Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальні засоби
Очікувана вартість
246 030,00 UAH
UA-2019-06-19-001288-c e79042d796f34085baf8ccc8a2737d39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадий Викторович

+380504768994 st_roop@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02141779
Вебсайт: http://st-lg-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А
Контактна особа: Геннадий Викторович
+380504768994
st_roop@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 12:30
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:27
Очікувана вартість: 246 030,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,12%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплект
Дидактичні матеріали для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93600, Україна, Луганська область, пгт Станица Луганская, Центральная 17 "А"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019  —  20 серпня 2019
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 11:54
ТД дидактика НУШ 246030.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-13-000016 ● e5eeb820cca548ec999d18f9375f2e47
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 квітня 2020 12:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
09.04.2020 № 19
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ



Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 09.04.2020 № 19
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-19-001288-c 19.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-28 11:19:01

інформація щодо неможливості усунення виявлених порушень

Відділом освіти Станично-Луганської райдержадміністрації 14.04.2020 року через електронну систему закупівель було отримано висновок про результати проведення моніторингу Управлінням Північно- Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області по закупівлі код за ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби. Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-19-001288-c.
Управлінням Північно- Східного офісу Держаудитслужби в Луганській області встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу:
- порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490);
-порушення вимог абзацу 10 частини 1 статті 10 Закону № 922.
В даному випадку неможливо усунути виявлені порушення в зв’язку з тим, що висновок про результати моніторингу було оприлюднено коли закупівля була завершена, укладено договір та виконані всі договірні зобов’язання.
Відділом освіти обов’язково будуть вжити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 236 000,00
UAH з ПДВ
236 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ГАПОНЮК СВІТЛАНА АНДРІЇВНА 242 000,00
UAH з ПДВ
242 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2019 10:16
Електронний підпис
15 липня 2019 01:46
Електронний підпис
05 липня 2019 14:14
Електронний підпис
04 липня 2019 10:13
Електронний підпис
04 липня 2019 10:11
Уставні з печатками.pdf
04 липня 2019 10:11
АНАЛОГІЧНІ_1.rar
04 липня 2019 10:11
Додаток 3 Лист-згода.pdf
04 липня 2019 10:11
АНАЛОГІЧНІ_2.rar
04 липня 2019 10:11
Висновок ДСЕЕ Gigo.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 03:18
Тендерна пропозиція .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

ГАПОНЮК СВІТЛАНА АНДРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3314615770
Переможець 236 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 08:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 08:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДУБИНКА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3314615770
236 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 08:55
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 08:55
Дог. № 195 -Т від 23.07.19 на 236000 Навчальні засоби Дубинка.pdf укладений
24 липня 2019 08:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 000,00
UAH