Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі ( стіл (парта) одномісна учнівська , стілець учнівський для Нової української школи)
Очікувана вартість
1 307 090,00 UAH
UA-2019-06-19-000911-b 541967ccfdbc428eb1fa7d7b4a8c6469
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцька Олена Вікторівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Прилуцька Олена Вікторівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 13:09
Очікувана вартість: 1 307 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 535,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі ( стіл (парта) одномісна учнівська , стілець учнівський для Нової української школи) Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної середньої осіти "Нова українська школа" співфінансування 70/30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару (далі - накладна). Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Моментом здійснення поставки товарів Учасника є їх отримання Замовником з відповідною відміткою в супроводжувальній первинній обліково-видатковій документації Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної середньої осіти "Нова українська школа" співфінансування 70/30 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 15:35
TD_меблі НУШ.docx
19 червня 2019 15:35
проект договору.doc
19 червня 2019 15:34
додаток 7.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 2.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 5.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 8.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 6.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 4.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 3.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 1.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 3.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 4.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 1.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 6.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 7.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 5.docx
26 червня 2019 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 15:35
TD_меблі НУШ.docx
19 червня 2019 15:35
проект договору.doc
19 червня 2019 15:34
додаток 7.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 2.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 5.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 8.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 6.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 4.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 3.docx
19 червня 2019 15:34
додаток 1.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 3.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 4.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 1.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 6.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 7.docx
19 червня 2019 15:33
додаток 5.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" 1 108 620,00
UAH з ПДВ
1 034 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" 1 120 500,00
UAH з ПДВ
1 035 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 1 304 100,00
UAH з ПДВ
1 287 664,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 1 296 000,00
UAH з ПДВ
1 289 464,55
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 09:30
МВС.pdf
15 липня 2019 09:30
ДФС.pdf
15 липня 2019 09:30
Довідка.pdf
15 липня 2019 09:30
Довідка (4).zip
15 липня 2019 09:30
Довідка (3).zip
05 липня 2019 08:57
Електронний підпис
05 липня 2019 08:57
Цінова пропозиція..pdf
05 липня 2019 08:32
Електронний підпис
05 липня 2019 08:31
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 08:31
Інші документи.pdf
05 липня 2019 08:31
Технічна частина..pdf

Публічні документи

05 липня 2019 00:48
Електронний підпис
05 липня 2019 00:46
22. Сертифікат ISO 9001.pdf
05 липня 2019 00:46
25. ДСТУ ГОСТ.pdf
05 липня 2019 00:46
23. Сертифікат ISO 14001.pdf
05 липня 2019 00:46
6.1. Статут.pdf
05 липня 2019 00:46
6.0. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 липня 2019 00:46
5. Довідка ст 17.pdf
05 липня 2019 00:46
4. Довідка ст. 16.pdf
05 липня 2019 00:46
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 08:46
Електронний підпис
05 липня 2019 08:44
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
05 липня 2019 08:44
СЕС висновок.pdf
05 липня 2019 08:44
Проект договора.pdf
05 липня 2019 08:44
Про санкції.pdf
05 липня 2019 08:44
Про ліцензування.pdf
05 липня 2019 08:44
Про захист довкілля.pdf
05 липня 2019 08:44
Копія Статуту.pdf
05 липня 2019 08:44
ИСО сертифікати.pdf
05 липня 2019 08:44
Згода директора.pdf
05 липня 2019 08:44
Згода в о директора.pdf
05 липня 2019 08:44
Довідки по ст.17.pdf
05 липня 2019 08:44
Довідка про ціни.pdf
05 липня 2019 08:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 липня 2019 08:44
Електронний підпис
04 липня 2019 08:05
18 Інструкція.pdf
04 липня 2019 08:05
16 Довідка.pdf
04 липня 2019 08:05
15 Лист гарантія.pdf
04 липня 2019 08:05
12 Довіреність.pdf
04 липня 2019 08:05
10 Статут.pdf
04 липня 2019 08:05
8 Проект договору.pdf
04 липня 2019 08:05
7 Гарантійний лист.pdf
04 липня 2019 08:05
1 Лист згода.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"

ТОВ Розком

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
Переможець 1 034 900,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА"
#38556483
1 034 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2019 16:42
договір 30 - ду 6.pdf зміни до договору
10 жовтня 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 17:33
ДУ 4 № 5 зміна терміну поставки.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 17:18
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 15:48
ДУ4 меблі НУШ.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 15:46
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 15:26
ДУ 3 меблі.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 15:25
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 16:59
ДУ2.pdf зміни до договору
30 липня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 16:30
Ду1.pdf зміни до договору
30 липня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 15:30
Електронний підпис укладений
25 липня 2019 15:28
договір меблі.pdf укладений
25 липня 2019 15:09
merged (pdf.io) (7).pdf укладений
25 липня 2019 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни щодо поставки товарів. п.5.1. Розділу V Договору №30 від 25.07.2019 року викласти в такій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товару до: 01.09.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки. п.п. 7.4.1. п. 7.4. розділу VII договору №30 від 25.07.2019р. викласти в такій редакції: У випадку виявлення недостачі, якщо Замовник відсутній при поставці столів (парт) учнівських та стільців зі складу Учасника та доставці товару в заклади відділу освіти, Замовник зобов'язаний повідомити про це Учасника в термін не пізніше ніж за 2 год. після приймання товару, з наступним оформленням претензії в 2-денний термін. У випадку, якщо Учасник не в змозі виконати прийняті на себе зобов'язання по термінах, кількості поставки і якості товару, він зобов'язаний про це повідомити Замовника в термін не менше, як за 48 годин від моменту, коли наступили вказані в пункті договору обставини.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.1. договору в такій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 13.09.2019 року. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.1. договору в такій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 30.09.2019 року. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.1. договору в такій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 08.10.2019 року. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.5.1. договору в такій редакції: Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 31.10.2019 року. Інші умови вищевказаного Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов'язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 034 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 172 483,00 UAH)