Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійні пристрої
Очікувана вартість
843 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002576-c f1390c9476f04da7846b2226fc1058b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Озерова

+380442814979 zakup@treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна казначейська служба України
Код ЄДРПОУ: 37567646
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6
Контактна особа: Анастасія Озерова
+380442814979
zakup@treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:58
Очікувана вартість: 843 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Державний бюджет.
Передбачене придбання товару загальною кількістю 340 од, що включає:
1. Маніпулятор "миша" (USB) типу Logitech S96/Logitech M90 USB Black - 130 од.
2. Клавіатура для ПК типу Logitech K120 (UKR OEM) USB Black – 60 од.
3. Принтер типу HP LJ Pro M203dn / Kyocera Ecosys P2040dn - 50 од.
4. Монітор типу PHILIPS 223V7QHAB – 100 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 одиниця
Периферійні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київ, м.Київ, вул.Бастіонна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) календарних днів. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:07
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? Відповідь: «Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Еквівалентні моделі від інших виробників жорстких дисків будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності даних моделей жорстких дисків з серверами (батьківськими пристроями для встановлення) перелік яких наведено у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Сумісність має бути підтверджена інформацією від виробника еквівалентних моделей жорстких дисків або виробником серверного обладнання зазначеного в вимогах до закупівлі.» 2.Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Відповідь: «Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.»
Запитання по технічним характеристикам принтера
Дата подання: 24 червня 2019 12:17
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:41
Шановний Замовнику ! Чи можливо незначне відхилення технічних вимог, а саме час виходу першої сторінки не більше 9 сек. ? Зміна даного параметру ніяким чином не буде впливати на працездатність обладнання , проте дозволить запропонувати кращу функціональність обладнання , буде більша конкуренція,що в свою чергу призведе до значної економії бюджету.
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Технічні характеристики принтерів та іншого обладнання закупівлі мають відповідати характеристикам, наведеним у додатку 2 до Тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮМІТРЕЙД 619 273,20
UAH з ПДВ
542 149,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 594 996,00
UAH з ПДВ
555 098,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 625 698,00
UAH з ПДВ
611 364,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 659 520,00
UAH з ПДВ
611 370,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 649 952,40
UAH з ПДВ
619 983,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 651 840,00
UAH з ПДВ
624 210,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 657 720,00
UAH з ПДВ
624 240,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 774 180,00
UAH з ПДВ
774 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" 802 400,00
UAH з ПДВ
802 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 13:16
Довідка про корупцію
05 липня 2019 09:56
ЮМІТРЕЙД статут.pdf
05 липня 2019 09:56
ЮМІТРЕЙД наказ.pdf
05 липня 2019 09:56
Витяг ЮМІТРЕЙД.pdf
05 липня 2019 09:56
Philips_SanGig 2018.pdf
05 липня 2019 09:56
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
05 липня 2019 09:56
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
05 липня 2019 09:56
Declaration_EMS_Philips-2018-2_signed.jpg

Публічні документи

04 липня 2019 15:42
Електронний підпис
04 липня 2019 15:41
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 15:41
Стаття 17.pdf
04 липня 2019 15:41
Довідка щодо санкцій.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 17:40
Пропозиція.pdf
04 липня 2019 17:40
Висновок OKI.pdf
04 липня 2019 17:40
Статут.pdf
04 липня 2019 17:40
Висновок Loitech.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 16:04
Philips_sanitarno_epidemiya_NL2.jpg
02 липня 2019 16:04
Philips_sanitarno_epidemiya_NL1.jpg
02 липня 2019 16:04
philips Certificate-170925 (1).pdf
02 липня 2019 16:04
Declaration_NV_Philips-2018-2_signed.jpg
02 липня 2019 16:04
Declaration_NV_Philips-2018-1_signed.jpg
02 липня 2019 16:04
3. Статут.pdf
02 липня 2019 16:03
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
02 липня 2019 16:03
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 11:06
Електронний підпис
04 липня 2019 10:47
15. Статут .pdf
04 липня 2019 10:47
7. Паспортні дані .pdf
04 липня 2019 10:47
3. Витяг з ЄДРПОУ 26.06.19.pdf
04 липня 2019 10:47
1. Авторизація 2019.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 12:54
Електронний підпис
01 липня 2019 12:53
ВВМ_UA-2019-06-19-002576-c.pdf
01 липня 2019 12:52
ВВМ_проект договору.pdf
01 липня 2019 12:52
ВВМ (свідоцтво ПДВ).pdf
01 липня 2019 12:52
ВВМ (витяг ПДВ).pdf
01 липня 2019 12:52
ВВМ (виписка з ЄДР).pdf
01 липня 2019 12:52
ВВМ (довідка 4ОПП).pdf

Публічні документи

02 липня 2019 20:55
Електронний підпис
02 липня 2019 20:53
Копія Статуту.pdf
02 липня 2019 20:53
Копія Витягу ПДВ.pdf
02 липня 2019 20:53
Копія Виписки з ЄДР.pdf
02 липня 2019 20:53
№1+видаткова_копія.pdf
02 липня 2019 20:53
11. Проект договору.pdf
02 липня 2019 20:53
05. Довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮМІТРЕЙД

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮМІТРЕЙД
#42661496
Відхилено 542 149,20
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:18
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 555 098,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
555 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:53
0.3_Звіт про виконання_РП_периф.пристр.pdf укладений
02 січня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 12:40
dog147-19.pdf укладений
25 липня 2019 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 555 098,00
UAH (в тому числі ПДВ 92 516,33 UAH)