Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Екскаватор- JCB JS145LC (або еквівалент)
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002720-c 56204af2b9554e4dac7c765d17b01a8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скулінець Наталія Ігорівна

+380332729905 lmuvg1967@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцьке міжрайонне управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 01033740
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, Заводська, 3
Контактна особа: Скулінець Наталія Ігорівна
+380332729905
lmuvg1967@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 19 липня 2019 13:58
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 48000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Екскаватор- JCB JS145LC (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Заводська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:14
Тендерна документація - нова редакція.doc
26 червня 2019 16:14
Зміни до тендерної документації.doc
19 червня 2019 16:21
Тендерна документація.doc
26 червня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 16:14
Тендерна документація - нова редакція.doc
26 червня 2019 16:14
Зміни до тендерної документації.doc
19 червня 2019 16:21
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-002720-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МАШРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:41453480
Дата подання: 24 червня 2019 11:34
внести зміни в тендерну документацію
Шановний Замовник, наша компанія має бажання прийняти участь у закупівлі, яку оголосило Ваше підприємство.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Луцьке міжрайонне управління водного господарства було оголошено закупівлю ID UA-2019-06-19-002720-c: «Екскаватор- JCB JS145LC (або еквівалент)»:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
У розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлена вимога щодо наявності досвіду роботи:
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі протягом 2017 та 2018 років (надати довідку у відповідності із Додатком № 1.1)
3.2. Копії завірені у відповідності до вимог цієї документації аналогічних договорів щодо постачання аналогічних товарів (не менше двох).
При цьому Додатком 1 ТД передбачено: У довідці обов’язково зазначається інформація щодо договорів на поставку товару, що є аналогом предмета закупівлі, протягом 2017-2018 років (не менше 1 по кожному із відповідних років).
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень стосовно надання договорів не менше 1 по кожному із відповідних років (2017 та 2018) .
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які мають досвід роботи протягом 2018 та 2019 року, і які мають успішний досвід роботи у даній сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОСИМО:
1. Замовника Луцьке міжрайонне управління водного господарства усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 16:30
Шановний Учасник!
Тендерний комітет Луцького міжрайонного управління водного господарства розглянув Ваше звернення. За результатами розгляду були внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднено їх.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 липня 2019 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері" 1 587 000,00
UAH з ПДВ
1 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМТЕХМОРПОРТ" 1 595 000,00
UAH з ПДВ
1 586 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 17:24
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
16 липня 2019 17:24
banking_licence_ПУМБ.pdf
16 липня 2019 17:23
Гарантія 48 000,00.pdf.p7s.p7s
16 липня 2019 17:23
Гарантія 48 000,00.pdf
16 липня 2019 17:23
Цінова пропозиція.pdf
16 липня 2019 17:23
Технічна частина.pdf
16 липня 2019 17:23
Статут.pdf
16 липня 2019 17:23
Проект договору.pdf
16 липня 2019 17:23
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 17:23
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
16 липня 2019 17:23
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

18 липня 2019 08:37
Пропозиція.pdf
18 липня 2019 08:37
Копія Статуту.pdf
18 липня 2019 08:37
Копія Витягу на ПДВ.pdf
18 липня 2019 08:37
Копія Витягу з ЄДР.pdf
18 липня 2019 08:37
Копія Виписки з ЄДР.pdf
18 липня 2019 08:37
Заява.pdf
18 липня 2019 08:37
Довідка про фахівців.pdf
18 липня 2019 08:37
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Констракшн Машинері"

ТОВ "РЕМТЕХМОРПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
Переможець 1 579 000,00
UAH з ПДВ
25 липня 2019 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Констракшн Машинері"
#32828388
1 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:01
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 11:10
Протокол виправлення технічної помилки.rar зміни до договору
16 серпня 2019 11:07
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 11:02
Договір укладений
14 серпня 2019 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 1408-19
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 579 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 263 166,67 UAH)