Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп`ютери
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000876-a 7c4883596ea74c52b8b3c38cd3e23000
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чистик Ганна Миколаївна

+380512370454 mk.official@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 39394277
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Контактна особа: Чистик Ганна Миколаївна
+380512370454
mk.official@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 червня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 19:00
Початок аукціону: 05 липня 2019 13:19
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп`ютери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
131 штуки
Персональні комп`ютери (моноблоки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі рахунків та підписаних сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 15:40
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019_2.docx
26 червня 2019 15:40
Зміни до ТД.docx
26 червня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2019 15:40
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019_2.docx
24 червня 2019 17:55
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019.docx
26 червня 2019 15:40
Зміни до ТД.docx
24 червня 2019 17:53
Зміни до ТД.docx
24 червня 2019 17:53
ТД Персональні компютери (нова редакція)_2019.docx
19 червня 2019 17:18
ТД Персональні компютери_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:52
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічних вимогах не міститься посилання на певну торгову марку або модель. Запропонований Вами товар має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі визначених в додатку 4 тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 20 червня 2019 19:37
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:52
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000876-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН", Код ЄДРПОУ:39396481
Дата подання: 24 червня 2019 17:56
Вимоги щодо програмного забезпечення
Шановний Замовник. Вимагаємо видалити вимогу у Додатку 4 : "Персональний комп’ютер обов’язково комплектується операційною системою з відповідною ліцензією на право користування Microsoft Windows 10 Enterprise LTSC x64", адже Microsoft Windows 10 Enterprise LTSC x64- це апгрейд Windows 10 Pro і тільки Ви як покупець безпосередньо маєте право підписувати договір з Майкрософтом на його придбання. Постачальник може тільки встановити дистрибутив, який буде надано йому Покупцем ( тобто Вами) в подальшому після встановлення ОС Windows 10 Pro на обладнанні, що буде постачатись . Тож просимо видалити чи змінити цю вимогу відповідно до ліцензійної політики Майкрософту.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 червня 2019 15:45
Задоволено
Замовником внесено зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 2 661 820,44
UAH з ПДВ
2 661 820,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 2 875 188,00
UAH з ПДВ
2 767 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 2 898 768,00
UAH з ПДВ
2 768 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 липня 2019 18:12
тех відповідність.zip
04 липня 2019 18:12
кваліфікація.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "Уліс Сістемс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 2 661 820,44
UAH з ПДВ
10 липня 2019 15:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
2 661 820,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:36
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:37
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 09:20
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 09:18
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:46
dogovir.pdf укладений
29 липня 2019 14:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Постачальника
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 661 820,44
UAH (в тому числі ПДВ 443 636,74 UAH)