Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001246-b 66c5f068a32f422d9dfc5d61709d3476
Відкриті торги    Аукціон
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крив'якіна Наталья Олександрівна

+380644594385 osvitanabuch@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142075
Місцезнаходження замовника: 93500, Україна, Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
Контактна особа замовника: Крив'якіна Наталья Олександрівна
+380644594385
osvitanabuch@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 352 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
кабінет початкової школи (ТИП 1) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93522, Україна, Луганська область, с.Олексіївка, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
кабінет початкової школи (ТИП 2) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000001 ● 66607b2fdea247808b894232145ec6d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01 11:28:55
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-19-001246-b 19.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Протоколом засідання тендерного комітету від 04.07.2019 №30 до тендерної документації на закупівлю по предмету: «Код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи)» було внесено зміни з метою приведення її у відповідність до норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІ.

2019-07-05 15:39:24

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02142075, Україна, Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: кабінет початкової школи (ТИП 2) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів), 352000UAH, 30230000-0, ДК021, 2, комплекти
  3. Інформація про оприлюднення: 66c5f068a32f422d9dfc5d61709d3476, 2019-06-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі,відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти Новоайдарської районної державної адміністрації(далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 19.06.2019 № 21. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовникане містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті9 частини першої статті 17 Закону, чим порушено нормичастини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону., 01 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані,оприлюднення інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Актуальні тендери

До пошуку