Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль(за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001154-b 5f9b0d120a854eb9bc43f5fb1e438cfb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пономаренко Альона Анатоліївна

+380534331312 internat13@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження: 39224, Україна , Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа: Пономаренко Альона Анатоліївна
+380534331312
internat13@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:14
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Легковий автомобіль(за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у порядку, передбаченому п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно з видатковими накладними в термін 30 календарних днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування з державного бюджету розрахунки здійснюються в термін трьох банківських днів з дня надходження фінансування на рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:36
т..д. авто шкода.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001154-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34874200
Дата подання: 18 липня 2019 12:20
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
При формуванні пропозиції ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА", були порушені вимоги замовника Ліщинівського психоневрологічного будинку – інтернату. Якісні та технічні характеристики автомобіля Hyundai Elantra не відповідають вимогам технічного завдання, яке було затверджено замовником.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 22.07.2019 №9810.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 15:44

Документи подані скаржником

18 липня 2019 12:20
Cкарга.PDF
18 липня 2019 12:20
Платіжне доруч.С.PDF

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000011 ● 5921a33a9ccf411c967bbb3ff79621ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2019 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 15.07.2019 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-06-19-001154-b 19.06.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-06-19-001154-b.

2019-07-19 15:10:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-07-19 15:29:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" 472 800,00
UAH з ПДВ
472 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА" 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Закарпат-Авто" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 15:39
Витяг з ЄДР (2019).pdf
03 липня 2019 15:39
Сертифікат КТЗ.pdf
03 липня 2019 15:39
Довідки 2.pdf
03 липня 2019 15:39
Гарантійні листи.pdf
03 липня 2019 15:39
Довідки 1.pdf
03 липня 2019 15:39
Паспорт, код.pdf
03 липня 2019 15:39
Протокол №9.pdf
03 липня 2019 15:39
Виписка з ЄДР (2019).pdf
03 липня 2019 15:39
Сертифікат Hyundai Elantra.pdf
03 липня 2019 15:39
Загальні відомості.pdf
03 липня 2019 15:39
Лист-згода.pdf
03 липня 2019 15:39
наказ ХЦП Білоус .pdf
03 липня 2019 15:39
Проект договору.pdf
03 липня 2019 15:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 15:02
Лист-відгук.PDF
02 липня 2019 15:02
Договір дилерський.PDF
02 липня 2019 15:02
Гарантійні листи.rar
02 липня 2019 15:02
Статут.PDF
02 липня 2019 15:02
Сертифікат дилера.PDF
02 липня 2019 15:02
Паспорт Руденко.PDF
02 липня 2019 15:02
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

04 липня 2019 17:45
Електронний підпис
04 липня 2019 17:43
Технічні вимоги.pdf
04 липня 2019 17:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 липня 2019 17:43
Проект договору.pdf
04 липня 2019 17:43
Паспорт.pdf
04 липня 2019 17:43
НАКАЗ.pdf
04 липня 2019 17:43
Листзгода.pdf
04 липня 2019 17:43
Лист гарантія.pdf
04 липня 2019 17:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2019 17:43
Витяг з ЄДР 1005334987.pdf
04 липня 2019 17:43
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"

ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА"

ТОВ "Закарпат-Авто"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
Переможець 472 800,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 18:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
472 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 липня 2019 14:41
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відмінити процедуру закупівлі
Документи:
19 липня 2019 14:41
рішення