Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 858 030,00 UAH
UA-2019-06-19-001999-c 746a8a2171ba42f09e48c51281a6d16b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:01
Очікувана вартість: 3 858 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001999-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕМЕЛЕКТРОМАШ", Код ЄДРПОУ:38200215
Дата подання: 24 червня 2019 15:59
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Шановний Тендерний комітет, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації.
У п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації встановлено наступну вимогу: " Надати копію одного з наступних документів, які надають право на надання послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів: атестат виробництва та/або сертифікат на систему управління якістю, який надає право виконувати відповідні послуги, завірений підписом та печаткою Уповноваженої особи Учасника."
Ця вимога необґрунтовано дискримінує участь учасників торгів, які не мають на момент подачі пропозиції атестату чи сертифікату, але мають можливість, досвід виконання аналогічних робіт та можуть запропонувати конкурентну ціну. Також зазначаємо, що час необхідний для отримання зазначених дозвільних документів є значно більшим, ніж час відведений на подання пропозицій.
У 2018 році Вами було проведено ідентичні закупівлі: "Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів"
UA-2018-09-27-000839-b
UA-2018-09-27-001819-a
У тендерній документації вказаних закупівель відсутня вимога щодо наявності атестату чи сертифікату, Хоча, наголошуємо, відбувалася закупівля ідентичних послуг безпосередньо вашим підприємством.
Враховуючи вищезазначене Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання документів, які вимагаються у п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 липня 2019 09:49
Причина: Відсутність причини для подання вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001999-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕМЕЛЕКТРОМАШ", Код ЄДРПОУ:38200215
Дата подання: 30 червня 2019 17:03
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність причини для подання скарги
Дата: 08 липня 2019 09:48
рішення від 03.07.2019 № 8783 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:05
рішення від 10.07.2019 № 9266.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:20

Документи подані скаржником

30 червня 2019 17:03
Скарга UA-2019-06-19-001999-c.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000036 ● 9d5109fbe2a44dafac54468edb1696f0
  • Статус: завершено ● Дата: 12 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2019 17:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-19-001999-c 19.06.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 25 жовтня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" 3 857 760,00
UAH з ПДВ
3 857 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вектор Схід" 3 858 000,00
UAH з ПДВ
3 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 11:53
Електронний підпис
05 липня 2019 11:51
1. Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:51
документи додатку 2.rar
05 липня 2019 11:51
документи додатку 1.rar

Публічні документи

05 липня 2019 12:46
статут ВВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"

ТОВ "Вектор Схід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"
#38284929
Переможець 3 857 760,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 08:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"
#38284929
3 857 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 19:11
Звіт про виконання договору КВІК № 19544.doc укладений
11 січня 2020 19:11
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 17:22
УЗ ЦЛ-19544 Ю.pdf укладений
31 липня 2019 17:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 857 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 642 960,00 UAH)