Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області (Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
3 105 733,00 UAH
UA-2019-06-19-001365-c 8ebcaf4525294bc98fdd7d742ab6b464
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Садляк

+380952263609
+380997512856
myhaylivka.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Михайлівська сільська рада Миколаївського району Миколаївської області
Код ЄДРПОУ: 04375642
Місцезнаходження: 57116, Україна , Миколаївська обл., с. Михайлівка, вул. Андрія Шептицького, 9
Контактна особа: Сергій Садляк
+380952263609,+380997512856
myhaylivka.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:53
Очікувана вартість: 3 105 733,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 057,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області
(Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 12:07
Додаток 5 (Садова-Михайлівка).rar
19 червня 2019 12:07
Додаток_6_(Садова-Михайлівка).PDF
19 червня 2019 12:07
ТД_КР_(Садова-Михайлівка).PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-22-000007 ● fdde9704897144fdbd10a5c0ad2f478f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 серпня 2019 12:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.08.2019 № 153

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-06-19-001365-c, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 червня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-03 16:37:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Садова в с. Михайлівка Миколаївського району Миколаївської області) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Відповідно до пункту 3.5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно до підсумкової відомості ресурсів Технічного завдання, розміщеного в Додатку 5 до тендерної документації, для виконання робіт за предметом закупівлі необхідно залучення автогудронаторів (мiсткiсть 3500 л) та дорожньої фрези Wirtgen W 1000 F (ширина фрезерування 1000 мм).
У зв’язку з наведеним пропонуємо пояснити, яким чином учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» підтвердив наявність в нього вищезазначених машин (обладнання), необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі?
2. Відповідно до пункту 5.2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі, про те, що кінцевий бенефіціарний власник (контролер) учасника не підпадає «під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), визначених відповідно до ст.5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644-VII, рішення до застосування яких прийняті Радою національної безпеки та оборони України та введені в дію Указами Президента України».
Відповідно до інформації, яка наведена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» є Арутюнян Роберт Царукович.
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надав інформацію, що кінцевий бенефіціарний власник учасника не підпадає під зазначені санкції?
3. Відповідно до пунктів 3.1 та 3.7 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «у разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі».
Пропонуємо вказати, в якому файлі тендерної пропозиції учасник ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС» надав зазначену інформацію?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-06 13:42:23

Пояснення

1. Щодо обладнання та довідки про субпідрядника:
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за встановленою в Додатку 1 до тендерної документації формою.
Для уникнення дискримінації та обмеження кола учасників, тендерна документація не містить вимог щодо обов’язкового переліку техніки, яка повинна бути у власності або орендованою або залученої на інших правових підставах для самостійного виконання робіт Учасником, які можуть бути розцінені як дискримінаційні .
Відповідно до п.3.7. Розділу 3 Тендерної документації “У разі залучення субпідрядних організацій в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або не залучення субпідрядників, надається відповідна інформація (довідка, тощо) в довільній формі.”
Учасник в складі своєї тендерної пропозиції надав “Інформацію про субпідрядника” від 03.07.2019 вих.№133 (далі - інформація) (Інформація додається).
Зміст наявної інформації засвідчує, що Учасник не планує залучати субпідрядника лише у обсязі 20 і більше відсотків. Водночас інформація також не містить твердження щодо не залучення субпідрядника взагалі та бажання Учасника виконувати роботи власними силами.
Таким чином, надана Учасником інформація свідчить про залучення субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків.
Оскільки відповідно до вимог тендерної документації, інформація (довідка, тощо) повинна бути надана в довільній формі, тож у тендерного комітету відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
В свою чергу, залучення Учасником субпідрядника(ів) в обсязі менше ніж 20 відсотків може свідчити про використання іншого обладнання, яке є у власності або залучене субпідрядником(ками) для виконання робіт, ніж те, яке зазначене Учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, як власне або орендоване.
Також, оскільки Учасник не планує залучати субпідрядну(і) організацію(ї) у обсязі менше 20 відсотків та він не зобов’язаний зазначати повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати як субпідрядника, а також найменування робіт (по формі наведеній в Додатку 4 до тендерної документації) та подавати документи, а саме:
- довідку Субпідрядника про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 1 до цієї документації);
- довідку Субпідрядника про наявність працівників відповідної кваліфікації для виконання відповідних робіт (по формі наведеній в Додатку 2 до цієї документації);
- ліцензія на будівельні роботи з додатком, якщо отримання ліцензії передбачено для робіт які доручаються субпідряднику,
у тендерного комітету відсутні підстави вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки всіх вимог тендерної документації було дотримано.

2. Щодо відсутності санкцій до кінцевого бенефіціарного власника:
Необхідна інформація зазначена в завантаженому у складі тендерної пропозиції файлі “20.Гарантійний лист щодо відсутності застосування санкцій.pdf” (далі - гарантійний лист).
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), а також п.1.5.1. Статуту Учасника ТОВ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», єдиним засновником товариства є громадянин України Арутюнян Роберт Царукович.
Відповідно до ЄДР “Відомості про органи управління юридичної особи - ЗАГАЛЬНІ ЗБОРИ (УЧАСНИК), ДИРЕКТОР”, керівні органи, є як загальні збори (учасник), так і директор.
Таким чином, оскільки єдиний засновник та учасник загальних зборів учасників товариства є Арутюнян Роберт Царукович, який здійснює керівництво організацією в рамках повноважень наданих йому статутом (Стаття 6 Статуту), він як і директор вважається керівником організації.
Згідно наведеної в гарантійному листі інформації “На виконання вимог тендерної документації гарантую, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД-ГРАНД-СЕРВІС», його керівник та посадові особи не підпадають під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)...”.
Отже, оскільки на вимогу тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції надав Гарантійний лист в довільній формі (вимога тендерної документації: На підтвердження Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документ (довідка, гарантійний лист, тощо) в довільній формі.), то підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні.
Також повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій нами перевіряється і інформація, яка знаходиться у відкритому доступі та в свою чергу, інформація про Арутюняна Роберта Царуковича як особи, яка підпадає під дію персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) відповідним рішенням РНБО.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Наша позиція викладена в поясненнях. За захистом наших прав плануємо звертатися до суду.

2019-09-18 17:28:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРАНТ-К" 2 857 274,36
UAH з ПДВ
2 857 274,36
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс" 3 090 000,00
UAH з ПДВ
2 996 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАЙСЕР" 3 104 629,05
UAH з ПДВ
3 013 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 15:28
Електронний підпис
04 липня 2019 15:19
Кваліфікація.rar
04 липня 2019 15:19
Забезпечення.7z
04 липня 2019 15:19
Забезпечення.7z
04 липня 2019 15:19
Технічний опис (п.3.6).pdf
04 липня 2019 15:19
Статут.pdf
04 липня 2019 15:19
Опис.pdf
04 липня 2019 15:19
Ліцензія.PDF
04 липня 2019 15:19
Відповідність ст. 17.pdf
04 липня 2019 15:19
Витяг ПДВ.PDF
04 липня 2019 15:19
Виписка.pdf

Публічні документи

19 липня 2019 08:31
Довідка МВСУ.pdf
19 липня 2019 08:30
Довідка ДФС.pdf
04 липня 2019 14:41
Електронний підпис
04 липня 2019 13:41
3.Договір 01.03.pdf
04 липня 2019 13:41
4.Договір 02.05.pdf
04 липня 2019 13:41
2.Договір 01.04.pdf
04 липня 2019 13:41
16_Статут.pdf
04 липня 2019 13:41
13. наказ на директора.pdf
04 липня 2019 13:41
18.Проект договора.pdf
04 липня 2019 13:41
12. Інформація ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРАНТ-К"

ТОВ "Буд-Гранд-Сервіс"

ТОВ "КАЙСЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРАНТ-К"
#41480556
Відхилено 2 857 274,36
UAH з ПДВ
12 липня 2019 14:48
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс"
#41526265
Переможець 2 996 820,00
UAH з ПДВ
15 липня 2019 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буд-Гранд-Сервіс"
#41526265
2 996 820,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 16:55
Садова Михайлівка.pdf укладений
02 серпня 2019 16:53