Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
352 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001246-b 66c5f068a32f422d9dfc5d61709d3476
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крив'якіна Наталья Олександрівна

+380644594385 osvitanabuch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ НОВОАЙДАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142075
Місцезнаходження: 93500, Україна , Луганська обл., Новоайдар, Вулиця Дружби, будинок 3
Контактна особа: Крив'якіна Наталья Олександрівна
+380644594385
osvitanabuch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 липня 2019 15:09
Очікувана вартість: 352 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 352,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
кабінет початкової школи (ТИП 1) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93522, Україна, Луганська область, с.Олексіївка, вул. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
кабінет початкової школи (ТИП 2) (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93500, Україна, Луганська область, смт. Новоайдар, вул. Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого та державного бюджетів. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:35
Перелік других змін до ТД.doc
09 липня 2019 10:35
Тендерна документація_компьютери_з другими змінами.doc
04 липня 2019 10:11
Перелік змін до ТД.doc
09 липня 2019 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 10:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 10:35
Перелік других змін до ТД.doc
09 липня 2019 10:35
Тендерна документація_компьютери_з другими змінами.doc
04 липня 2019 10:11
Тендерна документація_компьютери_зі змінами.doc
19 червня 2019 17:02
Тендерна документація_компьютери.doc
04 липня 2019 10:11
Перелік змін до ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-01-000001 ● 66607b2fdea247808b894232145ec6d9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2019 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
27.06.2019 № 32
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 27.06.2019 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-06-19-001246-b 19.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто. Протоколом засідання тендерного комітету від 04.07.2019 №30 до тендерної документації на закупівлю по предмету: «Код CPV за ДК 021:2015 – 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи)» було внесено зміни з метою приведення її у відповідність до норм частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІ.

2019-07-05 15:39:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 липня 2019 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 338 100,00
UAH з ПДВ
338 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 339 000,00
UAH з ПДВ
339 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2019 17:26
Електронний підпис
27 липня 2019 17:25
Dovidka_19205616330190629223.pdf
27 липня 2019 17:25
Dovidka_19205616330190629223.pdf.p7s
27 липня 2019 17:18
Електронний підпис
26 липня 2019 21:41
Dovidka_19177355520830368984.pdf
26 липня 2019 21:41
file (1).pdf
26 липня 2019 21:41
Dovidka_19177355520830368984.pdf.p7s
02 липня 2019 21:44
Електронний підпис
02 липня 2019 21:44
Електронний підпис
02 липня 2019 21:39
Копія статут_Дидлаб.pdf
02 липня 2019 21:38
Копія_виписка_з_ЄДР.pdf
02 липня 2019 21:38
Копія_витяг_з_ПДВ.pdf
02 липня 2019 21:38
Копія Витяг з ЄДР.pdf
02 липня 2019 21:38
Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
02 липня 2019 21:38
проект договору.pdf
02 липня 2019 21:37
технічний опис.pdf
02 липня 2019 21:37
пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 18:03
Опис документів.pdf
25 червня 2019 18:03
Довідки до пропозиції.pdf
25 червня 2019 18:03
Витяг ЄДР.pdf
25 червня 2019 18:03
Витяг Єдиний податок.pdf
25 червня 2019 18:03
Виписка ЄДР.pdf
25 червня 2019 18:03
Аналогічний договір 2.pdf
25 червня 2019 18:03
Аналогічний договір 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 338 100,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
338 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:13
Електронний підпис укладений
09 серпня 2019 17:23
Договір про закупівлю товару 145 від 09.08.2019.pdf укладений
09 серпня 2019 17:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 338 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 350,00 UAH)