Картриджі, тонери, витратні матеріали для заправки картриджів
Очікувана вартість
363 332,69 UAH
UA-2019-06-19-000868-a d331fc2b060e46d0854fda787253e87f
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Головне управління ДФС у Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 39394277
Місцезнаходження замовника: 54001, Україна, Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Контактна особа замовника: Чистик Ганна Миколаївна
+380512370454
mk.official@sfs.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 24 червня 2019 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 липня 2019 17:30
Початок аукціону: 05 липня 2019 11:41
Очікувана вартість: 363 332,69 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 633,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Картриджі, тонери, витратні матеріали для заправки картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
196 штуки
Картриджі, витратні матеріали для заправки картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
110 кілограми
Тонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі рахунків та підписаних сторонами видаткових накладних. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 червня 2019 17:13
Електронний цифровий підпис
19 червня 2019 17:13
ТД Картриджі, тонери та витратні матеріали_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 червня 2019 09:55
Дата відповіді: 24 червня 2019 17:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для забезпечення коректної роботи копіювальних пристроїв, якісного друку документів та з метою усунення ризику виходу з ладу копіювальної техніки, наявної у Замовника, картриджі мають бути лише оригінальними. Запропонований Вами товар має повністю відповідати технічним вимогам до предмету закупівлі визначених в додатку 4 тендерної документації.
Згідно пункту 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Ціна фізичної особи-підприємця буде розглядатися як остаточна, без додавання сум ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-19-000868-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 24 червня 2019 17:07
Технічна характеристика товару
Вимога викладена в файлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2019 15:39
Не задоволено
Згідно абзацу 2 пункту 1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник".
Таким чином, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Картриджі, тонери, витратні матеріали для заправки картриджів, які планується придбати відповідно до оголошення №UA-2019-06-19-000868-а будуть використані для копіювально-розмножувальної техніки Замовника, на яку, на сьогоднішній день, поширюється дія безкоштовного гарантійного обслуговування.
Згідно гарантійного талону від виробника обладнання, не підлягає безкоштовному гарантійному ремонту обладнання, яке вишло із ладу у результаті використання неоригінальних витратних матеріалів та запасних частин.
Враховуючи, що ГУ ДФС у Миколаївській області є бюджетною установою і фінансується з Державного бюджету, з метою ефективного використання державних коштів, для забезпечення коректної роботи копіювальних пристроїв, якісного друку документів, а також для усунення ризику виходу з ладу копіювальної техніки, для Замовника вкрай важливо здійснити закупівлю оригінальних картриджів, тонерів та витратних матеріалів для заправки картриджів, тому не має підстав для внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

24 червня 2019 17:07
ВИМОГА.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 липня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 326 607,72
UAH з ПДВ
303 965,70
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТАРАНОВ АНТОН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 330 000,00
UAH з ПДВ
303 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 10:33
Документи-переможця.pdf
04 липня 2019 15:48
Пропозиція ТОВ В.М..pdf

Публічні документи

04 липня 2019 16:54
персональні дані.pdf
04 липня 2019 16:40
паспорт+код.pdf
04 липня 2019 16:27
про підписанта.pdf
04 липня 2019 16:27
проект договору.pdf
04 липня 2019 16:27
згода з договором.pdf
04 липня 2019 16:27
санкції.pdf
04 липня 2019 16:27
щодо документів.pdf
04 липня 2019 16:27
захист довкілля.pdf
04 липня 2019 16:27
Xerox B1022_B1025_declaration.pdf
04 липня 2019 16:27
тех вимоги.pdf
04 липня 2019 16:27
Витяг_06.02_ФОП_ТАО.pdf
04 липня 2019 16:27
Витяг ПДВ Таранов.pdf
04 липня 2019 16:27
17 стаття ЗУ.pdf
04 липня 2019 16:27
СБУ принтер копія.pdf
04 липня 2019 16:27
Договор1.pdf
04 липня 2019 16:27
аналогічні договори.pdf
04 липня 2019 16:27
про учасника.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 303 965,70
UAH з ПДВ
10 липня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
303 965,70
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку