Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2019 11:01 |
Очікувана вартість: | 3 858 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 38 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 77160 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 14:36 |
ТД_331-19_Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів.doc | |
19 червня 2019 14:36 |
Проект договору муфти.docx | |
19 червня 2019 14:36 |
1_Оголошення_.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації встановлено наступну вимогу: " Надати копію одного з наступних документів, які надають право на надання послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів: атестат виробництва та/або сертифікат на систему управління якістю, який надає право виконувати відповідні послуги, завірений підписом та печаткою Уповноваженої особи Учасника."
Ця вимога необґрунтовано дискримінує участь учасників торгів, які не мають на момент подачі пропозиції атестату чи сертифікату, але мають можливість, досвід виконання аналогічних робіт та можуть запропонувати конкурентну ціну. Також зазначаємо, що час необхідний для отримання зазначених дозвільних документів є значно більшим, ніж час відведений на подання пропозицій.
У 2018 році Вами було проведено ідентичні закупівлі: "Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів"
UA-2018-09-27-000839-b
UA-2018-09-27-001819-a
У тендерній документації вказаних закупівель відсутня вимога щодо наявності атестату чи сертифікату, Хоча, наголошуємо, відбувалася закупівля ідентичних послуг безпосередньо вашим підприємством.
Враховуючи вищезазначене Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання документів, які вимагаються у п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 червня 2019 17:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-17-000036 ● 9d5109fbe2a44dafac54468edb1696f0
- Статус: завершено ● Дата: 12 листопада 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 жовтня 2019 17:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.10.2019 № 301
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-19-001999-c 19.06.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 жовтня 2019 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" |
3 857 760,00
UAH з ПДВ
|
3 857 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вектор Схід" |
3 858 000,00
UAH з ПДВ
|
3 858 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" #38284929 |
Переможець |
3 857 760,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 08:14
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2020 19:11
|
Звіт про виконання договору КВІК № 19544.doc | укладений |
11 січня 2020 19:11
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2019 17:22
|
УЗ ЦЛ-19544 Ю.pdf | укладений |
31 липня 2019 17:22
|