Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – код 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)( Компютерного обаднання)
Очікувана вартість
445 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002374-c ● 2340cdaa2b3a4057b187542fd1fd778a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відділ освіти Малинської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143092 |
Місцезнаходження: | 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. - А |
Контактна особа: |
Ільніцький Роман Андрійович 0661143559 roman1260@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 14:09 |
Очікувана вартість: | 445 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13350 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Комплект компютерного обаднання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 комп.
Комплект компютерного обаднання(Склад комплекту (Ноутбук Dell Inspiron 3573 Windows 10 Home,Проектор BENQ MS506,Екран,Многофункциональное устройство Canon PIXMA Ink Efficiency E414) еквівалент або аналог)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11601, Україна, Житомирська область, МАЛИН, пл.Соборна 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться за фактом поставки товару шляхом оплати Замовником після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару (далі рахунок) та підписаного Сторонами акта приймання-передачі товару або видаткової накладної, якими Сторони підтверджують дату поставки товару Замовнику. Замовник здійснює оплату товару не пізніше 7 (семи) банківських днів з дати поставки Товару шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетної державної установи (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату товару протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок, за умови можливості відтермінування платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з дати одержання товару. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства. Кошти Державного та місцевого бюджетів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 15:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 15:31 |
Додаток 5 Форма пропозиції (3).doc | |
19 червня 2019 15:31 |
Додаток 4 проект договору ТД (1).doc | |
19 червня 2019 15:31 |
Зміни до документації выд 05.06.2019р.(комп.облад).docx | |
19 червня 2019 15:31 |
Додаток 3 Технічні вимоги від 05.06.2019р (комп.обл.) (1).doc | |
19 червня 2019 15:31 |
Додаток 2 - ст.17 (2).doc | |
19 червня 2019 15:31 |
Додаток1 кв.критерії 16ст ТД (3).doc | |
19 червня 2019 15:31 |
Тендерна документація Ноутбуки (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-19-002374-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 17 липня 2019 13:43
вимога
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем ТОВ «КОМЕЛ». В складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Комел» надає банківську гарантію, яка містить невідповідність, а саме: сума цифрами не відповідає сумі прописом, що є суттєвим порушенням та Замовник не може віднести це до формальних помилок, оскільки стягнення такої гарантії буде ускладнене в майбутньому, тому Замовник не має права приймати такий документ як належний документ, навіть не дивлячись на те, що ця помилка спочатку була допущена Замовником в ТД. Однак електронне поле оголошення містить чітку цифру банківської гарантії 13 350 грн. 00 коп. Окрім того, учасником надано посилання на сайт виробника обладнання, при перегляді посилання інформація не відображається, що є суттєвим порушенням. Вимагаємо скасувати рішення про визнання ТОВ «КОМЕЛ» переможцем, зазначена невідповідність є підставою для звернення до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2019 14:55
Вимога № 157082 до № UA-2019-06-19-002374-c
На дану вимогу повідомляємо наступне, учасником (преможцем) було подано тендерне забеспечення згідно тендерної документації, вами не надано підтвердження що забеспеченя ТОВ «КОМЕЛ» не дійсне чи яка проблема може виникнути при її отриманні. Банківська установа при подачі забеспечення перевіряє тендерну документацію та оголошення закупівлі після чого надають її замовнику. У випадку виявлення суттєвої помилки банк зобовязаний повідомити учасника про звернення до замовника щодо виправлення помилок допущених в документації. Забеспечення подане в розмірі 13350 грн 00 коп.
Щодо посилання яке не відображається, нами було здійсненно перевірку і встановлено що на сайти за посиланням https://www.dell.com/support (https://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-support/product/inspiron-15-3573-laptop/manuals) є даний Ноутбук і встроєний від виробника віндовс.
Дана вимога не обгрунтована та її потрібно відхилити.
На дану вимогу повідомляємо наступне, учасником (преможцем) було подано тендерне забеспечення згідно тендерної документації, вами не надано підтвердження що забеспеченя ТОВ «КОМЕЛ» не дійсне чи яка проблема може виникнути при її отриманні. Банківська установа при подачі забеспечення перевіряє тендерну документацію та оголошення закупівлі після чого надають її замовнику. У випадку виявлення суттєвої помилки банк зобовязаний повідомити учасника про звернення до замовника щодо виправлення помилок допущених в документації. Забеспечення подане в розмірі 13350 грн 00 коп.
Щодо посилання яке не відображається, нами було здійсненно перевірку і встановлено що на сайти за посиланням https://www.dell.com/support (https://www.dell.com/support/home/us/en/19/product-support/product/inspiron-15-3573-laptop/manuals) є даний Ноутбук і встроєний від виробника віндовс.
Дана вимога не обгрунтована та її потрібно відхилити.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
374 548,80
UAH з ПДВ
|
365 648,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
369 199,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
432 999,60
UAH з ПДВ
|
369 199,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інтер Системс |
402 300,00
UAH з ПДВ
|
369 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Лещенко Костянтин Олександрович |
408 348,00
UAH з ПДВ
|
382 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" |
431 504,04
UAH з ПДВ
|
431 504,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
365 648,76
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 16:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 13:10
|
Договір №084-с від 26.07.2019.pdf | укладений |
26 липня 2019 13:09
|