Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 02143040 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Михайло Буторін +380988071517 mmbutorin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2019 11:26 |
Очікувана вартість: | 534 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 340,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 липня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 липня 2019 14:59 |
зміни до тендрної документації.doc | |
05 липня 2019 14:59 |
Телевізори відкриті тендерна.doc |
05 липня 2019 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 липня 2019 14:59 |
зміни до тендрної документації.doc
|
|||
05 липня 2019 14:59 |
Телевізори відкриті тендерна.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2)Редакція терміну учасник процедуризакупівлі дозволяє приймати участь у процесі закупівлі практично всім бажаючим субєктам господарювання,які при цьому мають мати статус фізичної або юридичної особи.У випадку коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.Відповідно до частини прешої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерих пропозицій є ціна ,яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість,зборів,інших обовязкових платежів та всіх витрат повязаних з виконанням забовязань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,гарантійне обслуговування тощо.Оцінка мтендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.Пропозиція яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.Дякую
Вимоги про усунення порушення
Щодо дискваліфікації нашей пропозиції, повідомляємо про наступне:
1. Тендерна пропозиція.
Згідно розділу V пункту 5.3.3. Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах». Відповідно, вказання скороченої назви підприємства замість повної в Тендерній пропозиції не може вважатися причиною для дискваліфікації. Також повідомляємо, що повна інформація про Учасника, включаючи повну назву, надана в окремому документі «11.Відомості про учасника»
Початкова тендерна пропозиція становила 285097,20 грн. з ПДВ. За результатами аукціону сума пропозиції становила 264894,20 грн., відповідно до чого нами було завантажено оновлену тендерну пропозицію 16 липня 2019 р. о 15:50.
2. Тех.специфікація.
Інформація, на яку ви посилаєтесь з сайта виробника, стосується лише панелі, без урахування додаткового ПК модуля. Пропозицію надано на панель з додатковим ПК модулем, який має додаткові інтерфейси. Відповідно, надана нами інформація є достовірною, а обладнання, що запропоноване, повністю відповідає Технічним вимогам, а саме: USB 2.0 – 4 шт. (вимагається – 4 шт), USB 3.0 – 4 шт. (вимгається – 4 шт), Ethernet – 2 шт. (вимагається – 2 шт.), Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort (вимагається Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort).
Додаток: Офіційний лист виробника з поясненням і фото обладнання.
Враховуючи викладене вище, на має причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-17-000029 ● 61dd2146f342414796ae27ddae3aecee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2019 16:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2019
№ 39
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2019 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-06-19-002793-c від 19.06.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Що до усунень порушень законодавства в сфері державних закупівель в рамках закупівлі ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Торги скасовано ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) відповідно до п.2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.Закупівлю скасовано рішенням тендерного комітету від 19.07.2019 номер протоколу 219 , протокол додається.
2019-07-25 12:07:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником усунуто порушення
2019-07-25 14:47:04
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 липня 2019 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" |
285 097,20
UAH з ПДВ
|
264 895,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
288 840,00
UAH з ПДВ
|
264 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК МІЛЕНІУМ |
326 616,00
UAH з ПДВ
|
265 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лукянчук Андрій Борисович |
460 000,00
UAH з ПДВ
|
325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Бі-Про |
516 000,00
UAH з ПДВ
|
516 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП МАКІВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ |
520 000,00
UAH з ПДВ
|
520 000,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822 |
Відхилено |
264 895,20
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 13:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ БК МІЛЕНІУМ #31049931 |
Очікує рішення |
265 000,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 13:29
|
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
264 899,00
UAH з ПДВ
|
18 липня 2019 13:29
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 19 липня 2019 16:33 |
Коментар щодо відміни: | Через неможливість усунення порушень. Відповідно до п.2 частини 1 статті 31.Закону України <<Про публічні закупівлі>>. |
19 липня 2019 16:33
|
Електронний підпис |
19 липня 2019 16:32
|
219.pdf |