Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
товар - код CPV 30120000-6 по ДК 021-2015 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки)
Очікувана вартість
111 318,10 UAH
UA-2019-06-19-000938-b ● c367840115ff4a5f8803f13770d2eafa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 15:44 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 15:19 |
Очікувана вартість: | 111 318,10 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,08% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Контактна особа замовника з технічних питань: Інженер УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел. (05136)4-40-88 ел. пошта s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 шт
Витратні матеріали і запчастини до оргтехніки – 28шт (пункт РПЗ – 9.297). Джерело фінансування закупівлі:відпуск електричної та виробництво теплової енергії АЕС.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство» на протязі 60 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 30.11.2019
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата відбувається протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ. | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 15:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 15:39 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx | |
19 червня 2019 15:39 |
Додаток 3 - Істотні умови до договору.doc | |
19 червня 2019 15:39 |
Додаток 2 - Проект договору .doc | |
19 червня 2019 15:39 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls | |
19 червня 2019 15:39 |
30120000-6 -Тендерна Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 10:09
Дата відповіді: 24 червня 2019 12:10
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо наступне: відповідно до додатку №1 до тендерної документації учасник має право запропонувати еквівалентну продукцію з додаванням документів згідно п.п.11.п1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції «У разі пропозиції учасником торгів типу чи марки товару відмінного від замовленого в додатку 1 «Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами» (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації): - файли у форматі pdf, відскановані з технічних характеристик товару.». Технічною комісією буде розглянуто відповідність запропонованої продукції та прийнято рішення, щодо еквівалентності продукції під час оцінки пропозиції учасника закупівлі.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Стосовно приймання участі у закупівлі товару повідомляємо, що згідно чинного законодавства України будь який учасник має право приймати участь у процедури закупівлі. Стосовно оцінки пропозиції торгів повідомляємо, що порядок оцінки пропозиції викладено у розділі «оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 15:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
75 622,50
UAH
|
75 622,50
UAH
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
106 000,65
UAH
|
84 650,90
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
98 656,00
UAH
|
84 700,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
109 718,70
UAH
|
108 518,70
UAH
|
Документи |
ТОВ Сантарекс |
111 000,00
UAH
|
109 718,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Відхилено |
75 622,50
UAH
|
10 липня 2019 12:28
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Переможець |
84 650,90
UAH
|
17 липня 2019 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 лютого 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2019 15:56
|
Договір | укладений |
06 серпня 2019 15:54
|