Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Периферійні пристрої
Очікувана вартість
843 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002576-c ● f1390c9476f04da7846b2226fc1058b9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна казначейська служба України |
Код ЄДРПОУ: | 37567646 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київ обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ БАСТІОННА, будинок 6 |
Контактна особа: |
Анастасія Озерова +380442814979 zakup@treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 12:58 |
Очікувана вартість: | 843 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 215,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Державний бюджет.
Передбачене придбання товару загальною кількістю 340 од, що включає:
1. Маніпулятор "миша" (USB) типу Logitech S96/Logitech M90 USB Black - 130 од.
2. Клавіатура для ПК типу Logitech K120 (UKR OEM) USB Black – 60 од.
3. Принтер типу HP LJ Pro M203dn / Kyocera Ecosys P2040dn - 50 од.
4. Монітор типу PHILIPS 223V7QHAB – 100 од.
Передбачене придбання товару загальною кількістю 340 од, що включає:
1. Маніпулятор "миша" (USB) типу Logitech S96/Logitech M90 USB Black - 130 од.
2. Клавіатура для ПК типу Logitech K120 (UKR OEM) USB Black – 60 од.
3. Принтер типу HP LJ Pro M203dn / Kyocera Ecosys P2040dn - 50 од.
4. Монітор типу PHILIPS 223V7QHAB – 100 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 одиниця
Периферійні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, м.Київ, вул.Бастіонна 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Після отримання Товару та підписання видаткової накладної Замовник здійснює оплату вартості отриманого Товару згідно видаткової накладної протягом 5 (п’яти) календарних днів. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 15:59 |
Тендерна документація_периф.пристр.doc | |
19 червня 2019 15:59 |
Оголошення про проведення ВТ по периф.пристр.pdf | |
19 червня 2019 15:59 |
Витяг з Протоколу тендерного комітету № 44 від 19.06.2019.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:07
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:09
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? Відповідь: «Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Еквівалентні моделі від інших виробників жорстких дисків будуть розглядатися Замовником, у випадку, якщо буде виконана умова Замовника щодо сумісності даних моделей жорстких дисків з серверами (батьківськими пристроями для встановлення) перелік яких наведено у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації. Сумісність має бути підтверджена інформацією від виробника еквівалентних моделей жорстких дисків або виробником серверного обладнання зазначеного в вимогах до закупівлі.» 2.Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? Відповідь: «Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори (в т.ч. ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель за цінами пропозицій зазначеними учасниками шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про Учасників. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір. Тому, у разі участі в процедурі закупівлі одночасно Учасників – платників ПДВ та не платників ПДВ, оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою за цінами пропозицій зазначеними Учасниками.»
Запитання по технічним характеристикам принтера
Дата подання: 24 червня 2019 12:17
Дата відповіді: 25 червня 2019 16:41
Шановний Замовнику ! Чи можливо незначне відхилення технічних вимог, а саме час виходу першої сторінки не більше 9 сек. ? Зміна даного параметру ніяким чином не буде впливати на працездатність обладнання , проте дозволить запропонувати кращу функціональність обладнання , буде більша конкуренція,що в свою чергу призведе до значної економії бюджету.
Відповідь: Державна казначейська служба України стосовно Вашого питання повідомляє наступне. Технічні характеристики принтерів та іншого обладнання закупівлі мають відповідати характеристикам, наведеним у додатку 2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ЮМІТРЕЙД |
619 273,20
UAH з ПДВ
|
542 149,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
594 996,00
UAH з ПДВ
|
555 098,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" |
625 698,00
UAH з ПДВ
|
611 364,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
659 520,00
UAH з ПДВ
|
611 370,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
649 952,40
UAH з ПДВ
|
619 983,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
651 840,00
UAH з ПДВ
|
624 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
657 720,00
UAH з ПДВ
|
624 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
774 180,00
UAH з ПДВ
|
774 180,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОНТЕХСЕРВІС ЛТД"" |
802 400,00
UAH з ПДВ
|
802 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮМІТРЕЙД #42661496 |
Відхилено |
542 149,20
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:18
|
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" #41554748 |
Переможець |
555 098,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 09:53
|
0.3_Звіт про виконання_РП_периф.пристр.pdf | укладений |
02 січня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
25 липня 2019 12:40
|
dog147-19.pdf | укладений |
25 липня 2019 12:39
|