Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25 в Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
6 269 959,00 UAH
UA-2019-06-19-000961-c 7f7e616597cc462984979d2e696e3d79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Тисмінецька

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:48
Очікувана вартість: 6 269 959,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31349.79 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25 в Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сирецькій, 25, Куренівське ТРЕД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; - Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 червня 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 11:10
ТД Капремонт будівель та споруд Куренівське ТРЕД Сирецька 25.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 червня 2019 15:18
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:05
Добрий день! Роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується? Чи при розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2 - виконання робіт в будівлі(ях), що експлуатується?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Так, роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується. При розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-000961-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 29 липня 2019 17:31
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 18:05
Рішення від 01.08.2019 № 10429 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 18:05
Рішення від 14.08.2019 № 11206.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 23:14

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" 5 514 826,79
UAH з ПДВ
5 014 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 5 894 177,96
UAH з ПДВ
5 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" 5 016 000,00
UAH з ПДВ
5 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКАТРЕЙД" 6 122 415,62
UAH з ПДВ
6 122 415,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 17:45
Електронний підпис
03 липня 2019 17:44
Презентація HOFT.pdf
03 липня 2019 17:44
13. Витяг_ПДВ_коп_вiрна.pdf
03 липня 2019 17:44
12-1. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf
03 липня 2019 17:44
8. Довідка про МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"

ТОВ "ХОФТ"

ТОВ "Будівельне управління № 39"

ТОВ "ТЕКАТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
Відхилено 5 014 999,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:38
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Відхилено 5 015 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39"
#39118771
Переможець 5 016 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39"
#39118771
5 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 17:23
повідомл. ДУ 1 подовж.строку дії договір 54 19 73 ТОВ БУ №39.docx зміни до договору
02 грудня 2019 17:20
повідомл. ДУ 1 подовж.строку дії договір 54 19 73 ТОВ БУ №39.docx зміни до договору
02 грудня 2019 16:04
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 14:59
54.19-73.pdf укладений
23 серпня 2019 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54.19-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML