Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне: марки АО (25-70) - 1600 т
Coal of grade AO (25-70) - 1600 t
Очікувана вартість
10 880 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002655-c 7c393416fa5846549d41d7d70d0487ca
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мирза

+380960773570
+380968131548
+380671629708
ar_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Арцизької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145085
Місцезнаходження: 68400, Україна , Одеська область обл., Арцизький район, місто Арциз,, ВУЛ. Соборна, будинок 44
Контактна особа: Марина Мирза
+380960773570,+380968131548,+380671629708
ar_osvita@ukr.net
Додаткові контактні особи: Самсонніков Віктор
+380671278586
ar_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education, young people and sport of Arciz'koy of district state administration
National ID: 02145085
Contact point: Marina Mirza
+380960773570,+380968131548,+380671629708
ar_osvita@ukr.net
Additional contacts: Самсонніков Віктор
+380671278586
ar_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 серпня 2019 14:35
Очікувана вартість: 10 880 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 326400 UAH
Publication date: 19 червня 2019 16:12
Enquiries until: 09 липня 2019 17:00
Complaints submission until: до 15 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 липня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 10 880 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 32 640 UAH
Minimal lowering step, %: 0,30 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1600 тони
Вугілля кам'яне: марки АО (25-70) - 1600 т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68400, Україна, Одеська область, місто Арциз, вул. Соборна, будинок 44
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal of grade AO (25-70) - 1600 t
CPV: 09110000-3
Період постачання: з 01 вересня 2019 по 14 жовтня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:48
Тендерна документація.docx
20 червня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 14:48
Тендерна документація.docx
19 червня 2019 16:12
ТД вугілля2019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 19 червня 2019 20:29
Дата відповіді: 20 червня 2019 08:14
Доброго дня. Тендерною документацію встановленно надання учасником: "...Для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля надати нотаріально посвідчену копію свідоцтва про право власності та/або нотаріально посвідчену копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (якщо учасник є власником цього майна); та копію договору оренди або користування або надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах)...". На виконання зазначеної вимоги якщо учасник орендує складські приміщення достатньо надання копії договору оренди ? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 19 червня 2019 21:02
Дата відповіді: 20 червня 2019 08:31
Пунктом 1 Додатку 4 до Тендерної документації встановлено: «… Якісні характеристики вугілля кам’яного згідно діючих стандартів України щодо якісних показників вугілля кам’яного за відповідною маркою, повинні відповідати ДСТУ 7146:2010. ТУ та ГОСТ 19242 за наступними якісними показниками:  Марка вугілля - Вугілля кам’яне марки АО (25-70);  Зольність на сухий стан палива, %, не більше ніж - 10,0;  Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж - 6,0;  Нижча теплота згорання, Ккал/кг Не менш ніж – 7300…». Повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 7146:2010:  Зольність на сухий стан палива, %, не більше ніж - 13,0;  Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж - 6,0;  Нижча теплота згорання, Ккал/кг Не менш ніж – 6000. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та обмежують конкуренцію учасників процедури закупівлі. ПРОСИМО: 1. Привести у відповідність із чинними ДСТУ 7146:2010 вимоги до предмета закупівлі, встановлені у пункті 1 Додатку 4 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Зольність не більше 10% відповідає інтервалу - не більше 13%, Загальна вологість: 6 = 6, Нижча теплота згорання, не менше 7300 Ккал/кг відповідає умові не менше 6000 Ккал/кг. Котельні навчальних закладів потребують якісне вугілля.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 червня 2019 10:50
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:47
У тендерній документації встановлено вимогу: "У складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен додатково надати сканований оригінал платіжного доручення з відміткою банку про сплату суми коштів, що підтверджує внесення Учасником суми забезпечення тендерної пропозиції." Просимо виключити дану дискримінаційну вимогу, так як така вимога дискримінує учасників, у яких Банк списує суммму з рахунку за договором банківської гарантії. Крім того, просимо пояснити яким нормативо-правовим актом керується замовник при встановлені зазначеної вимоги, яка в свою чергу регулює відношеня між Банком та Учасником. Повідомляємо Вам, що Банк, випускаючи банківську гарантію бере на себе обвязання у випадку передбачених законом та банківської гарантії виплачувати сумму банківської гарантії на користь Замовника. Банк та Учасник укладають договір надання банківської гарантії у формі які передбачені чинним законодавством. Чому ви встановлюєте вимоги у тендерній документації, які регулюють відношення між банком та Учасником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Готується внесення змін до ТД з даної вимоги
Уточнення
Дата подання: 21 червня 2019 17:26
Дата відповіді: 22 червня 2019 22:10
Просимо надати розяснення щодо п. 1.1. ч. 1 Додатку № 3 до ТД. Якщо учасник має склад для зберігання вугілля на підставі договору оренди, такий учасник надає ТІЛЬКИ копію договору оренди на такий склад?
Відповідь: Надає копію договору оренди, оформлений відповідно до чинного законодавства
Дискримінаційні умови
Дата подання: 21 червня 2019 20:53
Дата відповіді: 22 червня 2019 22:07
Шановний Замовнику! Вами встановлено вимоги до предмета закупівлі, які не відовідають вимогам ДСТУ та є дискримінаційними! Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до ДСТУ 7146:2010 та передбачити показники зольності – до 13%, вологості – до 6%, нижчої теплоти згорання – не менше 6000ккал/кг. Встановлені Вами вимоги щодо якісних показників вугілля порушують вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації та добросовісної конкуренції серед учасників. Встановлена вимога позбавляє значну кількість потенційних учасників, що мають можливість постачати якісне вугілля, яке відповідає ДСТУ 7146:2010. Вимагаємо привести даний пункт документації у відповідність з чинним законодавством і розширити коло учасників, які зможуть взяти участь у процедурі закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Зольність не більше 10% відповідає інтервалу - не більше 13%, Загальна вологість: 6 = 6, Нижча теплота згорання, не менше 7300 Ккал/кг відповідає умові не менше 6000 Ккал/кг. Котельні навчальних закладів потребують якісне вугілля.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-21-000019 ● a6720885d6df41b4b62be75940c373f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 червня 2019 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.06.2019 Одеса № 212


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 21.06.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 21.06.2019 № 212
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
7. UA-2019-06-19-002655-c 19.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протоколом № 54 від 27.06.2019 р. прийнято рішення про відміну торгів в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель

2019-06-27 11:12:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-06-27 12:38:20

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 червня 2019 11:19
Коментар щодо відміни: Торги відмінено у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (п.2 ч.1 ст.31)
Документи:
27 червня 2019 11:19
Електронний підпис
27 червня 2019 11:17
Протокол про відміну.jpg