Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багато-функціональні пристрої
Очікувана вартість
31 500,00 UAH
UA-2019-06-19-001004-b ● 0e0f670bf9304b12be09682ba97bb881
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань цивільного захисту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 42698051 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , місто Київ обл., Київ, Вишгородська, 21 |
Контактна особа: |
Ткачук Роман 380444300332 pastu6ka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 14:22 |
Очікувана вартість: | 31 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,63% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Багато-функціональні пристрої у кількості 3 одиниці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Багато-функціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04074, Україна, місто Київ, Київ, вул. Вишгородська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 липня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 15:58 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:07
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Запитувана інформація змістовно наведена у Документації на проведення аукціону (далі - Документація), а саме:
- щодо питання 1 - пункт «зноска *» форми «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», визначеної Додатком 2 до Документації;
- щодо питання 2 – пункт 6 Документації, пункт «зноска **» форми «Пропозиція», визначеної Додатком 1 до Документації та сама форма «Пропозиція», визначена Додатком 1 до Документації.
- щодо питання 1 - пункт «зноска *» форми «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі», визначеної Додатком 2 до Документації;
- щодо питання 2 – пункт 6 Документації, пункт «зноска **» форми «Пропозиція», визначеної Додатком 1 до Документації та сама форма «Пропозиція», визначена Додатком 1 до Документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-19-001004-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2362405212
Дата подання: 02 липня 2019 15:55
Скарга
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ запропонував БФП Xerox WorkCentre 3225DNI який не відповідає технічним вимогам замовника. По-перше, замовник вимагав БФП виробників Brother, Hewlett-Packard або Canon. По-друге, замовник вимагав швидкість друку не менше 33 ст./ хв. Натомість Xerox WorkCentre 3225DNI має швидкість 29 ст./ хв. Враховуючи вищесказане, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ВОЛКОВСЬКОГО АНТОНА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, як таку, що не відповідає технічним вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2019 16:17
Повідомляємо, що, станом на 02.07.2019 р., тендерні пропозиції знаходяться в стадії кваліфікації. Замовником не прийнято рішення про визнання зазначеного Вами Учасника Переможцем торгів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2019 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
25 500,00
UAH з ПДВ
|
25 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
29 736,00
UAH з ПДВ
|
29 736,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
30 006,00
UAH з ПДВ
|
30 006,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОЛКОВСЬКИЙ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3092517436 |
Відхилено |
25 500,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 14:34
|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Переможець |
29 736,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 12.pdf | укладений |
10 липня 2019 17:11
|