Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичний матеріал для учнів початкових класів
Очікувана вартість
412 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002591-c 21dc803b3f524050ae049c6c20285dcd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чупрова Олена

+380993566686 reniosvita_buh@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42260364
Місцезнаходження: 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19
Контактна особа: Чупрова Олена
+380993566686
reniosvita_buh@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:35
Очікувана вартість: 412 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 найменувань
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів
(за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"; співфінансування за рахунок коштів районного бюджету; за рахунок залишку коштів освітньої субвенції 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68800, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:49
ПЕРЕЧЕНЬ ЗМІН.doc
24 червня 2019 14:49
ЗМІНИ.docx
24 червня 2019 14:49
Додаток №3 техвимоги зміни.docx
19 червня 2019 16:01
Додаток 7 лист-згода.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 6 загал відом.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 4 тенд проп.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 2 ст.17.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 1 квал крит.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток №3 техвимоги.docx
19 червня 2019 16:01
Додаток 5 проект догов.doc
19 червня 2019 16:01
Тендерна документація.doc
24 червня 2019 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:49
ПЕРЕЧЕНЬ ЗМІН.doc
24 червня 2019 14:49
ЗМІНИ.docx
24 червня 2019 14:49
Додаток №3 техвимоги зміни.docx
19 червня 2019 16:01
Додаток 7 лист-згода.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 6 загал відом.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 4 тенд проп.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 2 ст.17.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток 1 квал крит.doc
19 червня 2019 16:01
Додаток №3 техвимоги.docx
19 червня 2019 16:01
Додаток 5 проект догов.doc
19 червня 2019 16:01
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо документів
Дата подання: 23 червня 2019 19:18
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:31
Надайте будь ласка роз"яснення або внесіть зміни до тендерної документації,що саме Ви маєте на увазі при вимозі надати Вам у складі тендерної пропозиції наступний документ: --копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару; По-перше :Ви купуєте не навчальний кабінет,а дидактичні матеріали до навчального кабінету. По-друге: Є перелік дидактичних матеріалів затверджених МОН України,з технічними,якісними та кількісними характеристиками товару. По-третє: Учасник подає у складі тендерної пропозиції додаток з технічними,якісними та кількісними характеристиками товару який пропонує і який повинен відповідати вимогам замовника або мати кращі показники,також надає висновки на товар,або на матеріали з яких виготовлен товар,або декларацію про відповідність,або сертифікат тобто документи які підтверджують якість,відповідність та безпечність продукції. Також звертаю Вашу увагу на те,що товар який Ви плануєте придбати виробляється не одним виробником,а декількома і Ви це повинні розуміти,тому прошу Вас видалити із тендерної документації цю безглузду вимогу. Дякую за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Обов"язково переглянемо та внемсемо зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-002591-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 червня 2019 15:55
щодо внесення змін в тендерну документацію, а саме видалення дискримінаційних вимог
1.Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Вимога тендерного комітету надати "авторизаційний лист від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції.
Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів".
2.копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару Дані вимоги порушують ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.5 розділу 1 «загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання, погоджені відповідним органом МОН України, завірені виробником Замовник ставить учасників у нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. На сьогоднішній день є лише одне підприємство, яке має свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам і щосили користується цим. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов’язані робити ТУ та посвідчувати якість в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 11:29
Доброго дня!!! Обов"язково переглянемо та внемсемо зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" 410 210,00
UAH з ПДВ
408 139,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 408 990,00
UAH з ПДВ
408 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 10:59
Податкова.pdf
12 липня 2019 10:59
МВС.pdf
08 липня 2019 13:00
Оновлена пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:30
Електронний підпис
05 липня 2019 11:29
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 11:29
Статут.pdf
05 липня 2019 11:29
Стаття 17.pdf
05 липня 2019 11:29
Пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:29
Проект договору.PDF
05 липня 2019 11:29
Лист погодження ТУ.pdf
05 липня 2019 11:29
Загальні відомості.pdf
05 липня 2019 11:29
ДСЕЕ початкові класи.pdf
05 липня 2019 11:29
Довідки банк.PDF
05 липня 2019 11:29
Довідка платник ЄП.pdf
05 липня 2019 11:29
Довідка мтб.pdf
05 липня 2019 11:29
Гарантійний санкції.pdf
05 липня 2019 11:29
Відомості ЄДРПОУ.PDF
05 липня 2019 11:29
Відгук Cєвєродонецьк.PDF
05 липня 2019 11:29
Витяг ЄП.pdf
05 липня 2019 11:29
Витяг ЄДРПОУ.PDF
05 липня 2019 11:29
Виписка ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2019 11:29
Авторизаційний.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 12:04
Технічні вимоги.pdf
05 липня 2019 12:04
СТАТУТ.PDF
05 липня 2019 12:04
Пропозиція.pdf
05 липня 2019 12:04
Проект договору.pdf
05 липня 2019 12:04
Опис документів.PDF
05 липня 2019 12:04
Кваліфікація.pdf
05 липня 2019 12:04
ВІдомості з ЄДРПОУ.PDF
05 липня 2019 12:04
Витяг ПДВ.jpg
05 липня 2019 12:04
Витяг з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ"
#42399168
Переможець 408 139,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ"
#42399168
408 139,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 17:47
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 16:58
Договір 210.PDF укладений
29 липня 2019 16:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 408 139,00
UAH