Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
534 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002793-c c19858e62e754061a676762b26406c44
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Буторін

+380988071517 mmbutorin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Михайло Буторін
+380988071517
mmbutorin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 16 липня 2019 11:26
Очікувана вартість: 534 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 340,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штука
ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Лесі Українки 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 липня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:59
зміни до тендрної документації.doc
05 липня 2019 14:59
Телевізори відкриті тендерна.doc
05 липня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 липня 2019 14:59
зміни до тендрної документації.doc
05 липня 2019 14:59
Телевізори відкриті тендерна.doc
19 червня 2019 16:31
111.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:00
Дата відповіді: 05 липня 2019 15:30
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.)В технічному завданні містяться посилання на конкретні торгівельні марки,патент,конструкцію,джерело походження та виробника.Учасник має право замінити вказане обладнання на його еквівалент (технічні параметри еквіваленту повинні обовязково відповідати вимогам зазначеним в технічному завданні.У разі невідповідності параметрів,навідь незначних, пропозиція буде відхилена.
2)Редакція терміну учасник процедуризакупівлі дозволяє приймати участь у процесі закупівлі практично всім бажаючим субєктам господарювання,які при цьому мають мати статус фізичної або юридичної особи.У випадку коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ.Відповідно до частини прешої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерих пропозицій є ціна ,яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість,зборів,інших обовязкових платежів та всіх витрат повязаних з виконанням забовязань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку,гарантійне обслуговування тощо.Оцінка мтендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.Пропозиція яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.Дякую

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-002793-c.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 19 липня 2019 14:48
Оскарження дискваліфікації
Шановний Замовник!

Щодо дискваліфікації нашей пропозиції, повідомляємо про наступне:

1. Тендерна пропозиція.

Згідно розділу V пункту 5.3.3. Тендерної документації «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме на виконання вимог викладених в пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації - технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах». Відповідно, вказання скороченої назви підприємства замість повної в Тендерній пропозиції не може вважатися причиною для дискваліфікації. Також повідомляємо, що повна інформація про Учасника, включаючи повну назву, надана в окремому документі «11.Відомості про учасника»
Початкова тендерна пропозиція становила 285097,20 грн. з ПДВ. За результатами аукціону сума пропозиції становила 264894,20 грн., відповідно до чого нами було завантажено оновлену тендерну пропозицію 16 липня 2019 р. о 15:50.

2. Тех.специфікація.

Інформація, на яку ви посилаєтесь з сайта виробника, стосується лише панелі, без урахування додаткового ПК модуля. Пропозицію надано на панель з додатковим ПК модулем, який має додаткові інтерфейси. Відповідно, надана нами інформація є достовірною, а обладнання, що запропоноване, повністю відповідає Технічним вимогам, а саме: USB 2.0 – 4 шт. (вимагається – 4 шт), USB 3.0 – 4 шт. (вимгається – 4 шт), Ethernet – 2 шт. (вимагається – 2 шт.), Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort (вимагається Bluetooth, HDMI, VGA, DisplayPort).

Додаток: Офіційний лист виробника з поясненням і фото обладнання.

Враховуючи викладене вище, на має причин для дискваліфікації нашої пропозиції. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ТОВ «В2В Солюшнз» та визнати нас переможцем у разі відсутності інших зауважень.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

19 липня 2019 14:48
Вимога.pdf
19 липня 2019 14:48
Лист пояснення..pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-17-000029 ● 61dd2146f342414796ae27ddae3aecee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2019 16:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.07.2019
№ 39

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.07.2019 № 39.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-06-19-002793-c від 19.06.2019 – Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Що до усунень порушень законодавства в сфері державних закупівель в рамках закупівлі ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання Торги скасовано ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (ДК 021:2015 - - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання) відповідно до п.2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель.Закупівлю скасовано рішенням тендерного комітету від 19.07.2019 номер протоколу 219 , протокол додається.

2019-07-25 12:07:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення

2019-07-25 14:47:04

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 285 097,20
UAH з ПДВ
264 895,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 288 840,00
UAH з ПДВ
264 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК МІЛЕНІУМ 326 616,00
UAH з ПДВ
265 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лукянчук Андрій Борисович 460 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Бі-Про 516 000,00
UAH з ПДВ
516 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАКІВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ 520 000,00
UAH з ПДВ
520 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

05 липня 2019 15:36
18. Dovidka_sankcii.pdf
04 липня 2019 16:44
Електронний підпис
04 липня 2019 16:04
Електронний підпис
04 липня 2019 15:59
12.4. ГРИФ_МОН.pdf
04 липня 2019 15:59
10.1.Договір.pdf
04 липня 2019 15:59
9.3. Статут.pdf
04 липня 2019 15:59
9.2. Лист код Доступу.pdf
04 липня 2019 15:59
4. Довідка_працівники.pdf
04 липня 2019 15:59
2. Тех Спеціфікація.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 09:50
Електронний підпис
04 липня 2019 18:31
Електронний підпис
04 липня 2019 18:24
Якість_Vinga.pdf
04 липня 2019 14:57
Якість_Prestigio.pdf
04 липня 2019 14:57
Наказ (директор).pdf
04 липня 2019 14:56
ГРИФ ІМЗО.pdf
04 липня 2019 14:56
ГРИФ mClass.pdf
04 липня 2019 14:56
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
04 липня 2019 14:56
Авторизація_Комел.pdf
04 липня 2019 14:56
Авторизація_Asbis.pdf

Публічні документи

15 липня 2019 09:23
Гарантія стаття 17.pdf
04 липня 2019 19:20
МОН Newline диспл1.jpg
04 липня 2019 19:20
МОН Newline диспл.jpg
04 липня 2019 19:20
СЦ NewLine.pdf
04 липня 2019 19:20
Сертификат.pdf
04 липня 2019 19:20
СангигNewline_дисплей.pdf
04 липня 2019 19:20
ЗСЭЭ-2018.pdf
04 липня 2019 19:20
Декларация 2019 РОМСАТ.jpg
04 липня 2019 19:20
Авторизація РОМСАТ.PDF
04 липня 2019 19:20
ТЗ Телевізор.pdf
04 липня 2019 19:20
ТЗ Панель.pdf
04 липня 2019 19:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 липня 2019 19:20
Строк дії пропозиції.pdf
04 липня 2019 19:20
стаття 17.pdf
04 липня 2019 19:20
накладна 001 школа 36.pdf
04 липня 2019 19:20
Лист довкілля.pdf
04 липня 2019 19:19
лист відгук.pdf
04 липня 2019 19:19
ДОГОВІР.pdf
04 липня 2019 19:19
ДОГОВІР 115.pdf
04 липня 2019 19:19
Договір 78 від 19.11.18.pdf
04 липня 2019 19:19
Довідка статут.pdf
04 липня 2019 19:19
Довідка працівники.pdf
04 липня 2019 19:19
Довідка ПДВ.pdf
04 липня 2019 19:19
Довідка МТБ.pdf
04 липня 2019 19:19
Авторизация_AV-Pro1.pdf
04 липня 2019 19:19
Контактні дані.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:36
лист-розяснення ТЗ 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
специфікація 001 (1).pdf
02 липня 2019 16:36
СЕС (1) про несерт.pdf
02 липня 2019 16:36
ТВ Vinga серт та декл.pdf
02 липня 2019 16:36
договір 3 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
договір 2 002 (1).Pdf
02 липня 2019 16:36
договір 1 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
Договір85.pdf
02 липня 2019 16:36
63.pdf
02 липня 2019 16:36
Договір телевізори.PDF
02 липня 2019 16:36
договір.pdf
02 липня 2019 16:36
Співпраця з Комел.zip
02 липня 2019 16:36
довідки (1).Pdf
02 липня 2019 16:36
Паспорт1.Pdf
02 липня 2019 16:36
Виписка 1.Pdf
02 липня 2019 16:36
Виписка 2.Pdf
02 липня 2019 16:36
Паспорт2.Pdf
02 липня 2019 16:36
Довідка про відс 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
довідка з банку 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
Лист-згода 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
дс 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
Лист-пояснення 2.Pdf
02 липня 2019 16:36
Гарантія 001 (3).Pdf
02 липня 2019 16:36
лист пояснення 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
001 (2) (1).Pdf
02 липня 2019 16:36
гарантійний лист 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
гарантійний лист 2 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
ІНН 001.Pdf
02 липня 2019 16:36
Лист відгук (1).pdf
02 липня 2019 16:36
Виграні закупівлі.xlsx

Публічні документи

05 липня 2019 15:05
Електронний підпис
04 липня 2019 18:12
Електронний підпис
04 липня 2019 18:10
9. Cертифікати якості.pdf
04 липня 2019 18:10
5. Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 18:10
4. стаття 16.pdf
04 липня 2019 18:10
3. Стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ БК МІЛЕНІУМ

ФОП Лукянчук Андрій Борисович

ТОВ Бі-Про

ФОП МАКІВЧУК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 264 895,20
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ БК МІЛЕНІУМ
#31049931
Очікує рішення 265 000,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:29
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Відхилено 264 899,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:29

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 липня 2019 13:29
Електронний підпис
18 липня 2019 13:28
215.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2019 16:33
Коментар щодо відміни: Через неможливість усунення порушень. Відповідно до п.2 частини 1 статті 31.Закону України <<Про публічні закупівлі>>.
Документи:
19 липня 2019 16:33
Електронний підпис
19 липня 2019 16:32
219.pdf