Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головний центр спеціального контролю (філія Національного центру управління та випробувань космічних засобів) |
Код ЄДРПОУ: | 21656472 |
Місцезнаходження: | 12265, Україна , Житомирська обл., смт. Городок, вул. Космічна,1 |
Контактна особа: |
Куцько Яна +380734459604 yana.kutsko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 15:10 |
Очікувана вартість: | 1 950 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 16:23 |
Додаток №5.docx | |
19 червня 2019 16:23 |
додаток №4.doc | |
19 червня 2019 16:23 |
додаток №3.doc | |
19 червня 2019 16:23 |
Додаток №2.docx | |
19 червня 2019 16:23 |
Додаток №1.docx | |
19 червня 2019 16:23 |
Документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-08-000021 ● 7094b0daf56d4c98aa0ff39252526682
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2019 15:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2019
№43
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-06-19-002733-c від 19.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На даний час між замовником та переможцем торгів укладено договір від 22.07.2019 № 89 капітальне будівництво котельні в ГЦСК. Перший етап. Друга частина (надалі - договір). Зазначені порушення у висновку не є підставою для скасування договору в одностороньому порядку. А визнання договору недійсним на підставі ст. 37 Закону України "Про публічні закупівлі" також відсутні. Наразі ведуться перемовини зі стороною договору про можливе розірвання договору за взаємною згодою.
2019-09-02 17:19:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРО-ЕНЕРГО" #41216199 |
Переможець |
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2019 16:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2019 15:32
|
Дод. угода 89 (3).pdf | зміни до договору |
30 вересня 2019 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 15:38
|
89.pdf | укладений |
22 липня 2019 15:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення до пунктів договору щодо встановлення гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва. уточнення технічних характеристик та графіку виконання і фінансування робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 89 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |