Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 858 030,00 UAH
UA-2019-06-19-001999-c 746a8a2171ba42f09e48c51281a6d16b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 липня 2019 11:01
Очікувана вартість: 3 858 030,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001999-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕМЕЛЕКТРОМАШ", Код ЄДРПОУ:38200215
Дата подання: 24 червня 2019 15:59
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Шановний Тендерний комітет, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів та внесення змін до тендерної документації.
У п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації встановлено наступну вимогу: " Надати копію одного з наступних документів, які надають право на надання послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів: атестат виробництва та/або сертифікат на систему управління якістю, який надає право виконувати відповідні послуги, завірений підписом та печаткою Уповноваженої особи Учасника."
Ця вимога необґрунтовано дискримінує участь учасників торгів, які не мають на момент подачі пропозиції атестату чи сертифікату, але мають можливість, досвід виконання аналогічних робіт та можуть запропонувати конкурентну ціну. Також зазначаємо, що час необхідний для отримання зазначених дозвільних документів є значно більшим, ніж час відведений на подання пропозицій.
У 2018 році Вами було проведено ідентичні закупівлі: "Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів"
UA-2018-09-27-000839-b
UA-2018-09-27-001819-a
У тендерній документації вказаних закупівель відсутня вимога щодо наявності атестату чи сертифікату, Хоча, наголошуємо, відбувалася закупівля ідентичних послуг безпосередньо вашим підприємством.
Враховуючи вищезазначене Вашою вимогою порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозористі на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційну вимогу щодо необхідності надання документів, які вимагаються у п. 2.2. Додатку 1 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 липня 2019 09:49
Причина: Відсутність причини для подання вимоги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001999-c.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРРЕМЕЛЕКТРОМАШ", Код ЄДРПОУ:38200215
Дата подання: 30 червня 2019 17:03
Порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2019 22:05
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність причини для подання скарги
Дата: 08 липня 2019 09:48
рішення від 03.07.2019 № 8783 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 липня 2019 22:05
рішення від 10.07.2019 № 9266.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 20:20

Документи подані скаржником

30 червня 2019 17:03
Скарга UA-2019-06-19-001999-c.pdf

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-17-000036 ● 9d5109fbe2a44dafac54468edb1696f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-17 17:49:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.10.2019 № 301

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.10.2019 № 301


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9 UA-2019-06-19-001999-c 19.06.2019 повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 21 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", 41022900, Україна, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з ремонту автоматичних муфт генератора пасажирських вагонів, 3858030UAH, 50530000-9, ДК021, 1, посл.
  3. Інформація про оприлюднення: 746a8a2171ba42f09e48c51281a6d16b, 2019-06-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.06.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Машинобудівний завод «Квік», протокол засідання тендерного комітету Замовника від 16.07.2019 № 43-20/07/19, повідомлення про намір укласти договір, договір від 31.07.2019 № УЗ/ЦЛ-19544/Ю, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2019 № 9266-р/пк-пз., 21 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік" 3 857 760,00
UAH з ПДВ
3 857 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вектор Схід" 3 858 000,00
UAH з ПДВ
3 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 11:53
sign.p7s
05 липня 2019 11:51
1. Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 11:51
документи додатку 2.rar
05 липня 2019 11:51
документи додатку 1.rar

Публічні документи

05 липня 2019 12:46
статут ВВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"
#38284929
Переможець 3 857 760,00
UAH з ПДВ
17 липня 2019 08:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2019 08:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Машинобудівний завод"Квік"
#38284929
3 857 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 17:22
УЗ ЦЛ-19544 Ю.pdf укладений
31 липня 2019 17:22

Актуальні тендери

До пошуку