«Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні» ДК 021:2015 – 33190000-8
Очікувана вартість
240 430,00 UAH
UA-2019-06-19-001402-c 642d9f51e0834a1186c61453c75448c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Маріупольське територіальне медичне об'єднання здоров'я дитини та жінки"
Код ЄДРПОУ: 05492930
Місцезнаходження замовника: 87500, Україна, Донецька обл., Маріуполь, ПРОСПЕКТ ЛЕНІНА, будинок 80
Контактна особа замовника: В'ячеслав Чернікін
+380629333474
ky.mtmo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:07
Очікувана вартість: 240 430,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 202,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


1. Повітрянний стерилізатор ГП-80 -3од.
2.Опромінювач-реціркулятор бактеріцідний
ОРБПе 5-30-5од.
3. Стіл приладовий офтальмологічний механічний-4од.
4.Шафа медична двостукова ШМ-2 -3од.
5. Шафа медична з сейфом двостулковим ШМ-2С-5од.
6. Стіл перев’язочний-1од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
медичне обладнання та вироби мед призначення для стаціонарних відділень лікарні (відповідно до технічногозавдання Додаток №3 до ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, пр.Миру,80
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 12:14
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 12:13
ТД мед. обладнання для стаціонарів.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Приведіть документацію до відповідності Закону про закупівлі
Дата подання: 19 червня 2019 13:14
Дата відповіді: 19 червня 2019 15:16
"З метою уникнення фальсифікату наявність гарантій-ного листа від виробника або його офіційного пред-ставника в Україні, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визна-чені цією Документацією та пропозицією Учасника". Шановний Замовнику, видаліть дану вимогу, оскільки згідно постанови АМКУ, дана вимога в процедурі відкритих торгів є протизаконною. Напевне торги під конкретного Учасника планувались, але вибачте, продцедура торгів- ВІДКРИТІ, та будь які дискримінаційні вимоги, та спроби звузити максимально кількість учасників - є завідомо протизаконними.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані умови є обов'язковими абсолютно для всіх участників торгів. Гарантія для обладнання обов'язкова.!!!
Розясніть вимоги
Дата подання: 19 червня 2019 15:35
Дата відповіді: 20 червня 2019 09:22
Шановний Замовнику, Ви вимагаєте надання гарантії на обладнання протягом 12 місяців та післягарантійне обслуговування, чи вимагається надання гарантійного листа виробника, стосовно спроможності поставити обладнання ? (але не зрозуміло, яким чином треті особи , що не включаються до можливого договору, та не несуть ніякої відповідальності можуть гарантувати виконання обовязків за даним договором )??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Обов'язковою вимогою кожного постачальника обладнання є ГАРАНТІЯ! Шановний постачальник, в зв'язку із тим, що ви є кінцевим постачальником (отримувачем коштів), ви повинні сформувати необхідний пакет документів, до складу якого входять також гарантійні зобов'язання. Система електронних торгів "ПРОЗОРРО" прямо на це вказує. З виникнення будь-яких питань будь ласка звертайтесь за нашою адресою, або за телефонами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лікомед" 240 077,85
UAH з ПДВ
240 077,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Солар-Україна" 240 343,40
UAH з ПДВ
240 343,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 15:58
Довідка ДФС.PDF
03 липня 2019 17:47
Тендерна пропозиція.PDF
03 липня 2019 17:47
СанГИГ висновок Атон.pdf
03 липня 2019 17:47
Сан-висновок Заповіт.pdf
03 липня 2019 17:47
Паспорт ШМ-2С.PDF
03 липня 2019 17:47
Паспорт Шафа ШМ-2.PDF
03 липня 2019 17:47
копія витягу ПДВ.PDF
03 липня 2019 17:47
Довідка МТБ Лікомед.pdf
03 липня 2019 17:47
Гарант лист Прогрес.PDF
03 липня 2019 17:47
Витяг Ликомед 21.06.2019.pdf
03 липня 2019 17:47
Висновок СЕС.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 08:25
ШМ-2с паспорт.pdf
04 липня 2019 08:25
ШМ-2 паспорт.pdf
04 липня 2019 08:25
серт МИЗ-МА ИСО.pdf
04 липня 2019 08:25
Свідоцтво ПДВ.PDF
04 липня 2019 08:25
СанГИГ висновок Атон.pdf
04 липня 2019 08:25
Сан-висновок Заповіт.pdf
04 липня 2019 08:25
Протокол зборів.PDF
04 липня 2019 08:25
Паспорт Стіл СП-1.pdf
04 липня 2019 08:25
Паспорт ГП.pdf
04 липня 2019 08:25
ОРБПе 5-30 паспорт.pdf
04 липня 2019 08:25
Копія статуту С-У.PDF
04 липня 2019 08:25
Договір 102 Бахмут.PDF
04 липня 2019 08:25
Договір 75 Бахмут.PDF
04 липня 2019 08:25
Довідка про учасника.PDF
04 липня 2019 08:25
Довідка МТБ.PDF
04 липня 2019 08:25
Довідка екологія.PDF
04 липня 2019 08:25
декларация Атон.pdf
04 липня 2019 08:25
Висновок СЕС.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лікомед"
#31236727
Переможець 240 077,85
UAH з ПДВ
10 липня 2019 11:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лікомед"
#31236727
240 077,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
24 липня 2019 09:19
дог 256 від 24.07.2019р.FR10.pdf укладений
24 липня 2019 09:18
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2019 10:05
Д.У. к Договору №256.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 10:04
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 13:34
повідомлення + доп.уг №256.FR10.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін поставки
Номер договору про закупівлю: 256
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку