Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція, код класифікатора - 33600000-6
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-06-19-002224-c 284102868410482499b684e5781ea236
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Тарасюк

+380672792886 psihzakupka2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Житомирська обласна психіатрична лікарня №1 Житомирської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01991487
Місцезнаходження: 12440, Україна , Житомирська обл., с. Зарічани, шоссе Бердичівське, 3
Контактна особа: Валентина Тарасюк
+380672792886
psihzakupka2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 13:45
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Фармацевтична продукція, код класифікатора - 33600000-6
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
695 упаковка
Аміназин 100 мг №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, шосе Бердичівське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine
1800 упаковка
Аміназин 25 мг №20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, шосе Бердичівське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Chlorpromazine
68 упаковка
Риспаксол 4 мг №60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, шосе Бердичівське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Risperidone
3 упаковка
Сульфаргин мазь 1% - 50.0 г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12440, Україна, Житомирська область, с. Зарічани, шосе Бердичівське,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Silver sulfadiazine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 15:07
Додаток 7.docx
19 червня 2019 15:07
Тендерна документація, 19.06.2019 року.doc
19 червня 2019 15:07
Додаток №5.docx
19 червня 2019 15:07
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-002224-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК", Код ЄДРПОУ:40477029
Дата подання: 20 червня 2019 16:51
щодо усунення дискримінаційних умов документації
детально у прикріплених файлах
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 червня 2019 16:47
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" : предмет закупівлі, роботи чи послуги, що закуповуються замовником в межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасником дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах ( у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі зазначається замовником у порядку , встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмету закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товару, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі, якщо таке посилення є необхідним, воно повинно бути обґрунтовуваним, а специфікація повинна містити вираз або еквівалент . Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Згідно наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 року "Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі" прописано, що під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (дані МНН). У разі, якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Закон не зобов'язує Замовника проводити аналіз наявності або відсутності товару з такими характеристиками у одного чи декількох постачальників. Неспроможність будь - якого потенційного постачальника поставити товари, яких потребує Замовник не є ознакою дискримінації.
З метою надання можливості учасникам довести свою спроможність своєчасного постачання якісних ліків у необхідній кількості та отримання/надання гарантійного листа є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі фармацевтичної продукції, яка застосовується для уникнення постачання фальсифікованих, неякісних або підроблених (не вимогуоригинальних) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та з порушенням термінів. Слід зазначити, що виробники медичних препаратів, як вітчизняні та і іноземні, зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладанні з ними відповідних договорів та надання гарантій щодо належного виконання своїх зобов'язань у майбутньому.
Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представники (дистриб'ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізувати їх продукцію.
Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні лікарські засоби, що є предметом зазначеної закупівлі.
Крім того, в додатку 2 тендерної документації на закупівлю міститься наступна інформація:"... всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як "або еквівалент".
Примітка:
У разі, якщо учасник тендеру пропонує для постачання еквівалент товару, що вимагається замовником, він повинен зазначити в формі "Тендерна документація" - конкретне найменування товару, що пропонується для постачання та надати інформацію (довідка або гарантійний лист) в довільної формі з підтвердженням того, що запропонований товар є еквівалентом і за технічними та якісними характеристиками повністю відповідає вимогам замовника".
Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

20 червня 2019 16:51
Вимога окремий лот.docx
20 червня 2019 16:51
Лист МОЗ-МЕРТ.pdf
20 червня 2019 16:51
Рішення від 22.06.2018 № 6135.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС" 196 145,59
UAH з ПДВ
196 145,59
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 199 404,03
UAH з ПДВ
199 404,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 14:09
Електронний підпис
11 липня 2019 10:20
Електронний підпис
11 липня 2019 10:05
Накладна.pdf
11 липня 2019 10:05
Відгук 3.pdf
11 липня 2019 10:05
Аналогічний договір.pdf
04 липня 2019 09:50
Електронний підпис
04 липня 2019 09:46
Статут.PDF
04 липня 2019 09:46
свідоцтво 1.PDF
04 липня 2019 09:46
Ліцензія.pdf
04 липня 2019 09:46
Доручення на підпис.PDF
04 липня 2019 09:46
довідка ст 17.PDF
04 липня 2019 09:46
Довідка про юр особу.PDF
04 липня 2019 09:46
Довідка остан 3 років.PDF
04 липня 2019 09:46
Довідка ЄДРПОУ.PDF
04 липня 2019 09:46
Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 09:46
гарант лист Фито Лек.pdf
04 липня 2019 09:46
Гарант лист Гриндекс.pdf
04 липня 2019 09:46
гарант лист 5 днів.PDF
04 липня 2019 09:46
Витяг з ЄДР Н.PDF
04 липня 2019 09:46
Аналогічні договори.pdf
04 липня 2019 09:46
тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
Переможець 196 145,59
UAH з ПДВ
11 липня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ФІРМА "САНІТАС"
#22065477
196 145,59
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 09:25
аптека 1.pdf укладений
23 липня 2019 09:24
аптека 2.pdf укладений
23 липня 2019 09:24
аптека 3.pdf укладений
23 липня 2019 09:24
аптека 4.pdf укладений
23 липня 2019 09:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 196 145,59
UAH (в тому числі ПДВ 12 831,95 UAH)