«Капітальний ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25 в Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015)
Очікувана вартість
6 269 959,00 UAH
UA-2019-06-19-000961-c 7f7e616597cc462984979d2e696e3d79
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження замовника: 04070, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа замовника: Тетяна Тисмінецька
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 16:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 15:48
Очікувана вартість: 6 269 959,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31 349,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівель та споруд. Куренівське ТРЕД по вул. Сирецькій, 25 в Подільському районі м. Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015) (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету та власні кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сирецькій, 25, Куренівське ТРЕД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті на його ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок; - Замовник не перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни у разі відсутності в останнього небюджетних рахунків, відкритих в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт 1. Порядок розрахунків за рахунок коштів міського бюджету м. Києва здійснюється за таким порядком: - Замовник здійснює оплату прийнятих Робіт за умови наявності відповідних коштів на своєму рахунку в ГУ ДКСУ в місті Києві на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. У разі затримки бюджетного фінансування оплата за виконані роботи здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів відповідного призначення на свій реєстраційний рахунок. 2. Порядок розрахунків за власні кошти підприємства здійснюється за таким порядком: - Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи. Пiсляоплата 90 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 24 червня 2019 15:18
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:05
Добрий день! Роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується? Чи при розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2 - виконання робіт в будівлі(ях), що експлуатується?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Так, роботи з капітального ремонту будуть виконуватись в будівлі(ях), що експлуатується. При розрахунку вартості пропозиції застосовувати коефіцієнт - 1,2.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-19-000961-c.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "ХОФТ", Код ЄДРПОУ:40710017
Дата подання: 29 липня 2019 17:31
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "ХОФТ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Не задоволена
Прийнято до розгляду: 01 серпня 2019 18:05
Дата рішення: 19 серпня 2019 23:15
Рішення від 01.08.2019 № 10429 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 01 серпня 2019 18:05
Рішення від 14.08.2019 № 11206.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2019 23:14

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД" 5 514 826,79
UAH з ПДВ
5 014 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХОФТ" 5 894 177,96
UAH з ПДВ
5 015 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39" 5 016 000,00
UAH з ПДВ
5 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКАТРЕЙД" 6 122 415,62
UAH з ПДВ
6 122 415,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 17:45
sign.p7s
03 липня 2019 17:44
Презентація HOFT.pdf
03 липня 2019 17:44
13. Витяг_ПДВ_коп_вiрна.pdf
03 липня 2019 17:44
12-1. Протокол ЗЗ_Хофт.pdf
03 липня 2019 17:44
8. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

24 липня 2019 10:00
sign.p7s
22 липня 2019 22:50
Dovidka_19198547570500225150.pdf
04 липня 2019 12:46
sign.p7s
04 липня 2019 12:43
Банківська Гарантія.7z
03 липня 2019 21:47
Табл 2.7z
03 липня 2019 21:47
Табл 1.7z
03 липня 2019 21:47
Технічне завдання.7z
03 липня 2019 21:47
Гарантійний лист.pdf
03 липня 2019 21:47
СТ 17.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 12:16
sign.p7s
04 липня 2019 12:11
Цінова пропозиція.pdf
04 липня 2019 12:11
Кошторис bsdu.rar
04 липня 2019 12:11
Кошторис.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАНТ-БУД"
#38098126
Відхилено 5 014 999,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 15:38
ТОВ "ХОФТ"
#40710017
Відхилено 5 015 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 15:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39"
#39118771
Переможець 5 016 000,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельне управління № 39"
#39118771
5 016 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2019 14:59
54.19-73.pdf укладений
23 серпня 2019 14:57
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 17:23
повідомл. ДУ 1 подовж.строку дії договір 54 19 73 ТОВ БУ №39.docx зміни до договору
02 грудня 2019 17:20
повідомл. ДУ 1 подовж.строку дії договір 54 19 73 ТОВ БУ №39.docx зміни до договору
02 грудня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 54.19-73
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку