Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
28 837,75 UAH
UA-2019-06-19-000884-a 2050f249f9164f4083dfcbe3b7022e48
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Чорноморська філія Державного підприємства “Адміністрація морських портів України” (Адміністрація морського порту Чорноморськ)
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження замовника: 68001, Україна, Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа замовника: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 23:59
Очікувана вартість: 28 837,75 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 лот
Комп’ютерне обладнання (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару За фактом постачання Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 17:31
ТД компютерне обладнання БДФ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:54
Дата відповіді: 20 червня 2019 10:21
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
У відповідь на перше запитання повідомляємо наступне:
У додатку 4 до тендерної документації (Технічна Специфікація (Технічні Вимоги)) зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції повний опис товару, фото товару, відомості про виробника, ТУ виробника та документальне підтвердження (паспорт/ формуляри/ інструкції експлуатації/ різні схеми/ креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з основними технічними та якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати встановленим Замовником технічним та якісним характеристикам та бути не гірші, ніж у замовленого товару.
Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги (технічна специфікація), що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, за підписом уповноваженої особи, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту!!!»

У відповідь на друге запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до підрозділу 5 розділу 1 Тендерної документації «вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
Згідно п.1.2 підрозділу 3 розділу 5 Тендерної документації «ціна тендерної пропозиції вказується Учасником при заповненні відповідного окремого поля електронної форми в електронній системі закупівель в грн. без ПДВ», та у п.1 підрозділу 1 розділу 5 Тендерної документації зазначено: «оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).»
Також у додатку 1 до тендерної документації (Тендерна форма «Пропозиція») у абзаці де зазначається ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону до фрази «сума ПДВ*» є примітка за якою надано роз’яснення: «*Розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України. У разі надання тендерної пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та у графі «Загальна сума, грн., з ПДВ» зазначаються Учасником «Ціна/сума без ПДВ», про що учасником робляться відповідні позначки.»

Інформація про відміну

Дата відміни
05 липня 2019 23:59
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку