Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт адмінбудівлі Національного банку України у Львівській області по вул. Коперника, 4 у м. Львові
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2019-06-19-000851-c ● 0872ca1790cb4557a137d87911d55985
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Дарина Бондар +380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 червня 2019 10:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 11:00 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,29% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Обсяг надання послуг: згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Строк надання послуг: з дня укладання договору до 31.12.2019 року.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Строк надання послуг: з дня укладання договору до 31.12.2019 року.
Джерело фінансування закупівлі: кошти Національного банку України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт адмінбудівлі Національного банку України у Львівській області по вул. Коперника, 4 у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Коперника, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2019 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 червня 2019 10:54 |
Додаток 3_Проект договору.docx | |
19 червня 2019 10:54 |
Додаток 2.7z | |
19 червня 2019 10:53 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови оплати робіт.
Дата подання: 19 червня 2019 16:40
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:13
Переконливо просимо Вас, уточнити та визначитися з умовами оплати за цим договором. 100% післяоплата- це дуже не коректна та не взаємовигідна пропозиція.
Дякуемо за розуміння.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, враховуючи специфіку надання послуг/виконання робіт (по заявкам), авансування по даній закупівлі не передбачено. Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта та Довідки, що складена згідно з Актом.
щодо обсягів робіт
Дата подання: 21 червня 2019 16:36
Дата відповіді: 24 червня 2019 15:22
Прохання коректно вказати обсяги робіт під дану закупівлю
Відповідь: Шановний Учасник,
Умовами даної закупівлі, зокрема п. 2.2 проекту договору, передбачено, що Послуги будуть надаватись Виконавцем за видами, обсягами робіт, що будуть визначені в заявках Замовника. Заявки будуть надсилатись на електронну адресу Виконавця
Умовами даної закупівлі, зокрема п. 2.2 проекту договору, передбачено, що Послуги будуть надаватись Виконавцем за видами, обсягами робіт, що будуть визначені в заявках Замовника. Заявки будуть надсилатись на електронну адресу Виконавця
Інформація про відміну
Дата відміни
05 липня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій