Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп`ютери
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000876-a ● 7c4883596ea74c52b8b3c38cd3e23000
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 39394277 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6 |
Контактна особа: |
Чистик Ганна Миколаївна +380512370454 mk.official@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 липня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 05 липня 2019 13:19 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Персональні комп`ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Персональні комп`ютери (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі рахунків та підписаних сторонами видаткових накладних. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 червня 2019 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 червня 2019 15:40 |
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019_2.docx | |
26 червня 2019 15:40 |
Зміни до ТД.docx |
26 червня 2019 15:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 червня 2019 15:40 |
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019_2.docx
|
|||||||||
26 червня 2019 15:40 |
Зміни до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах не міститься посилання на певну торгову марку або модель. Запропонований Вами товар має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі визначених в додатку 4 тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 20 червня 2019 19:37
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:52
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-19-000876-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 24 червня 2019 17:56
Вимоги щодо програмного забезпечення
Шановний Замовник. Вимагаємо видалити вимогу у Додатку 4 : "Персональний комп’ютер обов’язково комплектується операційною системою з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 10 Enterprise LTSC x64", адже Microsoft Windows 10 Enterprise LTSC x64- це апгрейд Windows 10 Pro і тільки Ви як покупець безпосередньо маєте право підписувати договір з Майкрософтом на його придбання. Постачальник може тільки встановити дистрибутив, який буде надано йому Покупцем ( тобто Вами) в подальшому після встановлення ОС Windows 10 Pro на обладнанні, що буде постачатись . Тож просимо видалити чи змінити цю вимогу відповідно до ліцензійної політики Майкрософту.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 15:45
Задоволено
Замовником внесено зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
2 661 820,44
UAH з ПДВ
|
2 661 820,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
2 875 188,00
UAH з ПДВ
|
2 767 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Уліс Сістемс" |
2 898 768,00
UAH з ПДВ
|
2 768 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Переможець |
2 661 820,44
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 15:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2019 16:37
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2019 16:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2019 09:20
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 14:46
|
dogovir.pdf | укладений |
29 липня 2019 14:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |