Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір
Очікувана вартість
365 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002827-c ● 5cdbc0dd183b416e966bae332e95c7cb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814979 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 12:06 |
Очікувана вартість: | 365 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 825,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Державний бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, м. Київ, вул.Бастіонна, 6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поставка Товару, відповідно до Специфікації (Додаток 1), буде здійснюватися протягом строку дії Договору згідно з рахунками-фактурами та видатковими накладними. Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) календарних днів. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 16:36 |
Тендерна документація-Папір.doc | |
19 червня 2019 16:36 |
Оголошення про проведення ВТ по паперу.pdf | |
19 червня 2019 16:36 |
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 44 від 19.06.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:00
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? Відповідь: «Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Еквівалентні моделі від інших виробників жорстких дисків будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності даних моделей жорстких дисків з серверами (батьківськими пристроями для встановлення) перелік яких наведено у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Сумісність має бути підтверджена інформацією від виробника еквівалентних моделей жорстких дисків або виробником серверного обладнання зазначеного в вимогах до закупівлі.» 2.Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Відповідь: «Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.»
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
339 793,20
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 15:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:35
|
0.7_Звіт про виконання_РП_папір.pdf | укладений |
02 січня 2020 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 15:06
|
149-19.pdf | укладений |
25 липня 2019 15:04
|