77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах)
Очікувана вартість
191 773,00 UAH
UA-2019-06-19-001392-b 20da74ff83e641a59a3f7fa20376c1c6
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Міське комунальне підприємство "Вінницязеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 05479361
Вебсайт замовника: http://www.vinzelenbud.com.ua
Місцезнаходження замовника: 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, м. Вінниця, вул. Максимовича, буд.24
Контактна особа замовника: Семенюк Наталія
+380432521000
vinzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 20:00
Очікувана вартість: 191 773,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 918,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах):
- обсяг надання послуг: 100 м3;
- місце надання послуг – кладовища м. Вінниці,
- строк надання послуг (виконання робіт)- до 31.12.2019 р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 м3
Видалення аварійних, сухостійних і фаутних дерев на кладовищах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за Послуги здійснюється у безготівковій формі у національній валюті України – гривні. Замовник зобов’язується сплатити за надані послуги протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг та рахунку. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цієї послуги протягом 7-ми календарних днів. При виникненні бюджетних зобов’язань оплата за надані послуги проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Надання послуг здійснюється незалежно від стану оплати за попередньо надані Виконавцем послуги (виконані роботи). Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 18:43
Договір_благоустрій.docx
19 червня 2019 18:43
2019_ДОП_Благоустрій.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович 159 045,02
UAH з ПДВ
159 045,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2019 15:21
sign.p7s
25 червня 2019 22:04
Копiя_реeстрацii_у_EДР.pdf
25 червня 2019 22:04
Дозвiл_роботи_на_висотi.pdf
25 червня 2019 22:04
r_182_ДЦ_КС-кладовища06.pdf
25 червня 2019 22:04
Iнформацiя_ПДВ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
Переможець 159 045,02
UAH з ПДВ
27 червня 2019 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лавренчук Дмитро Борисович
#3022500631
159 045,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
лАВРЕНЧУК.pdf укладений
05 липня 2019 14:58

Актуальні тендери

До пошуку