Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів
Очікувана вартість
412 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002591-c ● 21dc803b3f524050ae049c6c20285dcd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "РАЙОННИЙ ЦЕНТР З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 42260364 |
Місцезнаходження: | 68800, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19 |
Контактна особа: |
Чупрова Олена +380993566686 reniosvita_buh@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 11:35 |
Очікувана вартість: | 412 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 найменувань
Дидактичний матеріал для учнів початкових класів
(за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"; співфінансування за рахунок коштів районного бюджету; за рахунок залишку коштів освітньої субвенції 2018 року)
(за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"; співфінансування за рахунок коштів районного бюджету; за рахунок залишку коштів освітньої субвенції 2018 року)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
68800, Україна, Одеська область, м. Рені, вул. Гагаріна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 червня 2019 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 червня 2019 14:49 |
ПЕРЕЧЕНЬ ЗМІН.doc | |
24 червня 2019 14:49 |
ЗМІНИ.docx | |
24 червня 2019 14:49 |
Додаток №3 техвимоги зміни.docx | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 7 лист-згода.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 6 загал відом.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 4 тенд проп.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 2 ст.17.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 1 квал крит.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток №3 техвимоги.docx | |
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 5 проект догов.doc | |
19 червня 2019 16:01 |
Тендерна документація.doc |
24 червня 2019 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 червня 2019 14:49 |
ПЕРЕЧЕНЬ ЗМІН.doc
|
|||
24 червня 2019 14:49 |
ЗМІНИ.docx
|
|||
24 червня 2019 14:49 |
Додаток №3 техвимоги зміни.docx
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 7 лист-згода.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 6 загал відом.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 4 тенд проп.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 2 ст.17.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 1 квал крит.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток №3 техвимоги.docx
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Додаток 5 проект догов.doc
|
|||
19 червня 2019 16:01 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо документів
Дата подання: 23 червня 2019 19:18
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:31
Надайте будь ласка роз"яснення або внесіть зміни до тендерної документації,що саме Ви маєте на увазі при вимозі надати Вам у складі тендерної пропозиції наступний документ:
--копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару;
По-перше :Ви купуєте не навчальний кабінет,а дидактичні матеріали до навчального кабінету.
По-друге: Є перелік дидактичних матеріалів затверджених МОН України,з технічними,якісними та кількісними характеристиками товару.
По-третє: Учасник подає у складі тендерної пропозиції додаток з технічними,якісними та кількісними характеристиками товару який пропонує і який повинен відповідати вимогам замовника або мати кращі показники,також надає висновки на товар,або на матеріали з яких виготовлен товар,або декларацію про відповідність,або сертифікат тобто документи які підтверджують якість,відповідність та безпечність продукції.
Також звертаю Вашу увагу на те,що товар який Ви плануєте придбати виробляється не одним виробником,а декількома і Ви це повинні розуміти,тому прошу Вас видалити із тендерної документації цю безглузду вимогу.
Дякую за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!! Обов"язково переглянемо та внемсемо зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-19-002591-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 20 червня 2019 15:55
щодо внесення змін в тендерну документацію, а саме видалення дискримінаційних вимог
1.Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Вимога тендерного комітету надати "авторизаційний лист від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції.
Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів".
2.копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару Дані вимоги порушують ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.5 розділу 1 «загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання, погоджені відповідним органом МОН України, завірені виробником Замовник ставить учасників у нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. На сьогоднішній день є лише одне підприємство, яке має свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам і щосили користується цим. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов’язані робити ТУ та посвідчувати якість в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Вимога тендерного комітету надати "авторизаційний лист від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів" обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Надання листів авторизації від виробників товарів, які закуповуються не гарантує в подальшому виконання учасниками взятих на себе за договором зобов’язань та належну якість товарів, оскільки ці фактори жодним чином не пов’язані між собою. Адже, підтвердженням відповідності пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути сертифікат якості, висновок СЕС про якість або паспорт товару. І будь який постачальник, який належним чином готується до конкретного тендеру має всі необхідні документи на товар, який він пропонує до постачання, та обов’язково повинен надати їх у складі своєї тендерної пропозиції на розгляд Тендерного комітету. При цьому саме постачальник, а не виробник несе усі передбачені законодавством України та умовами договору зобов’язання щодо якості цих товарів та гарантії на них.
Додатково інформуємо щодо наявності великої кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі. В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції.
Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, просимо тендерний комітет внести зміни до тендерної документації, скасувати дискримінаційну умову та прибрати з тендерної документації вимогу про надання "авторизаційного листа від виробника нижчезазначеного дидактичного обладнання про повноваження участі у закупівлі із зазначенням замовника і номеру торгів".
2.копія Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару Дані вимоги порушують ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В п.5 розділу 1 «загальні положення» тендерної документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно – правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. А дана вимога є дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які є представниками іноземних виробників, і тим самим звужує коло потенційних учасників. Вимагаючи подати оригінал/ копію титульної сторінки технічних умов на кабінети навчальні, засоби навчання і обладнання, погоджені відповідним органом МОН України, завірені виробником Замовник ставить учасників у нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. На сьогоднішній день є лише одне підприємство, яке має свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам і щосили користується цим. Однак, така вимога чинним законодавством не передбачена. І виробники не зобов’язані робити ТУ та посвідчувати якість в МОН. Основним документом, підтверджуючим якість товарів є висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Враховуючи вищевикладене, можна зробити висновок, що зазначені вимоги обмежують коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі. Тим самим ставлячи під сумнів прозорість самої закупівлі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 червня 2019 11:29
Доброго дня!!! Обов"язково переглянемо та внемсемо зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" |
410 210,00
UAH з ПДВ
|
408 139,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВІТНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ" |
408 990,00
UAH з ПДВ
|
408 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІЗ ЛАБЗ" #42399168 |
Переможець |
408 139,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 17:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 16:58
|
Договір 210.PDF | укладений |
29 липня 2019 16:57
|