Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво котельні в ГЦСК. Перший етап. Друга частина
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002733-c 4060e4f8e75e4dfead61eca1b45eeb76
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куцько Яна

+380734459604 yana.kutsko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головний центр спеціального контролю (філія Національного центру управління та випробувань космічних засобів)
Код ЄДРПОУ: 21656472
Місцезнаходження: 12265, Україна , Житомирська обл., смт. Городок, вул. Космічна,1
Контактна особа: Куцько Яна
+380734459604
yana.kutsko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:10
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Будівництво котельні в ГЦСК. Перший етап. Друга частина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45250000-4 — Будівництво заводів / установок, гірничодобувних і переробних об’єктів та об’єктів нафтогазової інфраструктури

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:23
Додаток №5.docx
19 червня 2019 16:23
додаток №4.doc
19 червня 2019 16:23
додаток №3.doc
19 червня 2019 16:23
Додаток №2.docx
19 червня 2019 16:23
Додаток №1.docx
19 червня 2019 16:23
Документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-08-000021 ● 7094b0daf56d4c98aa0ff39252526682
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2019 15:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

08.08.2019
№43

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.08.2019 № 43.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
9. UA-2019-06-19-002733-c від 19.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На даний час між замовником та переможцем торгів укладено договір від 22.07.2019 № 89 капітальне будівництво котельні в ГЦСК. Перший етап. Друга частина (надалі - договір). Зазначені порушення у висновку не є підставою для скасування договору в одностороньому порядку. А визнання договору недійсним на підставі ст. 37 Закону України "Про публічні закупівлі" також відсутні. Наразі ведуться перемовини зі стороною договору про можливе розірвання договору за взаємною згодою.

2019-09-02 17:19:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРО-ЕНЕРГО" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євротерм Технолоджі 1 950 000,00
UAH з ПДВ
1 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 14:15
31 Довідка.pdf
09 липня 2019 14:15
30 Довідка МВС.pdf
09 липня 2019 14:15
29 Довідка з податкої.pdf
04 липня 2019 11:20
Електронний підпис
04 липня 2019 11:12
24 Проект договору.pdf
04 липня 2019 11:12
23 Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 11:12
21 Технічне завдання.pdf
04 липня 2019 11:12
15 ІПН директора.pdf
04 липня 2019 11:12
14 Паспорт директора.pdf
04 липня 2019 11:12
13 Статут.pdf
04 липня 2019 11:12
12 Наказ директор.pdf
04 липня 2019 11:12
1 Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРО-ЕНЕРГО"

ТОВ Євротерм Технолоджі

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРО-ЕНЕРГО"
#41216199
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 16:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 16:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРО-ЕНЕРГО"
#41216199
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:27
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2019 15:32
Дод. угода 89 (3).pdf зміни до договору
30 вересня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:38
89.pdf укладений
22 липня 2019 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення до пунктів договору щодо встановлення гарантійного строку експлуатації об'єкта будівництва. уточнення технічних характеристик та графіку виконання і фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 900 000,00
UAH