не доведено, що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) не надали Вам гарантійних листів, як особі, яка бажає реалізовувати їх продукцію.
Таким чином, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до Документації в цій частині а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.
Згідно ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: посилання на стандартні характеристики, вимоги, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Водночас, відповідно до частини 3 Статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Управління освіти Миколаївської міської ради у своїй діяльності керується чинним законодавством України, в т. ч. нормативними актами Міністерства освіти і науки України. Вимога про надання титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, з обов`язковим погодженням Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України, виданих на виробника товару, спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов та стандартів затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження Інститутом модернізації змісту освіти підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання саме у навчальних закладах.
Відповідно до листа Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 11.01.2011 р. №1/9-11 обов'язковою умовою оснащення навчальних і методичних кабінетів навчальних закладів обладнанням та засобами навчання, продукцією шкільного асортименту (зошитами шкільними та загальними, щоденниками, альбомами для малювання тощо), меблями і обов'язковою діловою документацією є додержання порядку щодо їх придбання за наявності відповідного грифу Міністерства або свідоцтва про визнання відповідності їх педагогічним вимогам.
Порядок видачі свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам визначено Порядком надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України затвердженим наказом МОН від 17.06.2008 № 537. Зазначений порядок не містить жодних обмежень щодо можливості іноземних виробників отримати свідоцтво про відповідність педагогічним вимогам та визначає однакові критерії для усіх виробників незалежно від їх місцезнаходження та місця реєстрації. Іншими словами, вимога про надання відповідного свідоцтва не є дискримінаційною, а навпаки спрямована на підтвердження учасниками необхідних характеристик пропонованого обладнання з метою недопущення закупівлі неякісних товарів, що не можуть бути використані в освітньому процесі.
Таким чином, тендерна документація повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до частини 1 статті 25 Закону, кожен Учасник (не залежно від того чи є він представником національних чи іноземних виробників) подає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель у відповідності до умов тендерної документації.
Отже, у Вашому зверненні не доведено необхідність внесення змін до Документації в цій частині а також не зазначено яким чином зазначена умова порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ 1 131 503,00
UAH з ПДВ
1 120 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧУК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА" 1 122 000,00
UAH з ПДВ
1 122 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 16:52
Податкова.PDF
31 липня 2019 16:52
МВС.pdf
31 липня 2019 16:52
Довідка (1).zip
04 липня 2019 16:43
Електронний підпис
04 липня 2019 16:42
Ліцензія.pdf.p7s
04 липня 2019 16:42
Ліцензія.pdf
04 липня 2019 16:42
Тендерна Пропозиція.pdf
04 липня 2019 16:42
Таблиця порівняльна.pdf
04 липня 2019 16:42
Стаття 17.pdf
04 липня 2019 16:42
Проект договору.pdf
04 липня 2019 16:42
Пед вимоги Дьєнеша.PDF
04 липня 2019 16:42
Паспорт Євтух.PDF
04 липня 2019 16:42
Лист від виробника.pdf
04 липня 2019 16:42
Код Євтух Б. С..PDF
04 липня 2019 16:41
Згода з техн. хар..pdf
04 липня 2019 16:41
ДСЕЕ поч.класи.PDF
04 липня 2019 16:41
Довідка про санкції.pdf
04 липня 2019 16:41
Довідка про ЕЦП.pdf
04 липня 2019 16:41
Довідка платник ЄП.pdf
04 липня 2019 16:41
Довідка банк.pdf
04 липня 2019 16:41
Гарантія новий товар.pdf
04 липня 2019 16:41
Гарантіний витрати.pdf
04 липня 2019 16:41
Гарантійний на товар.pdf
04 липня 2019 16:41
Витяг з ЄДРПОУ.PDF
04 липня 2019 16:41
Витяг ЄП Євтух.PDF
04 липня 2019 16:41
Виписка Євтух.PDF
04 липня 2019 16:41
Авторизаційний.pdf
04 липня 2019 16:41
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 18:45
Статутні документи.pdf
04 липня 2019 18:45
Ст.17.pdf
04 липня 2019 18:45
Ст.16.pdf
04 липня 2019 18:45
Порівняльна таблиця.pdf
04 липня 2019 18:45
Довідки.pdf
04 липня 2019 18:45
Висновок ДСЕЕ.pdf
04 липня 2019 18:45
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ

ФОП "ТКАЧУК СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ
#3125720299
Переможець 1 120 170,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 17:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 17:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄВТУХ БОГДАН СЕРГІЙОВИЧ
#3125720299
1 120 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:10
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 16:53
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:53
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 15:04
Договір №6-20.pdf укладений
16 серпня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 4. ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни: до пункту 1.1 Договору та викласти його в наступній редакції «Продавець зобов'язується до 01.10.2019 року поставити Покупцю товар, зазначений в п.1.2 даного договору, а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку і на умовах, визначених даним договором.»; до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції «Термін поставки товару до 01.10.2019 р.».
Номер договору про закупівлю: 6-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 120 170,00
UAH