Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Степова від вул. О.Кошового до кладовища в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
1 940 267,00 UAH
UA-2019-06-19-001394-c 48e267c49877437db08254bb4b898452
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Садляк

+380952263609
+380997512856
myhaylivka.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Михайлівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 04375642
Місцезнаходження: 57116, Україна , Миколаївська обл., с. Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9
Контактна особа: Сергій Садляк
+380952263609,+380997512856
myhaylivka.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:25
Очікувана вартість: 1 940 267,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 402,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Степова від вул. О.Кошового до кладовища в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області
(Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:12
Додаток 5 (Степова-Михайлівка).rar
19 червня 2019 12:12
Додаток_6_(Степова-Михайлівка).PDF
19 червня 2019 12:12
ТД_КР_(Степова-Михайлівка).PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001394-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: КРИВЕНКО МИХАЙЛО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2604721490
Дата подання: 24 червня 2019 00:24
Уточнення по тендерній документації
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) передбачає принципи здійснення закупівель, а саме згідно ч.1 закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п.3 ст.5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 23 Закону передбачено надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, а саме згідно ч.1 цієї статті фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до ч.2 ст.23 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.

Відповідно до пп.2 п.3.1. р. 3 тендерної документації (далі – ТД) тендерна пропозиція (далі – ТП) подається шляхом завантаження файлів, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до п.п.1 п 3.5. Розділу 3 цієї ТД.
Згідно пп.1 ч.3.5 р.3 ТД на виконання статті 16 Закону Учасники повинні документально підтвердити відповідність наступним кваліфікаційним критеріям:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям надається Учасниками згідно форм та вимог, встановлених у Додатках 1, 2, 3 цієї тендерної документації.
У Додатку 3 до ТД Замовником вказано, що «…Для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» учасник повинен зазначити в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформацію про один аналогічний договір, а також у складі тендерної пропозиції надати не більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання. Зазначення в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформації більше ніж про один аналогічний договір, а також надання більше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання, призведе до відхилення тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.»
На підставі вищевикладеного вважаємо, що Замовник в порушення вимог ст.ст. 3, 5, 22 Закону обмежує право учасників у підтверджені ними досвіду виконання та у наданні не менше одного аналогічного договору, чим порушує право учасників підтвердити свою кваліфікацію.
Вимагаємо даний пункт Додатку 3 викласти у наступній редакції «Для підтвердження кваліфікаційного критерію «досвід виконання аналогічного договору» учасник зазначає в довідці про досвід виконання аналогічного договору інформацію про аналогічний(-і) договір(-и), а також у складі тендерної пропозиції надає не менше одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання.»

В пункті 7 частини 1 статті 1 Закону зазначається, що забезпечення виконання договору про закупівлю – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю та в п.8 ч.1 ст.1 Закону зазначається, що забезпечення тендерної пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Згідно ст.24 Закону передбачено умови забезпечення тендерної пропозиції, а саме ч.1 цієї статті передбачає, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт на умовах, визначених тендерною документацією.
Згідно ч.3 ст.24 Закону чіткий перелік умов, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними;
непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю;
ненадання переможцем у строк, визначений в абзаці другому частини третьої статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Згідно ч.4 ст.24 Закону забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру;
відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Відповідно до п.9 ч.3 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою НБУ №639 від 15.12.2004р. (далі – Положення) визначено, що гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов'язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов'язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії.
Згідно ч.9 Положення дійсно передбачено, що відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії.
Однак ч.26 Положення, як і п.2 ч.1 ст.24 Закону, першочергово передбачено чіткий перелік реквізитів, що має містити дана гарантія, а саме:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).
Розділом V Положення передбачено порядок сплати банком-гарантом (резидентом) коштів за гарантією в разі настання гарантійного випадку:
ч.36 Положення. Банк-гарант (резидент), отримавши від бенефіціара або банку бенефіціара, або іншого банку вимогу, перевіряє достовірність цієї вимоги, а також те, що вона становить належне представлення.
Банк-гарант (резидент) надсилає копію вимоги, що становить належне представлення, принципалу (разом із копіями документів, якими вона супроводжувалася, якщо подання таких документів передбачалось умовами гарантії).
ч.37 Положення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти бенефіціару за гарантією в разі отримання вимоги, що становить належне представлення.
ч.38 Положення. Банк-гарант (резидент) сплачує кошти за гарантією на умовах і в строки, передбачені гарантією для оплати вимоги та згідно з реквізитами, зазначеними в гарантії, якщо інші реквізити не визначені у вимозі.
ч.39 Положення. Зобов'язання банку-гаранта (резидента) зменшується на суму, сплачену за гарантією в разі здійснення банком-гарантом (резидентом) часткової сплати коштів за гарантією.
Тобто відповідальність банка згідно ч.9 Положення наступає автоматично за недотримання вимог чинного законодавства України, у т.ч. даного Положення.
На підставі вищевикладеного вимагаємо наступне.
По-перше, з метою дотримання вимог п.2 ч.1 ст.24 Закону та ч.26 Положення, в п.3.2 р.3 ТД видалити пункт про відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку, що не обмежується сумою, на яку надано гарантію та встановити чіткий перелік вимог як того вимагає чинне законодавство України, а саме: вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику (згідно ч.3 ст.24 Закону) (1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби)).
По-друге, з метою дотримання вимог ч.4 ст.24 Закону вимагаємо видалити з тексту ТД наступне «…Для повернення забезпечення Учасник повинен надати офіційне звернення до замовника з вимогою надати листа банку-гаранту із зазначенням причин для дострокового повернення Учаснику забезпечення.»
З метою дотримання вимог ч.1 ст.26 Закону, де передбачено, що Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, вимагаємо викласти абзац п.6.6 р.6 ТД щодо способів повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю в наступній редакції: «Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається учаснику-переможцю Замовником (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою) після виконання договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
По, третє, вимагаємо в умовах до оформлення та надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді гарантії, що видається банківською установою зазначити реквізити Бенефіціара для зарахування відповідних коштів (розрахунковий рахунок, найменування банку, МФО, тощо) у зв’язку з тим, що технічним регламентом більшості банківських установ, що видають гарантії, передбачено введення вищезазначених реквізитів. У разі їх відсутності Учасник не має можливості отримати гарантію з ціллю прийняти участь у даній публічній закупівлі, чим порушується його право, передбачене ч.4 ст.22 Закону.
Відповідно до ч.2 ст.38 Закону за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.

На підставі усього вищевикладеного вимагаємо весь текст тендерної документації щодо предмету закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Степова від вул. О.Кошового до кладовища в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» за іd: UA-2019-06-19-001394-c привести у відповідність до вимог чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 15:29
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Всі бажаючі можуть прийняти участь у торгах на рівних умовах без будь-яких обмежень, подавши свою тендерну пропозицію, яка відповідатиме вимогам тендерної документації.
2. Однією з умов тендерної документації, на виконання статті 16 Закону, є відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, один з яких “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору”.
Таким чином, щодо кількості аналогічних договорів повідомляємо, що:
Відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII:

“...2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
....
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору….”.
Отже, в Законі для Замовника передбачена можливість обрання кваліфікаційного критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору. Саме одного договору.

“... 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)....”.
Отже, на вимогу ч.3 статті 16 Закону в Додатку 3 до Тендерної документації була встановлена умова щодо надання одного аналогічного договору та документів, що підтверджують його виконання.
Водночас досвід показує, що Учасники торгів не звертають увагу на кількість аналогічних договорів, відповідно до вимог статті 16 Закону та умов Тендерної документації для підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію та завантажуть два і більше аналогічних договорів, які, іноді, повністю або частково не відповідають вимогам Тендерної документації. В такому випадку Замовник зобов’язаний, відповідно до статті 30 Закону, відхилити тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає умовам Тендерної документації. Щодо правомірності відхилення в цьому випадку погляди та думки різняться, а причина цьому саме нечіткі вимоги в тендерних документаціях з боку Замовників, які і призводять до суперечок.
Також, слід зазначити, що Законом України “Про публічні закупівлі” не надана можливість Замовнику обирати для розгляду аналогічний договір на власний розсуд, якщо учасником завантажено два або більше аналогічних договорів. Обрання для розгляду Замовником аналогічного договору на власний розсуд може розцінюватись, як дії, що призвели до дискримінації Учасників, оскільки не всі Замовники будуть обрати потрібний для розгляду договори, а це привід для подальших скарг і непорозумінь.
Отже, для дотримання вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, в тому числі принципів здійснення публічних закупівель, а також для уникнення двозначного читання умов Тендерної документації, що може призвести до відхилення Тендерних пропозицій Учасників, в Додатку 3 чітко визначена умова щодо необхідної кількості аналогічних договорів, а саме одного договору.
3. Щодо вимоги про видалення з п.3.2. тендерної документації формулювання “відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію” повідомляємо:
- Відповідно до ч.3 Статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”
“Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити….”
- Відповідно до ч.9 Постанови від 15.12.2004 р. №639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” “Відповідальність банку-гаранта в разі порушення ним свого обов'язку не обмежується сумою, на яку надано гарантію, якщо інше не встановлено в гарантії.”
Таким чином, дана вимога відповідає законодавству та обгрунтовано включена до вимог тендерної документації.

4. Щодо повернення забезпечення тендерної пропозиції надаємо настуне роз’яснення:
Відповідно до п.3.2. Розділу 3 Тендерної документації
“...
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій.
...”.
Водночас гарантія може бути повернута у разі настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції, а саме:
- закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
- укладення договору про закупівлю з Учасником, який став переможцем тендеру;
- відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
- завершення процедури закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю із жодним з Учасників, які подали тендерні пропозиції.
В свою чергу більшість банківських установ передбачають умовами гарантії припинення дії гарантії у разі настання вищезазначених підстав.
Водночас, якщо Банківська установа вимагає від Учасника торгів отримати від Замовника інформацію щодо звільнення банку від своїх зобов’язань перед Бенефіціаром (Замовником), в такому випадку Учасник повинен надати офіційне звернення до Замовника з вимогою надати листа банку-гаранту із зазначенням причин для дострокового повернення Учаснику забезпечення.
5. На вимогу ч.1 Статті 26 в п.6.6. Розділу 6 Тендерної документації зазначено:
“...
Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після повного виконання учасником-переможцем умов договору, у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Способи повернення учаснику-переможцю процедури закупівлі наданого забезпечення виконання договору про закупівлю: оригінал банківської гарантії повертається переможцю за його письмовим зверненням або з ініціативи замовника (особисто в руки уповноваженому представнику переможця або поштою).
…”

6. Щодо зазначення реквізитів Бенефіціара повідомляємо, що відповідно до ч. 26 Постанови від 15.12.2004 р. №639 “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах” наведений вичерпний перелік обов’язкових реквізитів, які повинна містити гарантія, а саме:
“ Гарантія повинна містити такі реквізити:
1) назву документа;
2) номер, місце складання, дату видачі;
3) повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності);
4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
5) назву валюти, у якій надається гарантія;
6) суму гарантії цифрами та словами;
7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія;
8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини;
9) найменування бенефіціара - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності);
10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
11) найменування банку-гаранта;
12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим;
13) умови, за яких надається право вимагати платіж;
14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби);
15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта;
16) інші умови (за потреби).

Таким чином, реквізити Бенефіціара не є обов’язковими для складання гарантії, а отже не є обов’язковими для зазначення в умовах тендерної документації.

Документи подані скаржником

Документи

26 червня 2019 15:29
Відповідь.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000015 ● 514c6e17291c4defac56c5fdf54e6644
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.08.2019 № 156

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-19-001394-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 17:33:23

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Степова від вул. О.Кошового до кладовища в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів Технічного завдання, розміщеного в Додатку 5 до тендерної документації, для виконання робіт за предметом закупівлі необхідно залучення автогудронаторів (мiсткiсть 3500 л).
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» підтвердив наявність в нього вищезазначених машин (обладнання), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі?
2. Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі, про те, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) учасника не підпадає «під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введені в дію Указами Президента України».
Відповідно до інформації, яка наведена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» є Арутюнян Роберт Царукович.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надав інформацію, що кінцевий бенефіціарний власник учасника не підпадає під зазначені санкції?
3. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надав зазначену інформацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-06 13:40:05

Пояснення

1. Щодо обладнання та довідки про субпідрядника:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою в Додатку 1 до тендерної документації формою.
Для уникнення дискримінації та обмеження кола учасників, тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового переліку техніки, яка повинна бути у власності або орендованою або залученої на інших правових підставах для самостійного виконання робіт Учасником, які можуть бути розцінені як дискримінаційні .
Відповідно до п.3.7. Розділу 3 Тендерної документації “У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі.”
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав “Інформацію про субпідрядника” від 03.07.2019 вих.№133 (далі - інформація) (Інформація додається).
Зміст наявної інформації засвідчує, що Учасник не планує залучати субпідрядника лише у обсязі 20 і більше відсотків. Водночас інформація також не містить твердження щодо не залучення субпідрядника взагалі та бажання Учасника виконувати роботи власними силами.
Таким чином, надана Учасником інформація свідчить про залучення субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків.
Оскільки відповідно до вимог тендерної документації, інформація (довідка, тощо) повинна бути надана в довільній формі, тож у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В свою чергу, залучення Учасником субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків може свідчити про використання іншого обладнання, яке є у власності або залучене субпідрядником(ками) для виконання робіт, ніж те, яке зазначене Учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, як власне або орендоване.
Також, оскільки Учасник не планує залучати субпідрядну(і) організацію(ї) у обсязі менше 20 відсотків та він не зобов’язаний зазначати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати як субпідрядника, а також найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації) та подавати документи, а саме:
- довідку Субпідрядника про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 1 до цієї документації);
- довідку Субпідрядника про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 2 до цієї документації);
- ліцензія на будівельні роботи з додатком, якщо отримання ліцензії передбачено для робіт які доручаються субпідряднику,
у тендерного комітету відсутні підстави вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки всіх вимог тендерної документації було дотримано.

2. Щодо відсутності санкцій до кінцевого бенефіціарного власника:
Необхідна інформація зазначена в завантаженому у складі тендерної пропозиції файлі “20.Гарантійний лист щодо відсутності застосування санкцій.pdf” (далі - гарантійний лист).
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), а також п.1.5.1. Статуту Учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», єдиним засновником товариства є громадянин України Арутюнян Роберт Царукович.
Відповідно до ЄДР “Відомості про органи управління юридичної особи - ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ (УЧАСНИК), ДИРЕКТОР”, керівні органи, є як загальні збори (учасник), так і директор.
Таким чином, оскільки єдиний засновник та учасник загальних зборів учасників товариства є Арутюнян Роберт Царукович, який здійснює керівництво організацією в рамках повноважень наданих йому статутом (Стаття 6 Статуту), він як і директор вважається керівником організації.
Згідно наведеної в гарантійному листі інформації “На виконання вимог тендерної документації гарантую, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», його керівник та посадові особи не підпадають під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)...”.
Отже, оскільки на вимогу тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист в довільній формі (вимога тендерної документації: На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ (довідка, гарантійний лист, тощо) в довільній формі.), то підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні.
Також повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій нами перевіряється і інформація, яка знаходиться у відкритому доступі та в свою чергу, інформація про Арутюняна Роберта Царуковича як особи, яка підпадає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідним рішенням РНБО.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наша позиція викладена в поясненнях. За захистом наших прав плануємо звертатися до суду.

2019-09-18 17:28:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будзабезпечення" 1 666 764,00
UAH з ПДВ
1 666 764,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс" 1 890 000,00
UAH з ПДВ
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ" 1 940 020,94
UAH з ПДВ
1 840 020,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 08:50
Довідка МВСУ.pdf
19 липня 2019 08:50
Довідка ДФС.pdf
04 липня 2019 14:54
Електронний підпис
04 липня 2019 14:35
Електронний підпис
04 липня 2019 13:26
13. наказ на директора.pdf
04 липня 2019 13:26
18.Проект договора.pdf
04 липня 2019 13:26
12.Інформація ст,17.pdf
04 липня 2019 13:25
4.Договір 02.05.pdf
04 липня 2019 13:25
16_Статут.pdf
04 липня 2019 13:25
2.Договір 01.04.pdf
04 липня 2019 13:25
19.Гарантії.rar
04 липня 2019 13:25
3.Договір 01.03.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 12:37
Електронний підпис
04 липня 2019 12:34
G6224.19.7z
04 липня 2019 12:34
Інші документи ч.2.pdf
04 липня 2019 12:34
13.imd
04 липня 2019 12:34
Банківська гарантія.PDF
04 липня 2019 12:34
Інші документи ч1.PDF
04 липня 2019 12:34
Інші документи ч3.PDF
04 липня 2019 12:34
Кваліфікаційні ч.2.PDF
04 липня 2019 12:34
Кваліфікаційні ч.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будзабезпечення"

ТОВ "Буд-Гранд-Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-КОНТРОЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будзабезпечення"
#00702216
Відхилено 1 666 764,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 11:23
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс"
#41526265
Переможець 1 820 000,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 14:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс"
#41526265
1 820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 17:00
Сепова Михайлівка.pdf укладений
02 серпня 2019 16:58