Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ.
Очікувана вартість
22 687 480,39 UAH
UA-2019-06-19-001239-b e4f931498d8d40bbb967d1552e51e762
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2019 17:03
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2019 17:03
Початок аукціону: 29 серпня 2019 15:20
Очікувана вартість: 22 687 480,39 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер з налагоджування та випробування систем КВП – Труханов Сергій Валентинович, тел.(05136) 4-21-34, s_trukhanov@sunpp.atom.gov.ua Інженер-технолог 2 кат. ВВ СМтаР – Руденко Олександр Вадимович, тел. (05136) 4-12-62, av_rudenko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ.Джерело фінансування закупівлі: 141 (короткострокові кредити)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55001, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ВП «Южно-Українська АЕС», промзона. Строк виконання робіт: будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи виконати у період ППР-2019 на енергоблоці № 3, закінчення 15.12.2019. Термін виконання робіт може бути відкоригований з урахуванням фактичних дат початку та закінчення ППР енергоблоку № 3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. Оплата за поставлене обладнання здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника за кожну партію обладнання згідно з видатковою накладною на цю партію протягом 45 банківських днів з дати поставки. Датою поставки партії обладнання є дата накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: 10%
36 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 10%
від 25 до 35 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 8%
від 19 до 24 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 6%
від 13 до 18 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 4%
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: 0%
19 серпня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2019 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2019 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 липня 2019 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 серпня 2019 16:12
Перелік змін .doc
19 серпня 2019 16:12
Додаток 6 Технічні вимоги та умови постачання ТТ-П.0.03.12-19.PDF
19 серпня 2019 16:11
Креслення 2 частина.rar
19 червня 2019 16:59
Креслення 2 частина.rar
19 серпня 2019 16:11
Креслення 1 частина.rar
19 червня 2019 16:59
Креслення 1 частина.rar
19 серпня 2019 16:11
Кошториси.rar
19 червня 2019 16:59
Кошториси.rar
19 серпня 2019 16:11
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
19 червня 2019 16:59
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору закупівлі.doc
19 серпня 2019 16:11
Додаток 4 Технічні вимоги.pdf
19 червня 2019 16:59
Додаток 4. Технічні вимоги.pdf
19 серпня 2019 16:11
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
19 червня 2019 16:59
Додаток 3 Істотні умови до договору.doc
19 серпня 2019 16:11
Додаток 2 Проект договору.doc
19 червня 2019 16:59
Додаток 2 Проект договору.doc
19 серпня 2019 16:11
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
19 червня 2019 16:59
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx
19 серпня 2019 16:11
45454000-4 Зміни до Тендерної документації.docx
14 серпня 2019 14:26
45454000-4 Тендерна документація.docx
31 липня 2019 12:13
45454000-4 Тендерна документація.docx
24 липня 2019 14:11
45454000-4 Тендерна документація.docx
17 липня 2019 14:48
45454000-4 Тендерна документація.docx
01 липня 2019 11:43
45454000-4 Тендерна документація.docx
19 червня 2019 16:59
45454000-4 Тендерна документація.docx
14 серпня 2019 14:26
Перелік змін.doc
31 липня 2019 12:13
Перелік змін.doc
24 липня 2019 14:11
Перелік змін.doc
17 липня 2019 14:48
Перелік змін.doc
01 липня 2019 11:43
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-001239-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: АТ ЗАВОД ЕКВАТОР, Код ЄДРПОУ:14308032
Дата подання: 24 червня 2019 16:10
Вимога до Замовника про внесення змін до тендерної документації
Наше підприємство, як потенційний учасник закупівлі "ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ" , звертається до Замовника з вимогою.
1. До складу «Системи протидимного захисту. Технологічна частина» входять опитувальні листи протипожежних клапанів. У яких зазначено -«пульти керування – не потрібні», у Технічній специфікації на обладнання, що поставляється виконавцем робіт та передбачено в проектній документації, "Додаток А" до Технічних вимог , зазначені пульти керування :
- п.22 -пульт керування одним нормально закритим протипожежним клапаном – 22шт.,
- п.23- пульт керування двома нормально закритими протипожежними клапанами – 12шт.
Детальна інформація про технічні характеристики на пульти керування відсутня.

2. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну фірму або виробника, а у разі необхідності посилання на конкретного виробника специфікація повинна містити вираз « або еквівалент» і мати детальний опис обладнання з технічними та функціональними характеристиками, умовні позначення.
З огляду на вищевикладене вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 16:36
Згідно проектної документації АОАЯ 42511 П.0748-СПДЗ.ПЗ зм.3 передбачено встановлення:
- клапанів протипожежний нормально закритий (димовий) 600х400, клас вогнестійкості ЕІ45, з електроприводом 120 – 22шт;
- клапанів протипожежний нормально закритий (димовий) 200х200, клас вогнестійкості ЕІ45, з електроприводом 120 – 12шт.
Для керування вищевказаними клапанами:
- пульт керування одним нормально закритим протипожежним клапаном ПК-КП3-1-ВО-У-0 - 22шт;
- пульт керування двома нормально закритими протипожежними клапанами ПК-КП3-2-ВО-У-0 - 12шт.
Кількість пультів керування відповідають кількості протипожежних клапанів.
Опитувальні листи, в складі проектної документації містять інформацію щодо експлуатаційних та конструктивних особливостей виробу, а саме на протипожежний клапан. Фразу: «Пульти керування – не потрібні» слід розуміти так, що технічної інформації, яка міститься в проектній документації АОАЯ 42511 П.0748-СПДЗ.ПЗ зм.3, достатньо для закупівлі чи виготовлення пультів керування:
- пульт керування одним нормально закритим протипожежним клапаном ПК-КП3-1-ВО-У-0;
- пульт керування двома нормально закритими протипожежними клапанами ПК-КП3-2-ВО-У-0.
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що надана Вами інформація буде опрацьована та будуть внесені зміни в тендерну документацію на закупівлю робіт за темою: ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ. до Технічної специфікації на обладнання “Додаток А ” щодо розміщення виразу: «або еквівалент» в стовбці “Тип, марка обладнання*”
Опис обладнання, технічні характеристики , умовні позначення відповідають змісту інформації щодо виробів та обладнання, вказаних в технічних специфікаціях проекту АОАЯ 42511 П.0748-СПДЗ.ПЗ зм.3
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001239-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК", Код ЄДРПОУ:39460284
Дата подання: 05 вересня 2019 11:32
Щодо незаконного відхилення пропозиції учасника
Після проведення аукціону за результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «НВП «ПК-Електрик» (далі – Учасника).
Учасник не погоджується з цим рішенням Замовника та вважає його дії такими, що порушують охоронювані законом права та інтереси Учасника, вважає прийняте рішення про своє відхилення таким, що прийняте всупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), що підтверджується наступними фактичними обставинами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 вересня 2019 15:00
Згідно умов тендерної документації Учасник повинен надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору на виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, а не на виконання будівельно-монтажних та пусконалагоджувальних робіт, тобто виконання робіт по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів.
Перелік необхідних робіт було наведено у Додатку 4 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» пункт 3 «Об’єми робіт», та викладений у тендерній документації до початку проведення аукціону.
З приводу другого зауваження - воно несе інформативний характер.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001239-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМ, Код ЄДРПОУ:39292800
Дата подання: 26 червня 2019 17:45
Оскарження дискримінаційних вимог тендерної документації
Скаржник бажає прийняти участь у процедурі закупівлі UA-2019-06-19-001239-b ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 (ДК 021:2015, код 45454000-4 Реконструкція) Енергоблок № 3. Роботи по створенню системи протидимного захисту приміщень та евакуаційних коридорів РВ. Відповідно до п. 2 ст 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Скарга подається у встановлений Законом строк. На нашу думку, Замовник допустив значні порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що полягають у недотриманні принципів здійснення закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», обмеженні конкуренції, встановленні дискримінаційних вимог у тендерній документації, що стало підставами подання даної Скарги.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 20:32
рішення від 01.07.2019 № 8576 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 20:32
рішення від 16.07.2019 № 9545.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 21:27
Коментар замовника щодо усунення порушення: По даному питанню є рішення АМКУ від 16.07.2019 № 9545-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 28 серпня 2019 15:40

Документи подані скаржником

26 червня 2019 17:45
Скарга_112_АТСС.pdf
26 червня 2019 17:45
Платіжне дорученяя.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 серпня 2019 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК" 22 599 900,46
UAH
22 599 900,46
UAH
1 22 599 900.46 Документи
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР 22 679 794,07
UAH
22 679 794,07
UAH
1 22 679 794.07 Документи

Публічні документи

27 серпня 2019 15:54
ТУ 001 НКУ.pdf
27 серпня 2019 15:54
Технічна специфікація.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про субпідрядників.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про санкції.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про працівників.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про МТБ.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про ліцензію.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про корупцію.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про банкрутство.pdf
27 серпня 2019 15:54
Про акціонерів.pdf
27 серпня 2019 15:54
Платіжне доручення.pdf
27 серпня 2019 15:54
ПК-Електрик серт 2.pdf.p7s
27 серпня 2019 15:54
Перевірка знань з ПБ.pdf
27 серпня 2019 15:54
Перевірка знань з ОП.pdf
27 серпня 2019 15:54
Наказ про призначення.pdf
27 серпня 2019 15:54
Лист-згода ССК ТМ.pdf
27 серпня 2019 15:54
Кошторис.pdf
27 серпня 2019 15:54
Копія ТУ клапана.pdf
27 серпня 2019 15:54
Інструкція з монтажу.pdf
27 серпня 2019 15:54
Договір зі страховою.pdf
27 серпня 2019 15:54
Гарантійний лист.pdf
27 серпня 2019 15:54
Відгук Мега С.PDF
27 серпня 2019 15:54
Витяг ПДВ.pdf
27 серпня 2019 15:54
5.imd

Публічні документи

27 серпня 2019 16:53
Електронний підпис
27 серпня 2019 16:52
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2019 16:52
Смети.rar
27 серпня 2019 16:52
ТУ У29.2-14308032-012-2004.pdf
27 серпня 2019 16:52
Сертифікат ISO 9001 2015.pdf
27 серпня 2019 16:52
Про супідрядників.pdf
27 серпня 2019 16:52
Довідка про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"

АТ ЗАВОД ЕКВАТОР

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПК-ЕЛЕКТРИК"
#39460284
Відхилено 22 599 900,46
UAH
04 вересня 2019 15:56
АТ ЗАВОД ЕКВАТОР
#14308032
Відхилено 22 679 794,07
UAH
09 вересня 2019 15:16

Документи

04 вересня 2019 15:56
Електронний підпис
04 вересня 2019 15:55
ПРОТОКОЛ № ПТ.3.4601.2314Ц

Документи

09 вересня 2019 15:16
Електронний підпис
09 вересня 2019 15:15
ПРОТОКОЛ № ПТ.3.4601.2348Ц
05 вересня 2019 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
05 вересня 2019 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
09 вересня 2019 15:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі