Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги дитячих таборів відпочинку.
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001473-c 8c0dd529d8ed4cefa3d9ce8015f133f1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарук Алла

+0332704655 pidgayci@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підгайцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332331
Місцезнаходження: 45602, Україна , Волинська обл., с. Підгайці Луцький район, вул. Шкільна, 30
Контактна особа: Бондарук Алла
+0332704655
pidgayci@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
17 травня 2019 року та 03 червня 2019 року були оголошені відкриті торги на закупівлю: «Послуги дитячих таборів відпочинку, (код ДК 021:2015 – 55243000-5)».
Проте на жоден з оголошених торгів не було подано ні однієї пропозиції. У зв’язку з цим торги не відбулися.
Відповідно до п.4 частини другої ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, то замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі.
Дана норма Закону «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами надає право Замовнику укласти договір про закупівлю після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 14:15
Оскарження наміру укласти договір: 30 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Придбання послуг (путівок) у дитячий оздоровчий табір з метою оздоровлення дітей шкільного віку (від 7 до 17 років включно) в літній період 2019 року
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 серпня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 55243000-5 — Послуги дитячих таборів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 червня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:35
Протокол рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ
#02661728
Переможець 240 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2019 14:15

Документи

19 червня 2019 14:15
Електронний підпис
19 червня 2019 12:37
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2019 14:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОФСПІЛКИ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНИХ УСТАНОВ
#02661728
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 червня 2019 14:15
Електронний підпис
19 червня 2019 12:37
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
02 липня 2019 09:16
Договір 204.pdf укладений
02 липня 2019 09:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 240 000,00
UAH