Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки код ДК 021:2015:50530000-9 (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем контролю управління доступом (турнікети) (адмінбудинки по пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13, вул. Є.Сверстюка, 15))
Очікувана вартість
74 900,00 UAH
UA-2019-06-19-002594-c ea391fa3e7f64218a845840e62285ac0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки ДК 021:2015:50530000-9 (послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем контролю управління доступом (турнікети) (адмінбудинки по пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13, вул. Є.Сверстюка, 15)) забезпечують безперебійну роботу систем контролю управління доступом, усіх їх функцій, передбачених технічною документацією виробника та згідно з вимогами Замовника.
Технічне обслуговування турнікета включає:
- перевірку функціонування всіх вузлів;
- регулюючі роботи, необхідність яких виникає в процесі експлуатації (змащування рухомих частин турнікету, регулювання рухомих частин та ін.).
- усунення несправностей (профілактика, в разі необхідності оформлення відповідного заключення (дефектний акт) щодо необхідності заміни вузлів або частин) та ін.
- технічне обслуговування мережевого контролера, універсального контролера доступу, зчитувача карток, електромагнітного замку включає всі необхідні роботи передбачені виробником зазначеного обладнання.
Адмінбудинок за адресою пров. Рильський, 10:
1. Технічне обслуговування повноростового турнікету Т1.1BYO.HP.S – 8 послуг;
2. Технічне обслуговування мережевого контролера – 3 послуги;
3. Технічне обслуговування універсального контролера доступу – 5 послуг;
4. Технічне обслуговування зчитувача карток – 10 послуг;
5. Технічне обслуговування електромагнітного замку – 2 послуги;
6. Налаштування роботи модулю Golden Gate GG-SS-2002 VerifPhoto згідно з вимогами замовника – 1 послуга;
7. Перепрограмування універсальних контролерів доступу згідно з вимогами замовника – 5 послуг;
8. Технічне обслуговування джерела безперебійного живлення контролерів доступу – 5 послуг;
9. Заміна плавких запобіжників – 2 послуги;
10. Поточний ремонт із заміною електромагнітного замка – 1 послуга;
11. Тестування роботи резервного живлення – 5 послуг;
12. Перевірка даних по тривожним сповіщенням системи – 1 послуга;
13. Перевірка цілісності бази даних, її структури, наявності необхідних форм, запитів, таблиць – 1 послуга;
14. Перевірка якості зв'язку по інтерфейсу RS-485 системи – 1 послуга;
15. Комплексна перевірка роботи системи – 1 послуга.
Адмінбудинок за адресою вул. Городецького, 13:
1. Технічне обслуговування турнікету Форма "Класік-Елегант-СМ" –
2 послуги;
2. Технічне обслуговування мережевого контролера – 1 послуга;
3. Тестування роботи резервного живлення – 1 послуга;
4. Перевірка даних по тривожним сповіщенням системи – 1 послуга;
5. Перевірка якості зв’язку сервером системи по локальній мережі Замовника – 1 послуга;
6. Перевірка якості зв'язку по інтерфейсу RS-485 – 1 послуга.
Адмінбудинок за адресою вул. Є.Сверстюка, 15:
1. Технічне обслуговування мережевого контролера – 1 послуга;
2. Технічне обслуговування універсального контролера доступу – 17 послуг;
3. Технічне обслуговування зчитувача карток – 34 послуги;
4. Технічне обслуговування електромагнітного замку – 17 послуг;
5. Налаштування роботи модулю Golden Gate GG-SS-2002 VerifPhoto згідно з вимогами Замовника – 1 послуга;
6. Перепрограмування універсальних контролерів доступу згідно з вимогами Замовника – 17 послуг;
7. Заміна акумуляторної батареї 12В 7А/ч – 5 послуг;
8. Технічне обслуговування джерела безперебійного живлення контролерів доступу – 17 послуг;
9. Заміна плавких запобіжників – 4 послуги;
10. Тестування роботи резервного живлення – 17 послуг;
11. Перевірка цілісності бази даних, її структури, наявності необхідних форм, запитів, таблиць – 1 послуга;
12. Перевірка якості зв'язку по інтерфейсу RS-485 системи – 1 послуга;
13. Поточний ремонт із заміною контролера NDC-F18 – 4 послуги;
14. Комплексна перевірка роботи системи – 1 послуга.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту та технічного обслуговування систем контролю управління доступом (турнікети) (адмінбудинки по пров. Рильський, 10, вул. Городецького, 13, вул. Є.Сверстюка, 15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Городецького, 13, пров. Рильський, 10, вул. Є. Сверстюка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Державний бюджет України Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 червня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТА-ФОРТ"
#39134938
Переможець 74 900,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 16:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:11
Звіт про виконання договору 5053 ТОВ Опта-Форт.doc укладений
02 січня 2020 13:10
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:34
Договір турнікети.pdf укладений
19 червня 2019 16:34
Звіт про укладені договори 50530000-9. ..pdf укладений
19 червня 2019 16:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 72 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 050,00 UAH)