Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (парти шкільні одномісні та стільці для учнів 1 класів нової української школи)
Очікувана вартість
46 550,00 UAH
UA-2019-06-19-001797-c e2334bc8ed0c499c80393b6c459b533e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Павлівна Ісматуллаєва

+380564620199 schoolinternat8@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ № 8 І-ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20204696
Місцезнаходження: 50047, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг , ВУЛИЦЯ СЕРГІЯ КОЛАЧЕВСЬКОГО, будинок 86 А
Контактна особа: Любов Павлівна Ісматуллаєва
+380564620199
schoolinternat8@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
09.04.2019 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю ID:UA-2019-04-09001917-а. Проте станом на 25.04.2019 року (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-04-09-001917-a, дата формування звіту: 25 квітня 2019) було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 06.05.2019 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю ID:UA-2019-05-07-000269-а. Проте знову ж таки станом на 23.05.2019 року(ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-05-07-000269-a, дата формування звіту: 23 травня 2019) було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом «Шкільні меблі» (парти шкільні одномісні та стільці для учнів 1 класів нової української школи) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 39160000-1 через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.4 ч.2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року(зі змінами).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:04
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Шкільні меблі
(парти шкільні одномісні та стільці для учнів 1 класів нової української школи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50047, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул. С.Колачевського,86а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

19 червня 2019 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Печений Володимир Борисович
#2959011296
Переможець 46 060,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 14:04

Документи

19 червня 2019 14:04
Електронний підпис
19 червня 2019 14:04
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2019 14:04
Інші документи.pdf
19 червня 2019 14:04
ЄДР.docx
19 червня 2019 14:04
Довідка п.3.png

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 14:04

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Печений Володимир Борисович
#2959011296
46 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 14:04
Електронний підпис
19 червня 2019 14:04
Довідка ст.17.pdf
19 червня 2019 14:04
Інші документи.pdf
19 червня 2019 14:04
ЄДР.docx
19 червня 2019 14:04
Довідка п.3.png

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 10:24
Електронний підпис укладений
05 липня 2019 14:00
Договор 001797-с.pdf укладений
05 липня 2019 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 46 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 676,67 UAH)