Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативний телемедичний діагностичний комплекс
Очікувана вартість
1 210 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001809-c 638c22bc34454c7186c21ecf920b9d8d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "ЗНАМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" Знам'янської районної ради
Код ЄДРПОУ: 38844190
Місцезнаходження: 27452, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янський район, село Володимирівка , вул. Дружби, 24 А
Контактна особа: Олена Лифар
+380953054611,+380962837362,+380523320453
zakupki_rcpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 09 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 11:13
Очікувана вартість: 1 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Технічні вимоги до товару в тендерній документації торгів .
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Портативний телемедичний діагностичний комплекс (код НК 024:2019 - 48041 Система для вибіркового контроля фізіологічних показників, для домашнього використання) (Джерело фінансування -- субвенція з обласного бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, місто Знам'янка, вул. Гагаріна, буд. 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 10 банківських днів з моменту поставки товару проводить оплату за фактично поставлений товар відповідно до накладних Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2019 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2019 18:27
зміни до тендерної документації 12.08.19р..docx.pdf
12 серпня 2019 18:27
Тендерна документація зі змінами від 12.08.19р..docx
19 червня 2019 14:02
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001809-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 21 червня 2019 11:15
Вимагаємо усунути порушення в процедурі закупівлі
Ознайомившись з тендерною документацією, звертаємось до замовника з
наступним:
1. Згідно розпоряджень та наказів державних органів України стосовно впровадження
телемедичних технологій в сільській місцевості, замовник зобов’язаний закупити
обладнання (витратити державні кошти) для підвищення якості надання медичних послуг
шляхом проведення телемедичних консультацій. Відповідно до Наказу МОЗ України
№148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного
оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають
первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням
телемедецини передбачена закупівля: Загальної оглядової цифрової камери, Набору
цифрових «скопічних» систем з генератором світла, Інтерактивного цифрового
стетоскопу, Монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ,
термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографу з цифровим
інтерфейсом.
Замовник вирішив об’єднати все рекомендоване до закупівлі обладнання в єдиний
комплекс та придбати портативний телемедичний діагностичний комплекс. Відповідні
медико-технічні вимоги викладені в тендерній документації.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних
торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до
дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного
телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам
здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині
встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають
тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення –
Діагностичному комплексу IDIS 7500.
Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC –
http://www.contecmed.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product
_id=265&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=607
До даного запиту додається Декларація про відповідність та Інструкція по експлуатації
комплексу IDIS 7500.
Як приклад відповідності тільки одній моделі обладнання, просимо звернути увагу на
наступні пункти медико-технічних вимог:
1 Обладнання виконує такі функції:
- Електрокардіографічне дослідження.
- Вимірювання артеріального тиску.
- Вимірювання частоти пульсу.
- Вимірювання насиченості крові киснем.
- Вимірювання температури.
- Спірометрія.
- Дерматоскопія.
- Загальний огляд пацієнта.
2 ПАК повинен забезпечувати можливість проведення повноцінних обстежень пацієнтів
в польових умовах
3  Фотозйомка пацієнта або необхідних ділянок тіла тощо, наявність.

4  Аудіозапис, наявність
5  Наявність зовнішніх портів вводу-виводу інформації: RJ-45, аудіо, мікро USB,
HDMI, 3xUSB2.0 тип А
6 Можливість встановлювати налаштовування для взаємодії з хмарним сховищем:
 Веб-адресу API хмарного сховища
 Параметри підключення до API
7 Можливість доступу до результатів обстежень та вимірювань лікарям та пацієнтам
через веб-браузер. Надання результатів після введення унікального номеру
обстеження (всі вимірювання за цим обстеженням)
Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує,
що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають
переваги продукції конкретного виробника компанії CONTEC (Китай).
Просимо – документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників
відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам. У
випадку неможливості надати такі підтвердження, просимо внести зміни в медико-технічні
вимоги до предмету закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження
Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та
фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання
медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля - 12-канального
електрокардіографу з цифровим інтерфейсом.
Разом з тим, із аналізу тендерної документації випливає, що замовник вилучив
електрокардіографи із переліку обладнання для закупівлі. Це видається досить дивним,
враховуючи той факт, що на сьогодні серцево-судинні захворювання залишаються однієї
із основних причин смертності населення України. Беручи до уваги, що планується
закупівля обладнання для лікувальних закладів в сільській місцевості всієї області,
замовник свідомо обмежує ці лікувальні заклади в можливості боротьби з серцево-
судинними захворюваннями.
В тендерній документації досить повно виписані вимоги до каналу ЕКГ. Але ці вимоги
мають відношення до каналу ЕКГ монітору життєво-важливих показників. Монітори
життєво-важливих показників – це прилади, які також можуть реєструвати
електрокардіограми. Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори
реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану
серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю
реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача
моніторингу стану пацієнта в критичних ситуаціях. В Україні впроваджена жорстка система
контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації
біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи
повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби
медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до
розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця
пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який
пройшов відповідні випробування та сертифікацію. Тобто, електрокардіограма, що
зареєстрована монітором, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для
розширеного кардіологічного діагностування. Міністерство охорони здоров’я України чітко
наголошує на цих відмінностях та вказує в Примірному табелі матеріально-технічного
оснащення на необхідність закупівлі як моніторів життєво-важливих показників, так і 12-
канальних електрокардіографів.
Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах
пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на
відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-
25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN

60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо
безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу».
Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на
відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована
електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даного
запиту наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS,
де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може
зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики.
Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає
діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку
неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад,
згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної
(спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної
реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак
гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що
зареєстроване монітором життєво-важливих показників взагалі не містить інформації про
подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри
на критичний стан.
З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної
документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для
діагностики серцево-судинної системи шляхом телемедичних консультацій, просимо
доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою
вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що
планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015
Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки
електрокардіографів».
Хочемо наголосити, що закупівля медичного обладнання та подальше його
використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного
діагнозу та лікування, є грубим порушенням діючого законодавства України.
Просимо прийняти до уваги рішення за аналогічною закупівлею UA-2019-05-
23-000477-c, в якому замовник задовільнив вищевказані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 18:22
Шановний Учаснику, тендерним комітетом розглянуто вимогу щодо усунення порушень від 21 червня 2019.
За результатами розгляду повідомляємо про відхилення заявленої вимоги з огляду на викладене нижче: Медико-технічні вимоги на обладнання вказані відповідно до призначення обладнання та використання у діагностичному процесі. Вимоги до тендерної документації встановлено статтею 22 ЗУ про публічні Закупівлі. Серед іншого п 3 частини 1 статті 22 Закону встановлено наступне: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовник обґрунтовано вважає, що опис предмету закупівлі в повній мірі відповідає вимогам зазначеної статті та технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а тому вважаємо, що Ваше твердження про відповідність технічним вимогам документації тільки одній моделі обладнання є припущенням. Замовником також враховано, що предмет закупівлі відноситься до категорії товарів "вироби медичні". Чинним законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», не передбачено покладення на замовника обов’язків під час організації закупівлі документально доводити кількість можливих виробників предмету закупівлі та надання з цього приводу доказів на вимогу потенційних учасників. Таким чином, вважаємо, що медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі, що зазначені у тендерній документації, у повній мірі відповідають вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та основним принципам публічних закупівель. 2. У вимогах до обладнання вказані вимоги щодо запису ЕКГ, які не містять протирічь щодо вимог до електрокардіографів та дозволяють проводити діагностику серцевої діяльності: • Синхронна 12-канальна реєстрація ЕКГ-сигналів, наявність. • Режим ручного запису ЕКГ з вибором тривалості, наявність. • Режим ритму, по 12 каналах (I, II, III, aVR, aVL, aVF и V1, V2, V3, V4, V5, V6) • Система відведень, стандартна 12-канальна «Ейнтховен – Гольдбергер – Вільсон» • Відображення ЕКГ на дисплеї головного модуля ПАК, наявність • Одночасне відображенням каналів ЕКГ на екрані, не менше 12 відведень • Точність, не гірше ±1% або ±1уд.хв. • Системний шум, вихідна амплітуда, не більше 30мкВ • Чутливість, не гірше 10мм/мВ • Швидкість реєстрації, не більше 25мм/с • Напруга калібрування, 1мВ±5%, наявність • Автоматичне виявлення підключення електродів, наявність • Перегляд ЕКГ перед записом, наявність • Час запису ЕКГ, не менше 10 с, наявність • Вибір часу запису ЕКГ, не менше 3 інтервалів, наявність • Вимірювання ЧСС, не гірше 15-300 ударів/хв. • Точність, не гірше ±1% або ±1 ударів/хв. До переліку документів, які повинні надаватися учасниками передбачено надання декларації про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту. Підставою для даної вимоги є загально обов’язковий нормативний документ - Постанова Кабінету Міністрів України №753 від 17.08.2016, якою затверджено технічний регламент щодо медичних виробів. Так, відповідно до п. 9 Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Відповідно, у випадку якщо будь-яким з учасників буде надано пропозицію, за якою технічні та якісні характеристики товару будуть відповідати вимогам і технічної частини тендерної документації і вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів - дана пропозиція буде вважатись такою, що відповідає умовам проведення тендеру. Щодо вимоги скаржника доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів», то окремо зазначаємо наступне: як було зазначено вище, тендерною документацією передбачено подання у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність товару вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів. Звертаємо Вашу увагу, що технічний регламент не містить вимоги щодо відповідності електрокардіографів вимогам стандарту ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів. Враховуючи вказане, визначення у документації запропонованої Вами вимоги може призвести до штучного обмеження конкуренції та є додатковою вимогою порівняно з мінімально необхідними, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» може вважатися дискримінацією. Питання щодо врахування відповідності медичного виробу конкретному стандарту в рамках повної процедури оцінки відповідності відноситься до повноважень призначених органів з оцінки відповідності. Одночасно, встановлення відповідності медичних виробів вимогам технічного регламенту щодо виробів медичного призначення, відноситься до повноважень призначених органів з оцінки відповідності. Відтак, діючий сертифікат або сертифікати відповідності, якщо виробів декілька, буде (на законних підставах) розглядатись Замовником як доказ відповідності медичного виробу вимогам діючого законодавства. Виходячи з вищенаведеного, ми не можемо погодитись на внесення запропонованих Вами змін.

Документи подані скаржником

21 червня 2019 11:15
Інструкція IDIS 7500

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001809-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 09 липня 2019 15:23
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб, додаткового фінансового навантаження в частині надання безоплатних послуг унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб'єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників. Додатково повідомляємо, що комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна лікарня" уже оголошувало закупівлю з аналогічним медико-технічним завданням - номер оголошення: UA-2019-05-17-000738-c. За результатами розгляду скарги ТОВ "Медична техніка" від 13.06.2019 № UA-2019-05-17-000738-c.a4, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України прийнято рішення № 9008-р/пк-пз, згідно з яким Колегія постановила зобов'язати комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна лікарня" внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 липня 2019 21:15
Рішення від 11.07.2019 №9314 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 липня 2019 21:14
Рішення від 26.07.2019 №10158.pdf
Дата публікації: 31 липня 2019 22:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Звіт про внесені зміни до тендерної документації відповідно до скарги ТОВ "Медична тхніка".
Дата виконання рішення замовником: 12 серпня 2019 18:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” 1 202 499,43
UAH з ПДВ
1 202 499,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА 1 208 896,70
UAH з ПДВ
1 208 896,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2019 18:04
НМТ 27.08.19г.pdf
19 серпня 2019 13:16
Електронний підпис
19 серпня 2019 12:17
ТХ.zip
19 серпня 2019 12:17
Відповідність.zip
19 серпня 2019 12:17
Реєстрац_повноваження.zip
19 серпня 2019 12:17
ЦП Знамянка 3 поз.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 08:46
Електронний підпис
12 липня 2019 13:39
Електронний підпис
12 липня 2019 13:38
6 Істотні умови.pdf
12 липня 2019 13:38
5 Інші документи.pdf
12 липня 2019 13:38
2 ЦІнова пропзиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

ТОВ УКР ДІАГНОСТИКА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”
#39542670
Переможець 1 202 499,43
UAH з ПДВ
28 серпня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”
#39542670
1 202 499,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 16:02
Договір № 168 від 09.09.19р..pdf укладений
09 вересня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 202 499,43
UAH (в тому числі ПДВ 79 630,43 UAH)