Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: бульв. Вигурівський, 4 (дитяча поліклініка)
Очікувана вартість
3 445 994,40 UAH
UA-2019-06-19-001358-b 07fb187c00e248ff9e39d335552ae992
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Олександр Ігорович

380442849214 market_kievavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна корпорація "Київавтодор"
Код ЄДРПОУ: 03359026
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6
Контактна особа: Бабенко Олександр Ігорович
380442849214
market_kievavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 21:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:26
Очікувана вартість: 3 445 994,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 229,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів та прибудинкових територій за адресою: бульв. Вигурівський, 4 (дитяча поліклініка)(кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах ціни Договору на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. За письмовим зверненням Виконавця Замовник приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на виконання робіт. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на виконання робіт не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких робіт. Виконавець зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та звітувати за нього шляхом надання Акту приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) в строк до трьох місяців, але не пізніше останнього фінансового дня поточного бюджетного року. По закінченню строку авансування, невикористані суми авансу повертаються Виконавцем на бюджетний рахунок Замовника в ГУДКСУ м. Києва. У разі виплати Виконавцю авансу, подальші розрахунки здійснюються по факту виконання робіт при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до 10 (десяти) календарних днів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт з урахуванням перерахованих авансових платежів. У разі затримки бюджетного фінансування штрафні санкції до Замовника при затримці оплати не застосовуються. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику. При виявленні в розрахунках визначення вартості виконаних робіт (Акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3), які були оформлені та оплачені у попередні періоди, безперечних помилок та порушень чинного порядку визначення вартості будівництва, загальна вартість виконаних будівельних робіт підлягає уточненню з моменту виявлення зазначених помилок. Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником на підставі документів, визначених пунктом 5.3 цього Договору, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 18:08
ТД - КР ВКП бульв. Вигурівський, 4.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд" 3 408 697,20
UAH з ПДВ
3 391 396,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 3 440 660,00
UAH з ПДВ
3 405 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 13:28
Електронний підпис
09 липня 2019 13:25
Локальний_кошторис.pdf
09 липня 2019 13:25
Договірна_ціна.pdf
09 липня 2019 13:25
Зведений_кошторис.pdf
09 липня 2019 13:15
Довідка-зарплата.pdf
09 липня 2019 10:32
Цінова-пропозиція_ОК.pdf
09 липня 2019 10:31
Довідки-Переможець.pdf
09 липня 2019 10:24
Довідка-НАЗК.pdf
09 липня 2019 10:20
Довідка-ДПІ.pdf
08 липня 2019 15:50
130.imd
08 липня 2019 11:38
Довідка.zip
04 липня 2019 16:33
Електронний підпис
04 липня 2019 16:32
Акти_ЛИПЕНЬ-2018.pdf
04 липня 2019 16:32
Акт_Серпень_2018.pdf
04 липня 2019 16:32
Акти_Жовтень_2018.pdf
04 липня 2019 16:32
Акт_Вересень_2018.pdf
04 липня 2019 16:32
АКТ_грудень_2017.pdf
04 липня 2019 16:32
Акти_Листопад_2018.pdf
04 липня 2019 16:32
Довідка-База.pdf
04 липня 2019 16:32
Статут_СБМУ_Підряд.pdf
04 липня 2019 16:32
Відомості_Підряд.pdf
04 липня 2019 16:32
Гарантія_до_договору.pdf
04 липня 2019 16:32
Довідка_працівники.pdf
04 липня 2019 16:32
Довідка_екологія.pdf
04 липня 2019 16:32
Довідка_Статутні.pdf
04 липня 2019 16:32
Довідка_Лабораторія.pdf
04 липня 2019 16:32
Договір_010219.pdf
04 липня 2019 16:32
Договір_4.pdf
04 липня 2019 16:32
Проект_договору.pdf
04 липня 2019 16:32
Договір_4-19ТР.pdf
04 липня 2019 16:32
Договір_15-19.pdf
04 липня 2019 16:31
Лист_відгук.pdf
04 липня 2019 16:31
Лист_субпідрядники.pdf
04 липня 2019 16:31
Паспорт_Жабський_1-7.pdf
04 липня 2019 16:31
Ліцензія_Підряд.pdf
04 липня 2019 16:31
Свідоцтво-ПДВ.pdf
04 липня 2019 16:31
Паспорт Жабський.pdf
04 липня 2019 16:31
Погодження_договір.pdf
04 липня 2019 16:31
Уповноважена_особа.pdf
04 липня 2019 16:31
Обсяг_робіт.pdf
04 липня 2019 16:31
ТехнічнеЗавдання.pdf
04 липня 2019 16:31
Довідка_СТ-17.pdf
04 липня 2019 16:31
Заявка-Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 11:41
Електронний підпис
04 липня 2019 11:39
2.21. Проект договору.pdf
04 липня 2019 11:39
2.18. Ліцензія.pdf
04 липня 2019 11:39
2.9.1. Договір № 2203-2017-Б.pdf
04 липня 2019 11:39
1. Заявка-пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
Переможець 3 391 396,80
UAH з ПДВ
05 липня 2019 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СБМУ "Підряд"
#25298093
3 391 396,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова 3.pdf укладений
17 грудня 2019 12:32
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 12:40
Додаткова 2.pdf зміни до договору
15 серпня 2019 12:40
Електронний підпис зміни до договору
01 серпня 2019 11:51
Додаткова 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 11:50
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 10:11
122-10.pdf укладений
17 липня 2019 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання п 3.2. Лінійний графік.
Номер договору про закупівлю: 122-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Договірна ціна не змінюється. 2. Розділ 4 викласти в новій редакції: п.4.1. Обсяги фінансування виконання робіт на 2019 рік відповідно до Адресного переліку. п.4.2. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. п.4.3. Фінансування робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів.
Номер договору про закупівлю: 122-10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 760 117,99
UAH (в тому числі ПДВ 293 353,00 UAH)