Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі зберігання та обробки даних системи eHealth у формі хмарного (віртуального) датацентру
Очікувана вартість
3 937 500,00 UAH
UA-2019-06-19-003032-c 394f26bb503b45668cb2247f07704af1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуріна Наталія Олександрівна

+380631966003 natalia.hurina@nszu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 42032422
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ СТЕПАНА БАНДЕРИ, будинок 19
Контактна особа: Гуріна Наталія Олександрівна
+380631966003
natalia.hurina@nszu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 23:59
Початок аукціону: 11 липня 2019 14:49
Очікувана вартість: 3 937 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Джерело фінансування - кошти Державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги зі зберігання та обробки даних системи eHealth у формі хмарного (віртуального) датацентру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська обл., Київ, проспект Степана Бандери, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 17:50
Перелік змін 2.doc
03 липня 2019 17:50
ТД Хостинг зі змінами 2.docx
03 липня 2019 17:50
Додаток 6 Договір.docx
03 липня 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 червня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2019 17:50
Перелік змін 2.doc
27 червня 2019 17:02
Перелік змін.doc
03 липня 2019 17:50
ТД Хостинг зі змінами 2.docx
27 червня 2019 17:02
ТД Хостинг зі змінами.doc
19 червня 2019 17:18
ТД Хостинг.doc
03 липня 2019 17:50
Додаток 6 Договір.docx
27 червня 2019 17:02
Додаток 6 Договір.docx
19 червня 2019 17:18
Додаток 6 Договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання до ТД
Дата подання: 21 червня 2019 17:53
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:11
1. Пунктом першим розділу «Додаткові вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації ставиться умова щодо розташування обладнання за різними локаціями – «Устаткування, за допомогою котрого будуть надані послуги мають бути фізично розташовані за різними локаціями та не мати спільних технічних ресурсів.» Пунктом 5 розділу «Вимоги до системи захисту інформації ХЦОД» визначено що «Інформаційно-телекомунікаційна система, на базі якої надаються послуги, повинна мати атестат відповідності комплексній системі захисту інформації (КСЗІ) та забезпечувати захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації України. Виконавець повинен надати для підтвердження копію атестата відповідності КСЗІ на ХЦОД.» Прошу підтвердити чи вірно, що Продуктивне та Тестове середовище має знаходитися кожний в цілому на окремій локації і таким чином у складі тендерної документації необхідно надати Атестат КСЗІ на комплекс із двох локацій. 2. Пунктом першим розділу «Додаткові вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації ставиться умова щодо розташування обладнання за різними локаціями – «Устаткування, за допомогою котрого будуть надані послуги мають бути фізично розташовані за різними локаціями та не мати спільних технічних ресурсів.» Прошу підтвердити чи вірно, що під локацією замовник розуміє окремо розташований центр обробки даних, а окремі локації це два територіально віддалених ЦОД в різних будівлях. 3. Основними вимогами до граничних маршрутизаторів встановлюється наявність у маршрутизаторах функціоналу ACL (access - list). Прошу підтвердити чи вірно, що для реалізації цієї вимоги, достатньо буде встановити розмежування прав доступу до панелі керування хмарними ресурсами, з якої відбувається керування й віртуальними маршрутизаторами? Пункт 5.3.1. Проекту Договору згідно Додатку 6 до Тендерної документації містить наступне зобов’язання для постачальника - «На свій ризик, своїми силами і засобами, в повному обсязі, своєчасно та якісно надати Послуги, передбачені Договором. Прошу підтвердити, що забороняється використання субпідрядників при виконанні послуг за умовами даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня,

Дякуємо за Ваші питання.
Повідомляємо, що Ваші пропозиції частково враховано та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Дякуємо та ласкаво просимо прийняти участь у закупівлі.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-12-000020 ● dcae96c923f14990b121dc11cb9b5cf7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 липня 2019 17:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.07.2019 № 213

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-06-19-003032-c 19.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 липня 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ГІГАКЛАУД» 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" 3 440 000,00
UAH з ПДВ
3 440 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 12:53
5.1 Статут Гігаклауд.pdf
10 липня 2019 12:52
5.1 Опис підприємства.pdf
10 липня 2019 12:52
5. Протокол рішення.pdf
10 липня 2019 12:52
2. Лист гарантія ст. 17.pdf
10 липня 2019 12:52
4. Лист роз'яснення.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 15:56
Електронний підпис
10 липня 2019 15:50
5.5 ДЕ НОВО. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ГІГАКЛАУД»

ТОВ "ДЕ НОВО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ГІГАКЛАУД»
#39792589
Очікує рішення 1 800 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:10

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 17 липня 2019 14:51
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень.
Документи:
17 липня 2019 14:51
Протокол відміни..docx