Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 223 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001280-b b7fc5c492b2040de953050fbea1283c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлева Аліна Валеріївна

+380567209761 YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 4
Контактна особа: Яковлева Аліна Валеріївна
+380567209761
YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 23:59
Очікувана вартість: 1 223 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

19 червня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:12
Тендерна документація.docx
19 червня 2019 17:12
Протокол № 64.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 липня 2019 07:23
Вимога дискваліфікації ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» в тендерній закупівлі UA-2019-06-19-001280-b, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 1 вимагав у складі системного блоку до стаціонарного комп’ютера процесор з використанням технологій Turbo Boost та Hyper-Threading, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало процесор AMD Ryzen 5 2400G, що не має таких технологій (посилання на офіційний сайт виробника https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-5-2400g), що не відповідає вимогам замовника;
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 1 вимагав подати в складі тендерної пропозиції детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» у складі своєї пропозиції не вказало конкретну марку та модель блока живлення системного блоку, який повинен мати енергоефективність не менше 85%, що унеможливлює перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника.
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…довідка (складена у довільній формі) про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору або договорів у період 2016-2018 рр. із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, його контактного телефону, року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надав довідку про виконання аналогічних договорів за 2017-2018 рр., відсутній договір та дані за 2016 р. і довідка-пояснення, чому відсутній такий договір, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення учасника (для юридичних осіб)» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надав копію статуту, але немає довідки-пояснення, що вони здійснюють свою діяльність згідно статуту, і довідки-пояснення щодо відсутності модельного статуту, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…Інформаційний лист у довільній формі на фірмовому бланку із зазначенням усіх технічних характеристик товару/послуг/робіт, що пропонуються та викладені згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації та (за наявності) документів про відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим у пункті 6 розділу 3 та додатку № 3 до цієї тендерної документації» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» у своїй тендерній пропозиції не надав такого листа, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі".
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2019 15:42
Відповідь на вимогу надана у Протоколі № 71, який додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 липня 2019 16:19
Невідповідність вимогам Замовника
Повідомляємо, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у порівняльній таблиці відповідності вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик товару було надано недостовірну інформацію стосовно технічних параметрів Джерела безперебійного живлення EnerGenie EG-UPS-002 850VA. А саме - Замовником вимагалося Кількість виходів із батарейною підтримкою - 4. Натомість, запропоноване ДБЖ має лише 2 виходи (розетки) із батарейною підтримкою, інші 2 виходи (розетки) підтримуються лише функцію мережевого фільтру Surge Protection (захист від імпульсних перешкод), проте, не забезпечують батарейну підтримку. У цьому можна переконатися на офіційнії веб-сторінці виробника ДБЖ https://energenie.com.ua/1007001.html на зображенні товару, де під виходами є відповідні позначення, а також в офіційній інструції користувача до ДБЖ виробника на сторінці 7 (додається). Дана інформація також була усно підтверджена ексклюзивним дистриб'ютором торгівельної марки ENERGENIE на території України "EDG GROUP". Вимагаємо врахувати дану невідповідність та відхилити пропозицію даного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2019 14:46
Рішення замовника викладено в протоколі від 17.07.2019р. №77, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 18 липня 2019 10:00
Невідповідності та погіршення.
Шановний Замовник
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення. В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Джерело безперебійного живлення
до стаціонарного персонального комп’ютера» Замовником зазначено «Кількість виходів із батарейною підтримкою — не менше 4.» Учасником ТОВ " ЮДІТРЕЙД " надано «EnerGenie 850VA Desktop EG-UPS-002», що на відміну від зазначених Замовником характеристик, має 2 Розетки з резервним ДБЖ, а не 4.
Про що свідчить офіційний лист з характеристиками даного пристрою, отриманого нами від офіційного представника даної продукції в Україні. В якому чітко прописано в графі "Специфікація" - Sockets with UPS backup: 2 pcs-що дослівно перекладається як "Розетки з резервного Джерелом UPS: 2 шт" .Все контактні дані є на листi. Даний лист ми додали.
Просимо прийняти до уваги дану невiдповiднicть та дискваліфікувати ТОВ " ЮДІТРЕЙД" як Учасника, пропозиція якого містить погіршення і не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 17:17
Рішення Тендерного комітету викладено у протоколі № 79 від 22.07.2019 року, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 22 липня 2019 14:15
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановні Замовник, ви не відреагували на нашу вимогу щодо дискваліфікації учасника цієї закупівлі а саме ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у зв'язку з невідповідністю технічному завданню. Учасником ТОВ " ЮДІТРЕЙД " надано «EnerGenie 850VA Desktop EG-UPS-002», що на відміну від зазначених Замовником характеристик, має 2 Розетки з резервним ДБЖ, а не 4.
Також згiдно Закону України та вашій тендерній документації у якiй зазначено наступне: "Згідно з Приписами ст. 17 Закону України« Про електронні довірчі послуги »від 05.10.2017 року № 2155-VIII документи, что входять до складу Тендерної Пропозиції повинні здійснюватися (надаватися / оприлюднюватись) з Використання (накладанням) кваліфікованих Електрон довірчих послуг. В ІНШОМУ випадки Тендерна пропозиція буде відхилена Замовником як така, що НЕ відповідає умовам Тендерної документації. " Учасник не виконав дану вимогу. У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 11:33
Рішення замовника викладено в протоколі від 26.07.2019р. №81, що додається.

Документи подані скаржником

Документи

12 липня 2019 15:42
Протокол № 71.docx

Документи подані скаржником

12 липня 2019 16:19
EG-UPS-Ukraine.pdf

Документи

17 липня 2019 14:45
Протокол № 77.docx
17 липня 2019 14:45
Витяг з веб-сайта.pdf

Документи подані скаржником

18 липня 2019 09:59
document.pdf

Документи

22 липня 2019 17:17
ПРОТОКОЛ № 79.docx

Документи

26 липня 2019 11:33
Протокол №81.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2. Портативні комп’ютери (ноутбуки)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 100,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 липня 2019 13:55
Закінчення: 08 липня 2019 14:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

22 шт
Портативні комп’ютери (ноутбуки)
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Академіка Янгеля, буд. 4
Дата доставки: 20 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:56
Дата відповіді: 25 червня 2019 08:24
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першої частини питання:
«Замовник у своїй тендерній документації, а саме: Додаток 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначив усі технічні характеристики до товару без зазначення окремої марки товару.
Отже, Замовником розглядатимуться пропозиції учасників з будь-якою маркою товару, яка буде відповідати усім технічним характеристикам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації».
Стосовно другої частини питання:
«Розділом І Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тобто Замовник здійснює закупівлю у відповідності до ч.1.ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципу недискримінації учасників та допускає до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
У Розділі V Тендерної документації міститься «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», зокрема, передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна тендерної пропозиції повинна: а) включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів тощо. Ціна пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ (у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).
Крім того, згідно з офіційним роз’ясненням, наданим листом електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.01.2019р. №24, технічним завданням ДП «Прозорро» передбачений алгоритм створення, проведення та завершення процедури закупівлі. При цьому в ході закупівлі Замовник не має технічної можливості коригувати позначку з ПДВ/ без ПДВ в оголошенні про закупівлю.
Окремо зазначаємо, що у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, він вказує ціну пропозиції без ПДВ, про що робить відповідну примітку в тендерній пропозиції, форма якої визначена Додатком 1 до Тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною вище методикою передбачає, що ціна тендерної пропозиції є остаточною та не передбачає додавання до неї будь-яких податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 462 369,60
UAH з ПДВ
462 369,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 486 354,00
UAH з ПДВ
486 354,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2019 11:10
Електронний підпис
16 липня 2019 11:09
6. Довідка МВС 12.07..pdf
03 липня 2019 16:07
Електронний підпис
03 липня 2019 16:06
UA.032.СТ.0184-19.pdf
03 липня 2019 16:06
Certificate-180194.pdf
03 липня 2019 16:06
3. Статут.pdf
03 липня 2019 16:06
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
03 липня 2019 16:06
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 15:25
Електронний підпис
05 липня 2019 14:52
довідка санкції.pdf
05 липня 2019 14:52
hp_документи.pdf
05 липня 2019 14:52
витяг ПДВ_копія.pdf
05 липня 2019 14:52
копія статуту.pdf
05 липня 2019 14:52
457930_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 462 369,60
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
462 369,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:51
Договір № 113.pdf укладений
30 липня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 462 369,60
UAH (в тому числі ПДВ 77 061,60 UAH)