Легковий автомобіль(за рахунок місцевого бюджету)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-06-19-001154-b 5f9b0d120a854eb9bc43f5fb1e438cfb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189191
Вебсайт замовника: http://internat.pl.ua
Місцезнаходження замовника: 39224, Україна, Полтавська обл., село Ліщинівка, Кобеляцький район,
Контактна особа замовника: Пономаренко Альона Анатоліївна
+380534331312
internat13@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 14:14
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Легковий автомобіль(за рахунок місцевого бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39224, Україна, Полтавська область, с.Ліщинівка, с.Ліщинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється у порядку, передбаченому п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно з видатковими накладними в термін 30 календарних днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування з державного бюджету розрахунки здійснюються в термін трьох банківських днів з дня надходження фінансування на рахунок Покупця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 16:38
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 16:36
т..д. авто шкода.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-001154-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34874200
Дата подання: 18 липня 2019 12:20
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
При формуванні пропозиції ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА", були порушені вимоги замовника Ліщинівського психоневрологічного будинку – інтернату. Якісні та технічні характеристики автомобіля Hyundai Elantra не відповідають вимогам технічного завдання, яке було затверджено замовником.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 22.07.2019 №9810.pdf
Дата публікації: 23 липня 2019 15:44

Документи подані скаржником

18 липня 2019 12:20
Cкарга.PDF
18 липня 2019 12:20
Платіжне доруч.С.PDF

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000011 ● 5921a33a9ccf411c967bbb3ff79621ec
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-15 12:59:35
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
15.07.2019 № 33
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 15.07.2019 № 33

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-06-19-001154-b 19.06.2019, Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за процедурою UA-2019-06-19-001154-b.

2019-07-19 15:10:02

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 03 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Ліщинівський психоневрологічний будинок-інтернат, 03189191, Україна, село Ліщинівка, Кобеляцький район,
  2. Інформація про предмет закупівлі: легковий автомобіль, 600000UAH, 34110000-1, ДК021, 1, од
  3. Інформація про оприлюднення: 5f9b0d120a854eb9bc43f5fb1e438cfb, 2019-06-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядок вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 19.06.2019 № 224 (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» (далі – учасник, переможець). За результатом аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне. Тендерна документація, окрім іншого повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв, при цьому опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість, на що вказують норми пункту 9 частини другої статті 22 Закону. В порушення вказаної норми замовником в тендерній документації (пункт 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції») зазначено перелік критеріїв та методику оцінки тендерної пропозиції – «Ціна» без зазначення питомої ваги критерію та без врахування податку на додану вартість. Також встановлено порушення норм пункту 7 частини другої статті 22 Закону, в частині відсутності порядку змін умов проекту договору, який є додатком 6 до тендерної документації. Необхідно вказати, що в проекті договору (пункти 1.5, 1.6 та 1.7) вказуються інформація про «програмні продукти», при тому, що предметом закупівлі є легковий автомобіль. Також у пункті 4.4 проекту договору замовником передбачено, що «Упакування Товару повинно забезпечувати його схоронність за звичайних умов для такого Товару». Вказані вимоги тендерної документації не встановлюють для учасників єдиного підходу при підготовці тендерних пропозицій. Окремо необхідно звернути увагу, що зміст тендерної документації не відповідає інформації, зазначеній в оголошенні про проведення відкритих торгів в частині строку поставки товару, а саме: - «до 31 грудня 2019» - в оголошенні про проведення відкритих торгів; - «у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання договору» - в підпункті 4.4. пункту 4 розділу I «Загальні положення» тендерної документації та додатку 6 до тендерної документації (пункт 3.1). Рішенням уповноваженої особи Пономаренко А.А. відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель Ліщинівського психоневрологічного будинку-інтернату відповідно до оприлюдненого протоколу від 08.07.2019 № 265 визначено переможця торгів – ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» з остаточною пропозицією 472800,00 грн та оприлюднено 08.07.2019 в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Проведеним аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. В порушення пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та додатку 2 до тендерної документації, тендерна пропозиція переможця ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» не відповідає умовам тендерної документації в частині невідповідності запропонованого аналогічного товару показникам та технічним і якісним характеристикам. Вказане підтверджується листом від 01.07.2019 № 1272 «Технічне завдання», що надав учасник у складі тендерної пропозиції. Для підтвердження кваліфікаційного критерію, визначеного статтею 16 Закону, щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів замовником, окрім іншого, передбачено у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації подання учасником оригіналу відгуку із зазначенням року поставки товару, обсягу (у кількісному або вартісному виразі). При цьому, учасником подано відгуки, в яких відсутня інформація щодо обсягу (у кількісному або вартісному виразі) та року поставки товару, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Про вказане свідчать листи від 13.09.2018 № 1673/02-25 та від 09.09.2018 вих №121, наявні у складі тендерної пропозиції. Отже, пропозиція учасника ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині кваліфікаційного критерію, установленого статтею 16 Закону та підлягає відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 30 Закону. В ході моніторингу установлено, що учасником в складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист щодо визначення ціни на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, чим не дотримано вимог пункту 3 додатку 2 до тендерної документації. Окрім вказаного, учасником для підтвердження наявності сервісних центрів, які забезпечать гарантійну підтримку автомобіля протягом визначеного гарантійного терміну у складі тендерної пропозиції надано лист від 01.07.2019 № 1273, в якому не зазначено контактних телефонів та конкретних назв сервісних центрів, чим не дотримано вимог пункту 5 додатку 2 до тендерної документації. Проведеним аналізом документів, наданих переможцем в складі тендерної пропозиції встановлено, що ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» завантажено до електронної системи закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої статті 17 Закону з порушенням строків, встановлених замовником у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації та передбачених абзацом 2 частини третьої статті 17 Закону. З урахуванням вказаного, тендерна пропозиція ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» не відповідає умовам тендерної документації замовника та підлягає відхиленню, на що вказує пункт 2 частини першої статті 30 Закону. Натомість, замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визнав ТОВ «ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА» переможцем (протокольне рішення уповноваженої особи Пономаренко А.А. від 08.07.2019 № 265), чим порушив вимоги: - пункту 1 частини першої статті 30 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; - пункту 2 частини першої статті 30 Закону, згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; - пункту 4 частини першої статті 30 Закону, згідно якої замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Окремо слід зауважити, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги, на що вказують норми частини першої статті 31 Закону., 18 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону, пункту 7 частини другої статті 22 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону, пункту 2 частини першої статті 30 Закону та пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, порядку вибору процедури закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на інші встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-07-19 15:29:03

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА" 472 800,00
UAH з ПДВ
472 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТОЦЕНТР-ПОЛТАВА" 590 000,00
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Закарпат-Авто" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 15:39
Витяг з ЄДР (2019).pdf
03 липня 2019 15:39
Сертифікат КТЗ.pdf
03 липня 2019 15:39
Довідки 2.pdf
03 липня 2019 15:39
Гарантійні листи.pdf
03 липня 2019 15:39
Довідки 1.pdf
03 липня 2019 15:39
Паспорт, код.pdf
03 липня 2019 15:39
Протокол №9.pdf
03 липня 2019 15:39
Виписка з ЄДР (2019).pdf
03 липня 2019 15:39
Сертифікат Hyundai Elantra.pdf
03 липня 2019 15:39
Загальні відомості.pdf
03 липня 2019 15:39
Лист-згода.pdf
03 липня 2019 15:39
наказ ХЦП Білоус .pdf
03 липня 2019 15:39
Проект договору.pdf
03 липня 2019 15:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 липня 2019 15:02
Лист-відгук.PDF
02 липня 2019 15:02
Договір дилерський.PDF
02 липня 2019 15:02
Гарантійні листи.rar
02 липня 2019 15:02
Статут.PDF
02 липня 2019 15:02
Сертифікат дилера.PDF
02 липня 2019 15:02
Паспорт Руденко.PDF
02 липня 2019 15:02
Витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

04 липня 2019 17:45
sign.p7s
04 липня 2019 17:43
Технічні вимоги.pdf
04 липня 2019 17:43
Свідоцтво ПДВ.pdf
04 липня 2019 17:43
Проект договору.pdf
04 липня 2019 17:43
Паспорт.pdf
04 липня 2019 17:43
НАКАЗ.pdf
04 липня 2019 17:43
Листзгода.pdf
04 липня 2019 17:43
Лист гарантія.pdf
04 липня 2019 17:43
Довідка ЄДРПОУ.pdf
04 липня 2019 17:43
Витяг з ЄДР 1005334987.pdf
04 липня 2019 17:43
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
Переможець 472 800,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 18:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ХЮНДАЙ ЦЕНТР ПОЛТАВА"
#38937520
472 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
19 липня 2019 14:41
Причина скасування
У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відмінити процедуру закупівлі
Документи
19 липня 2019 14:41 рішення

Актуальні тендери

До пошуку