Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
1 223 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001280-b b7fc5c492b2040de953050fbea1283c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яковлева Аліна Валеріївна

+380567209761 YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Код ЄДРПОУ: 34824364
Місцезнаходження: 49089, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЯНГЕЛЯ, будинок 4
Контактна особа: Яковлева Аліна Валеріївна
+380567209761
YAKOVLEVA.DOAS@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 23:59
Очікувана вартість: 1 223 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

19 червня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:12
Тендерна документація.docx
19 червня 2019 17:12
Протокол № 64.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 липня 2019 07:23
Вимога дискваліфікації ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
До уваги замовника, ретельно проаналізувавши пропозицію ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» в тендерній закупівлі UA-2019-06-19-001280-b, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме:
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 1 вимагав у складі системного блоку до стаціонарного комп’ютера процесор з використанням технологій Turbo Boost та Hyper-Threading, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало процесор AMD Ryzen 5 2400G, що не має таких технологій (посилання на офіційний сайт виробника https://www.amd.com/ru/products/apu/amd-ryzen-5-2400g), що не відповідає вимогам замовника;
- Замовник у своїй тендерній документації до лоту 1 вимагав подати в складі тендерної пропозиції детальний опис товарів, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» у складі своєї пропозиції не вказало конкретну марку та модель блока живлення системного блоку, який повинен мати енергоефективність не менше 85%, що унеможливлює перевірку відповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам замовника.
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…довідка (складена у довільній формі) про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору або договорів у період 2016-2018 рр. із зазначенням назви контрагента, з яким було укладено договір, відповідальних осіб за поставку товару з боку контрагента, його контактного телефону, року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надав довідку про виконання аналогічних договорів за 2017-2018 рр., відсутній договір та дані за 2016 р. і довідка-пояснення, чому відсутній такий договір, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…У випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення учасника (для юридичних осіб)» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» надав копію статуту, але немає довідки-пояснення, що вони здійснюють свою діяльність згідно статуту, і довідки-пояснення щодо відсутності модельного статуту, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі";
- Замовником у тендерній документації було прописано: «…Інформаційний лист у довільній формі на фірмовому бланку із зазначенням усіх технічних характеристик товару/послуг/робіт, що пропонуються та викладені згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації та (за наявності) документів про відповідність предмета закупівлі вимогам, встановленим у пункті 6 розділу 3 та додатку № 3 до цієї тендерної документації» – ТОВ «ФІРМА ВАЛТЕК» у своїй тендерній пропозиції не надав такого листа, а, отже, це не технічна описка, а грубе порушення статті 30 п. 4 «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» Закону України від 25.12.15 р. №922-XIII "Про публічні закупівлі".
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 липня 2019 15:42
Відповідь на вимогу надана у Протоколі № 71, який додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 12 липня 2019 16:19
Невідповідність вимогам Замовника
Повідомляємо, що ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у порівняльній таблиці відповідності вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик товару було надано недостовірну інформацію стосовно технічних параметрів Джерела безперебійного живлення EnerGenie EG-UPS-002 850VA. А саме - Замовником вимагалося Кількість виходів із батарейною підтримкою - 4. Натомість, запропоноване ДБЖ має лише 2 виходи (розетки) із батарейною підтримкою, інші 2 виходи (розетки) підтримуються лише функцію мережевого фільтру Surge Protection (захист від імпульсних перешкод), проте, не забезпечують батарейну підтримку. У цьому можна переконатися на офіційнії веб-сторінці виробника ДБЖ https://energenie.com.ua/1007001.html на зображенні товару, де під виходами є відповідні позначення, а також в офіційній інструції користувача до ДБЖ виробника на сторінці 7 (додається). Дана інформація також була усно підтверджена ексклюзивним дистриб'ютором торгівельної марки ENERGENIE на території України "EDG GROUP". Вимагаємо врахувати дану невідповідність та відхилити пропозицію даного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2019 14:46
Рішення замовника викладено в протоколі від 17.07.2019р. №77, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 18 липня 2019 10:00
Невідповідності та погіршення.
Шановний Замовник
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення. В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Джерело безперебійного живлення
до стаціонарного персонального комп’ютера» Замовником зазначено «Кількість виходів із батарейною підтримкою — не менше 4.» Учасником ТОВ " ЮДІТРЕЙД " надано «EnerGenie 850VA Desktop EG-UPS-002», що на відміну від зазначених Замовником характеристик, має 2 Розетки з резервним ДБЖ, а не 4.
Про що свідчить офіційний лист з характеристиками даного пристрою, отриманого нами від офіційного представника даної продукції в Україні. В якому чітко прописано в графі "Специфікація" - Sockets with UPS backup: 2 pcs-що дослівно перекладається як "Розетки з резервного Джерелом UPS: 2 шт" .Все контактні дані є на листi. Даний лист ми додали.
Просимо прийняти до уваги дану невiдповiднicть та дискваліфікувати ТОВ " ЮДІТРЕЙД" як Учасника, пропозиція якого містить погіршення і не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 липня 2019 17:17
Рішення Тендерного комітету викладено у протоколі № 79 від 22.07.2019 року, що додається.
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001280-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАРКО 2", Код ЄДРПОУ:37808015
Дата подання: 22 липня 2019 14:15
Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Шановні Замовник, ви не відреагували на нашу вимогу щодо дискваліфікації учасника цієї закупівлі а саме ТОВ "ЮДІТРЕЙД" у зв'язку з невідповідністю технічному завданню. Учасником ТОВ " ЮДІТРЕЙД " надано «EnerGenie 850VA Desktop EG-UPS-002», що на відміну від зазначених Замовником характеристик, має 2 Розетки з резервним ДБЖ, а не 4.
Також згiдно Закону України та вашій тендерній документації у якiй зазначено наступне: "Згідно з Приписами ст. 17 Закону України« Про електронні довірчі послуги »від 05.10.2017 року № 2155-VIII документи, что входять до складу Тендерної Пропозиції повинні здійснюватися (надаватися / оприлюднюватись) з Використання (накладанням) кваліфікованих Електрон довірчих послуг. В ІНШОМУ випадки Тендерна пропозиція буде відхилена Замовником як така, що НЕ відповідає умовам Тендерної документації. " Учасник не виконав дану вимогу. У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 11:33
Рішення замовника викладено в протоколі від 26.07.2019р. №81, що додається.

Документи подані скаржником

Документи

12 липня 2019 15:42
Протокол № 71.docx

Документи подані скаржником

12 липня 2019 16:19
EG-UPS-Ukraine.pdf

Документи

17 липня 2019 14:45
Протокол № 77.docx
17 липня 2019 14:45
Витяг з веб-сайта.pdf

Документи подані скаржником

18 липня 2019 09:59
document.pdf

Документи

22 липня 2019 17:17
ПРОТОКОЛ № 79.docx

Документи

26 липня 2019 11:33
Протокол №81.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Персональні комп’ютери
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 713 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 130,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 липня 2019 13:13
Закінчення: 08 липня 2019 13:52
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

31 шт
Персональні комп’ютери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49089, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Академіка Янгеля, буд. 4
Дата доставки: 20 вересня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 25 червня 2019 08:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першої частини питання:
«Замовник у своїй тендерній документації, а саме: Додаток 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» визначив усі технічні характеристики до товару без зазначення окремої марки товару.
Отже, Замовником розглядатимуться пропозиції учасників з будь-якою маркою товару, яка буде відповідати усім технічним характеристикам, визначеним у Додатку 3 до тендерної документації».
Стосовно другої частини питання:
«Розділом І Тендерної документації передбачено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Тобто Замовник здійснює закупівлю у відповідності до ч.1.ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись принципу недискримінації учасників та допускає до участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
У Розділі V Тендерної документації міститься «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», зокрема, передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції та шляхом застосування електронного аукціону.
Ціна тендерної пропозиції повинна: а) включати всі витрати на сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України; б) бути визначена на момент подання тендерної пропозиції; в) бути визначена з урахуванням чинного законодавства України; г) включати витрати на оплату консультаційних послуг та документальне супроводження результатів торгів тощо. Ціна пропозиції має бути визначена чітко та остаточно без будь-яких посилань, обмежень або застережень.
Учасник зазначає у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість з ПДВ або без ПДВ (у разі якщо учасник звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України).
Крім того, згідно з офіційним роз’ясненням, наданим листом електронного майданчика ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» від 15.01.2019р. №24, технічним завданням ДП «Прозорро» передбачений алгоритм створення, проведення та завершення процедури закупівлі. При цьому в ході закупівлі Замовник не має технічної можливості коригувати позначку з ПДВ/ без ПДВ в оголошенні про закупівлю.
Окремо зазначаємо, що у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, він вказує ціну пропозиції без ПДВ, про що робить відповідну примітку в тендерній пропозиції, форма якої визначена Додатком 1 до Тендерної документації.
Отже, оцінка тендерних пропозицій за наведеною вище методикою передбачає, що ціна тендерної пропозиції є остаточною та не передбачає додавання до неї будь-яких податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України. Оцінка тендерних пропозицій буде здійснюватися автоматично електронною системою закупівель на основі єдиного критерію - ціна тендерної пропозиції».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 544 236,00
UAH з ПДВ
544 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 633 322,56
UAH з ПДВ
633 322,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 658 254,00
UAH з ПДВ
658 254,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 699 886,07
UAH з ПДВ
699 886,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАРКО 2" 709 875,20
UAH з ПДВ
709 875,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 09:42
оновлена пропозіция8
05 липня 2019 17:22
Електронний підпис
05 липня 2019 17:21
Типовий договір.pdf
05 липня 2019 17:21
Тендерна пропозиція.pdf
05 липня 2019 17:21
Порівняльна таблиця.pdf
05 липня 2019 17:21
Технічні вимоги.rar
05 липня 2019 17:21
Кваліфікація.rar

Публічні документи

16 липня 2019 11:10
Електронний підпис
03 липня 2019 16:07
Електронний підпис
03 липня 2019 16:06
Acer_монитор_UA.060.D.1200-16.pdf
03 липня 2019 16:06
Acer_монитор_UA.060.D.1199-16.pdf
03 липня 2019 16:06
ACER 2 001.jpg
03 липня 2019 16:06
ACER 1 001.jpg
03 липня 2019 16:06
3. Статут.pdf
03 липня 2019 16:06
2. Витяг ПДВ оригінал.pdf
03 липня 2019 16:06
1.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 15:25
Електронний підпис
05 липня 2019 15:21
довідка санкції.pdf
05 липня 2019 15:19
витяг ПДВ_копія.pdf
05 липня 2019 15:19
копія статуту.pdf
05 липня 2019 15:18
457929_пропозиція.pdf

Публічні документи

17 липня 2019 15:17
Довідка МВС 15.07.2019 р..pdf
05 липня 2019 19:32
Електронний підпис

Публічні документи

05 липня 2019 18:55
Електронний підпис
05 липня 2019 18:53
Устав Marko 2.pdf
05 липня 2019 18:53
Торговая_марка BRAIN.jpg
05 липня 2019 18:53
СЕС_Genius.pdf
05 липня 2019 18:53
сертифікати brain.pdf
05 липня 2019 18:53
Протокол№1.pdf
05 липня 2019 18:53
Проект договору.pdf
05 липня 2019 18:53
Про несудимiсть_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Паспорт Директор_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Лист-гарантія_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Лист_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Лист – згода_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Лист - відгук_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Довідка ПЗ___N.pdf
05 липня 2019 18:53
Декларація_Genius.pdf
05 липня 2019 18:53
Відомості з єдр.pdf
05 липня 2019 18:53
Витяг 05.07.2019.pdf
05 липня 2019 18:53
Висновок СЕЕ.pdf
05 липня 2019 18:53
UA-2019-06-19-001280-b (1).pdf
05 липня 2019 18:53
PowerCom.pdf
05 липня 2019 18:53
Marko-2_2019_N.pdf
05 липня 2019 18:53
Certificate-ACER монитор.pdf
05 липня 2019 18:53
Пропозицiя пк_N.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "МАРКО 2"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 544 236,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:38
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Відхилено 633 322,56
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:44
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 658 254,00
UAH з ПДВ
12 липня 2019 15:48
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Рішення скасоване 699 886,07
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:29
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 699 886,07
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:34
ТОВ "МАРКО 2"
#37808015
Відхилено 709 875,20
UAH з ПДВ
26 липня 2019 11:46

Документи

12 липня 2019 15:44
Електронний підпис
12 липня 2019 15:44
Протокол № 72.docx

Документи

12 липня 2019 15:48
Електронний підпис
12 липня 2019 15:48
Протокол № 73.docx

Документи

12 липня 2019 15:50
Електронний підпис
12 липня 2019 15:50
Протокол № 74.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
26 липня 2019 11:46
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі